Show Your Deskop

DeletedUser

Guest
er det ikke bare og laste ned som torent ?

Non-Steam er for tapere.
Det er mye tøffere å kjøpe det lovlig og spille over Steam med achievements og sånt.

Hvis ingen kjøpte spill lovlig ville heller ikke spillutviklerne tjent noen penger heller, og det ville ikke kommet nye spill. :(
 

DeletedUser

Guest
er det online ? allikevel noen kjøper noen ikke er det no forskjell på non-steam ?
 

DeletedUser

Guest
Ja, L4D er et onlinespill i hovedsak. Det kan spilles med boter da, men er mye morsommere online. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Spillet er designet for Steam, det å laste ned en Non-Steam versjon vil ødelegge noe av spillopplevelsen vil jeg si... om det i det hele tatt fins en Non-Steam versjon, det vet jeg ikke. :p
 

DeletedUser

Guest
er det online på demoen til 2 ?

ZOMBIENE der kan løpe det er teit:eek:
 

DeletedUser

Guest
jeep men så kommer dead rising 2, der kan man feste motorsag på motorsykklen og kjøre på zombier:D
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tja. Nå har ikke piratkopier mulighet til å spille på internet og du har ikke muligheten til å spille via steam osv. Kjøpte det via steamstore for de som lurte :)

Kjedelig å gå rundt med Bot's hele tiden da. Internet vil jeg si er halve spillet :D

Å spille det med venner er det som er kjekkest :D
 

DeletedUser

Guest
vist du har xbox 360 kan du chipe den så laste ned spillet med online og alt

men det er kanskje ikke en mulighet lenger jeg har blitt banna uten grunn og noen jeg skjener og diverse
 

DeletedUser

Guest
vist du har xbox 360 kan du chipe den så laste ned spillet med online og alt

men det er kanskje ikke en mulighet lenger jeg har blitt banna uten grunn og noen jeg skjener og diverse

Om du spelar chip-spel online blir du permbanna frå Xbox Live :)
 

DeletedUser

Guest
Om du spelar chip-spel online blir du permbanna frå Xbox Live :)

ja når begynte dem og finne ut det ? jeg har ingen rip spill vembatin plater og helle pakka så hvordan i svarte finner dem ut om xboxen er flacha ?
 

DeletedUser

Guest
ja når begynte dem og finne ut det ? jeg har ingen rip spill vembatin plater og helle pakka så hvordan i svarte finner dem ut om xboxen er flacha ?

Eg veit ikkje. Originalitets-sjekk kanskje. Seriekode. Noko sånt. Chipping er ulovlig, og det likar dei ikkje.
 

DeletedUser

Guest
Eg veit ikkje. Originalitets-sjekk kanskje. Seriekode. Noko sånt. Chipping er ulovlig, og det likar dei ikkje.

serie koden har jo ikke noe med hvilke filer du legger in på dvd rommet

de liker det ikke men folket vill ha det sånn :D
 
Topp