-rome-

DeletedUser

Guest
Her er diplomatlista til -ROME-
Fail spør du meg! : )



Allierte
Athena
~TDK~
-L-
Hearts
TUL
BA
SR
V-m-S
»Leech
TNR
BW
~Rome~

Ikkeangrepspakt (IAP)
SaD
BOSS
-R-
Disa H

Fiender
h-ks
 

DeletedUser

Guest
Også så lett å søke seg inn:p

Nenep i dag klokken 21:35
Heislann!

Jeg vil gjerne sølke meg inn i din slam!
Kan jæi vææl så snil å bli med?????????

Evil shit i dag klokken 21:37
snak med [player]Shinitzu[/player] han er en good del av stammen og erfarende med son så spør ha er du snill

Nenep i dag klokken 21:38
Tluse Takk!

Nenep i dag klokken 21:54
Han svalel ikke:(

Evil shit i dag klokken 21:54
vent da

Nenep i dag klokken 21:57
jeg hal venta

Evil shit i dag klokken 21:58
vent til han svarer

Nenep i dag klokken 21:58
nål kommel han på?

Evil shit i dag klokken 21:58
jeg vet ikke

Nenep i dag klokken 21:59
åkei

Nenep i dag klokken 22:15
Jei fikk invittasaajon


Nenep i dag klokken 21:38
Heislann!

Jeg vil gjerne sølke meg inn i din slam!
Kan jæi vææl så snil å bli med?????????

Nenep i dag klokken 22:14
Nei tlakk!


Og litt etterpå: Shinitzu inviterer deg til stammen -ROME-
 

DeletedUser

Guest
Liker -Rome- ala V2, men vi får se om denne versjonen er like god. Personlig tviler jeg på det.
 

DeletedUser

Guest
Her er diplomatlista til -ROME-
Fail spør du meg! : )



Allierte
Athena
~TDK~
-L-
Hearts
TUL
BA
SR
V-m-S
»Leech
TNR
BW
~Rome~

Ikkeangrepspakt (IAP)
SaD
BOSS
-R-
Disa H

Fiender
h-ks

Herrejesus, mange gode stammer som ikke har diplomati enda lolz
 

DeletedUser

Guest
So...many....allys.... That means they are damn good right? :rolleyes:
 

tycoona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Mange kommer , mange går den første tiden , folk kommer folk går.
At man allierer seg med kjennte og ukjennte hører med for å finne ut hva som passer best.

Hva angår spioner , vel samtlige stammer jeg kjenner til i v4 har det.
Dette er uetiske spillere som er så dårlige at de ikke har anna valg en å gå inn et sted som spioner.:rolleyes:
Men merk dere disse ord , de som blir oppdaget vil bli straffet hardt nok når den tid kommer....Og tro meg spioner blir oppdaget før eller senere og fordi av dere som er det hos oss og er i v1 eller 2 , vel det kan fort bli vanskelig der å....:mad:
 

DeletedUser

Guest
THC har ikke spioner klarer vi ikke overleve uten kan vi like godt dø med ære.
 

DeletedUser

Guest
Mange kommer , mange går den første tiden , folk kommer folk går.
At man allierer seg med kjennte og ukjennte hører med for å finne ut hva som passer best.

Hva angår spioner , vel samtlige stammer jeg kjenner til i v4 har det.
Dette er uetiske spillere som er så dårlige at de ikke har anna valg en å gå inn et sted som spioner.:rolleyes:
Men merk dere disse ord , de som blir oppdaget vil bli straffet hardt nok når den tid kommer....Og tro meg spioner blir oppdaget før eller senere og fordi av dere som er det hos oss og er i v1 eller 2 , vel det kan fort bli vanskelig der å....:mad:

Noken som prøvar å forsvare masserekruttering. Søtt.
 

tycoona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
1. Forsvarer ikke masserekrutterin ved å si hva jeg mener om små unger som ikke vet bedre stakars enn å spionere eller spiller som er så dårlige at de ikke har anna valg.

2. om du sjekker fakta føre du skriver så ville du vist at nesten så mye som 50% (og da sa jeg nesten) stammer fra gamle rome i v2(mange under andre navn serru)

3. Dette dreier seg nok også om ren skjere misunnelse for at en stamme allerede har klart å opprette to stammer så kjapt.
Men vet dere(for de av dere som syter så innmari over stammefamiler , etc)
selv med deres klagin vil vi nok ikke stoppe å vokse.

Så hva oppnår man med spioner , jo skjulte forum og skjulte allierte , har tanken falt inn at det er en grunn til at man gjør ting på enkelte måter? At kanskje , men bare kanskje det finnes spillere som var før snar og gjorde dette for å finne eventuele lekasjer?;)
 

DeletedUser

Guest
1. Forsvarer ikke masserekrutterin ved å si hva jeg mener om små unger som ikke vet bedre stakars enn å spionere eller spiller som er så dårlige at de ikke har anna valg.
Spioner er ein del av spelet. Alle gode stammar har spionar. At du ikkje likar dem er ditt eiga problem.
2. om du sjekker fakta føre du skriver så ville du vist at nesten så mye som 50% (og da sa jeg nesten) stammer fra gamle rome i v2(mange under andre navn serru)
Wow, har -Rome, rekruttert KUN 50 spelare på to døgn? BEKLAGER ALT EG HAR SAGT OM AT DEI MASSEREKRUTTERAR. Eller ikkje.
3. Dette dreier seg nok også om ren skjere misunnelse for at en stamme allerede har klart å opprette to stammer så kjapt.
Alle veit at ranken så tidleg i spelet handlar om kven som rekrutterar mest. Alle slike stammar går til bunns, slik som RoEm gjerde. Det skjedde litt for fort, menmen. Sånn går det når man suger.
Men vet dere(for de av dere som syter så innmari over stammefamiler , etc)
selv med deres klagin vil vi nok ikke stoppe å vokse.

Så hva oppnår man med spioner , jo skjulte forum og skjulte allierte , har tanken falt inn at det er en grunn til at man gjør ting på enkelte måter?..Dykk rekrutterar i gjennomsnitt 50 spelare om dagen for å kunne ha skjulte alliertE? At kanskje , men bare kanskje det finnes spillere som var før snar og gjorde dette for å finne eventuele lekasjer?;)

seks tegn
 

tycoona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Rutinerte , gode , aktvie og ikke minst modene spillere gjør generelt ikke slike ting.
Å ta inn de som søker seg til stammen er ikke masserekruttering.Å sile ut dritten etterhvert er heller ikke det største problemet , men om man skulle klare å rekruttere (uten søkere) 50 om dagen burde vi vært på tredje stamme eller noe vi da.

Men å diskutere med noen på ditt nivå funker ikke , du kommer til å PRØVE (ikke at det går så bra da) å vri og venne på allt.

Saken er vi liger blandt de beste i v 2 og kommer til å gjøre det her.
Når den tid kommer , vil jeg komme tilbake her å si: Hva var det jeg sa???
 
Topp