Outlaw-Skygge

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Dette dro eg fram fordi det bekrefta kva eg har sagt heile tida.

Mine tidligare uttalelsar tok eg fra kva eg har høyrt diverse Outlaw-medlemma tenkte om 911-Outlaw mergen. Kven eg snakkar om skal eg ikkje gå inn på.
 

DeletedUser

Guest
Dette dro eg fram fordi det bekrefta kva eg har sagt heile tida.

Mine tidligare uttalelsar tok eg fra kva eg har høyrt diverse Outlaw-medlemma tenkte om 911-Outlaw mergen. Kven eg snakkar om skal eg ikkje gå inn på.
Jeg ser fortsatt ingen beviser som gir noen av oss grunnlag til å tro på dine påstander, men det får så være, de som tar ditt ord på det velger jo det helt selv... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Har det noe å si om noen velger å tro på de ryktene?
Blir Outlaw-Skygge noe dårligere dersom folk utenfra tror noe negativt om dere? Neppe...

Forumet påvirker hvertfall ikke mitt syn på andre stammer, det er kun kriging og angrepsvilje som påvirker mitt syn, hehe :) :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser fortsatt ingen beviser som gir noen av oss grunnlag til å tro på dine påstander, men det får så være, de som tar ditt ord på det velger jo det helt selv... :rolleyes:

Eg velgjer å se på Bird-saken som grunnlag for mine påstandar. Du sa jo sjølv at han "strålte av trang til å klage på alt" elns heilt siden han kom inn.
 

DeletedUser

Guest
Dette dro eg fram fordi det bekrefta kva eg har sagt heile tida.

Mine tidligare uttalelsar tok eg fra kva eg har høyrt diverse Outlaw-medlemma tenkte om 911-Outlaw mergen. Kven eg snakkar om skal eg ikkje gå inn på.

Sikter du til mergen mellom 911 og Outlaw i begynnelsen av V4, og lar dette være et utgangspunkt for å si at dagens Outlaw-Skygge har interne stridigheter? lol

Eller bygger du Bird`s avgang på at vi har de nevnte stridighetene?

Til og med et barn skjønner at det er FAIL.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eg velgjer å se på Bird-saken som grunnlag for mine påstandar. Du sa jo sjølv at han "strålte av trang til å klage på alt" elns heilt siden han kom inn.

For å være helt nøyaktig så kom bird inn før Psycho :p
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor står ikke Tore Hund oppført som grunnlegger av Outlaw? Trodde det var han som stiftet stammen jeg:confused:
 

DeletedUser

Guest
Det gjorde han også men Outlaw går ind for "historie forfalskning".

...
 

DeletedUser

Guest
96cits.jpg
 

DeletedUser

Guest
Må ikke du furte nå..

Var en spøk. Tydeligvis mer morsomt for meg enn dere...

Siden jeg akkurat har begynt å spille igjen ligger jeg heldigvis langt unna dere ;)
 

DeletedUser

Guest
Nja. litt skremt. Tror uansett ikke dere ville begynt å angripe meg.

120timer reise vei og moral på 3.7% er ikke noe vits ;)


Også var jeg snill gutt og gjorde som Amstaff befalte.....etterhvert....
 

DeletedUser

Guest
Nja. litt skremt. Tror uansett ikke dere ville begynt å angripe meg.

120timer reise vei og moral på 3.7% er ikke noe vits ;)


Også var jeg snill gutt og gjorde som Amstaff befalte.....etterhvert....


Hehe
Vi trenger vel å få smake egen medisin.. *host*
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp