xxx?

DeletedUser

Guest
Se nå skal dere få høre en historie.

Jeg sitter og har incomings fra Tar Valon. De som er erfaren med dette spillet kjenner sikkert til denne skevingen.

Men anyways, etterson Tar Valon er for dårlig til å ta over byen min, dør alle troppene hans og han blir skikkelig lei seg og går i et hjørne og kutter seg.
Men uansett, etter at han, med 19k poeng, ikke klarer å ta over byen min, med 5 k poeng, griner han så opp til The Yo (51k poeng) og Arn1 (110k poeng.)

Herifra tar de over arbeidet, med å sende adelsmenn på meg. Ikke bare 1, ikke bare 2, men 3 glade adelsmenn.

Altså, 19k + 51k + 110k = 180k

Spillere med 180 000 poeng trengs det til å noble en by med 5k poeng. Ja tilogmed en spiller med 5k poeng..
 

DeletedUser

Guest
Men han der The Yo apen er vel ikke med i XXX?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Å nei, fikke jeg en XXX dude som nabo nå?

Synd, du er morsom når du poster babySeven
 

DeletedUser

Guest
Og på toppen av tårnet sitter en tidligere rød søster.

...:D
 

DeletedUser

Guest
Men så er det vel nesten et år siden jeg fulgte med på de der aes sedai skrullingene.
 

DeletedUser

Guest
Vel, hva vil du at vi skal si? At du er veldig flink og har moralen på din side?
 

DeletedUser

Guest
Moralen skulle ikke ha så utrolig mye å si for han der i begynnelsen.
 

DeletedUser

Guest
Neh, har vel ikke det... Ikke for Tar Valon ihvertfall, men godt mulig for Arn og Headmaster eller hvem det nå enn var...
 

DeletedUser

Guest
Moralen skulle ikke ha så utrolig mye å si for han der i begynnelsen.

Eyh! Jeg trodde vi skulle holde det privat! :(

EDIT: Hvis jeg ikke misforstod kraftig nå da?

EDIT 2: Nja Grimlock, den meldingen øverst på siden var mest bare kødd da :p
 

Tar Valon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jag rensade lilla Mordi men han fick support, därför dog min offensiv. Nu gnäller han här bara för att han blev noblad.
 

DeletedUser

Guest
På skype sa han at han hadde _lært_ av dette, så hvis gnalling betyr whining så er nok det feil.

Og support må man jo alltid regne med?
 

Janitch

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Interessant nok i seg selv at en stamme på 10 medlemmer ligger på 6-plass.. Sier litt om "aktiviteten" på de norske serverne.. eh, oops.. *den norske serveren*
 

DeletedUser

Guest
Interessant nok i seg selv at en stamme på 10 medlemmer ligger på 6-plass.. Sier litt om "aktiviteten" på de norske serverne.. eh, oops.. *den norske serveren*

Blir lätt så. Men vi är faktiskt 11 pers ;)
 
Topp