Kart for Verden 4

DeletedUser

Guest
Noen som vet hvor mange medlemmer en stamme må ha før den regnes som "stamme" på kartene? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er det ein måte å få vite kor mange byar man har tatt pr. dag uten å være på "Top 15 Raskeste Adlere:" kartet?
 

DeletedUser

Guest
Det ga meg 8,333.. Det må vel bety at eg har tatt ein by pr. 8,33ende dag. Om eg da tenkjer rett har eg tatt ein ny by pr. 0.12de dag. Tar eg feil? :p
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg mente motsatt, men ser også at dette ikke stemmer med kartet, men skulle likevel være korrekt.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
http://map.k-io.com/index.php skrev:
Oct 31, 2009 - 23:12:11 EDT
Good News! The maps are now back. They are all in png format. So please let your forum admin know to change the img links for them to show properly in the forums. Enjoy!

- http://map.k-io.com/index.php

Ettersom vår Royal flush er foreløpig borte, så hiver jeg ut link her slik at alle kan se kartene ihvertfall intill enten One hit KO ber tråden bli stengt eller endrer url kodene.

url til v4 kart:
http://map.k-io.com/viewall.php?map_id=141

~Jazcan~
 
Sist redigert:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Er det ein måte å få vite kor mange byar man har tatt pr. dag uten å være på "Top 15 Raskeste Adlere:" kartet?

Formel: Spilledager/Antall byer

Det ga meg 8,333.. Det må vel bety at eg har tatt ein by pr. 8,33ende dag. Om eg da tenkjer rett har eg tatt ein ny by pr. 0.12de dag. Tar eg feil? :p

Adling per dag gjelder fra første adlingsdato, dvs du kan gjerne samle 1000 adelsmenn, uten å bli lest pga du adler ikke :p.. men jeg er ikke noe mattegeni og litt trøtt atm, så tørr ikke påstå noen formel..

men prøv: "dager side første adelsdato" / antall byer?
høres rett ut ihvertfall
 

DeletedUser

Guest

Adling per dag gjelder fra første adlingsdato, dvs du kan gjerne samle 1000 adelsmenn, uten å bli lest pga du adler ikke :p.. men jeg er ikke noe mattegeni og litt trøtt atm, så tørr ikke påstå noen formel..

men prøv: "dager side første adelsdato" / antall byer?
høres rett ut ihvertfall

Formellen er: Antall byer/ spilte dager etter første erobring.

På kartet hvor de raskeste adlerne er står det etter tallet: "vills/days", så du må dele byer på dager, ikke omvendt.

Cloyster sitt svar ble 8,33 noe som er feil. 25/3 gir dette svaret så om du bytter disse tallene og tar 3/25 får du 0,12 som Cloyster sa etterpå.
 

DeletedUser

Guest
åffer er ikke *T* merka opp på Top 15 Gjennomsnittlig Poeng i Stammer ?
 

DeletedUser

Guest
Tror man må være minimum 5 medlemmer for å bli telt med. Om jeg ikke husker helt feil. Noe i den duren hvertdall.
 

DeletedUser

Guest
capes

legg merke til vilken stamem som adler flest byer for tiden, og så samenlign størelsen :)
 

DeletedUser

Guest
Litt lenge siden noen har postet noe her da, men, men...
Hva vil skje nå som de "nye" kontinentene kommer? K24, K25, K47, K57 osv?
Vil kartene bli zoomet ut, eller skjer det ikke noen endringer?
 
Topp