JCs = RNG

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Nå har JCs skiftet navn til Renegades (RNG)

Gjeng med pyser alle sammen :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Latterlig gjeng... he he ler meg ihjel her... blir en wannabe stamme det da.... dere klarte ikke å skape noe på egenhånd gitt... ryggløs gjeng det der....
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
He he. Ja, må si at jeg lo godt når jeg så den forandringen der. :) Litt rart da at det er flere ekte Renegadere i IB enn hva det er i JCs (eller RNG om du vil)..


- Dakapo
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Joda, helt enig paalodin.
At halve stammen kommer fra Renegades og ville at vi skulle endre er da wannabe også? trudde virkelig IB hadde spioner og hadde lest forumene våre? men så feil kan man ta..
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Skjønner jo at IB vil stå fram uten spioner som idioter som ikke bruker alle midler? det er jo greit men man vinner ikke en krig av og spiller fair ;).
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Dere mista retten til å bruke det navnet når TNR valgte å gå ut av Renegades familien. Renegades ble borte når vi som var de siste gjenværende Renegades i den familien la med FKR. Alt som blir laget etter dette blir og er wannabes.. Selv om dere har enkelte spillere som visstnok var Renegades, mista dere det navnet når dere gikk ut av familien (som sagt).
 
Sist redigert:

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hva vi har retten til gjøre kan ingen fra IB si til oss.
Dere mistet retten til og bruke renegade navne når dere la ned stammen? vel navne var ledig ;)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hva vi har retten til gjøre kan ingen fra IB si til oss.
Dere mistet retten til og bruke renegade navne når dere la ned stammen? vel navne var ledig ;)

Ledig er det ja, men dere er fortsatt wannabes ;)

Å kjære deg.. Jeg var en av lederne i Renegades når vi fortsatt fantes på v1. :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
"Nå har JCs skiftet navn til Rengades (RNG)"

de fortjener det ikke! Renegades var en god stamme!
ikke en stamme av tullinger!
 

DeletedUser

Guest
Wannabe, but not-to-be-a-real-renegade

*sukk*
hvorfor skal en så ryggløs og feig gjeng tråkke det en gang så stolte Renegade-navnet ned i søla? Dere har ingen rett til det navnet, den retten mistet dere da dere gikk ut av familien, det er bare de som var igjen i ledelsen som kan starte opp igjen Renegades, eller gi tillatelse til at andre, GODE spillere starter igjen. og JC består ikke av renegades, dere vil aldri få tillatelse til å bruke det navnet, dere vil alltid være wannabe. Så lenge jeg tilhører en av de som kan starte opp renegades, vil dere ALDRI få min stemme eller godkjenning, til det har dere sviktet Renegade-familien for dypt til at det såret kan leges.:mad:
 

DeletedUser

Guest
He he. Ja, må si at jeg lo godt når jeg så den forandringen der. :) Litt rart da at det er flere ekte Renegadere i IB enn hva det er i JCs (eller RNG om du vil)..


- Dakapo

Nå må jeg få lov og spørre hva dinne rettningslinjer er for og være en ekte Renegader? :)


IB spiller fair :)

Tror aldri jeg noen ganger har ment at IB ikke har gjort det i mot oss.



Dere mista retten til å bruke det navnet når TNR valgte å gå ut av Renegades familien. Renegades ble borte når vi som var de siste gjenværende Renegades i den familien la med FKR. Alt som blir laget etter dette blir og er wannabes.. Selv om dere har enkelte spillere som visstnok var Renegades, mista dere det navnet når dere gikk ut av familien (som sagt).

Slik jeg så på FKR var de den svake delen av Renegades som febrilsk prøvde og oppholde sin super makt status som en oppblåst ballong, hvor alt som trengtes var ei nål så var de borte, men er væll ganske normalt at folk som mangler skills bruker store ord for og få det slikt som de vil. Riv oss ned om du ikke liker det ;)


*sukk*
hvorfor skal en så ryggløs og feig gjeng tråkke det en gang så stolte Renegade-navnet ned i søla? Dere har ingen rett til det navnet, den retten mistet dere da dere gikk ut av familien, det er bare de som var igjen i ledelsen som kan starte opp igjen Renegades, eller gi tillatelse til at andre, GODE spillere starter igjen. og JC består ikke av renegades, dere vil aldri få tillatelse til å bruke det navnet, dere vil alltid være wannabe. Så lenge jeg tilhører en av de som kan starte opp renegades, vil dere ALDRI få min stemme eller godkjenning, til det har dere sviktet Renegade-familien for dypt til at det såret kan leges.:mad:

Du får lov og mene akkurat hva du vil, men det viktigste for oss er kanskje hvordan vi selv ser på oss selv og ikke hva andre inne hær utrykker at de synes.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nå må jeg få lov og spørre hva dinne rettningslinjer er for og være en ekte Renegader? :)

Renegades har fra dag 1 prøvd å skape seg ett navn som skulle stå for ære, respekt, tillitt og ærlighet. Dere ville ødelegge alt Renegades sto for når dere prøvde å få oss med på å backstabbe IB. Med andre ord, dere står ikke for noe av det Renegades har bygd seg opp for å stå for. At dere gikk ut av Renegades pga at dere ikke fikk viljen deres, sier vel mer om dere enn hva det gjør om oss.


Slik jeg så på FKR var de den svake delen av Renegades som febrilsk prøvde og oppholde sin super makt status som en oppblåst ballong, hvor alt som trengtes var ei nål så var de borte, men er væll ganske normalt at folk som mangler skills bruker store ord for og få det slikt som de vil. Riv oss ned om du ikke liker det ;)

Vil ikke si at vi febrilsk prøvde å opprettholde vår "super makt status" da den aldri har vært viktig for oss. Og den store ord og lite skills setningen din ga lite mening da ingen her prøver å få det sånn som vi vil, men jeg tolker den som om at jeg har gode skills da jeg ikke bruker store ord. :rolleyes:






Men nå er jeg ikke interessert i å diskutere med deg Jerle her på det offentlige forumet. Vil du kvesse negler og klør og se hvem som har skarpest tunge får du kontakt meg på msn.
 

DeletedUser

Guest
du vet så godt hva jeg mener Jerle, du har aldri vært renegade-materiale, og kommer ikke til å bli det heller. Renegade står for ære, ærlighet, holde avtaler, samhold og fair play. du bommer stygt på alle punkter.
 

eivped

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Bold, bold, bold

*sukk*
hvorfor skal en så ryggløs og feig gjeng (Vel. La meg trekke frem ett eksempel: Nesten hele forb***a FKR ledelsen slettet kontoene sine, med unntak av badass som gav vekk kontoen sin da det ble press på den. Grunnen til at de gjorde dette? Vel, det var at de ikke fikk det som de ville! Snakk om å være feig ja.) tråkke det en gang så stolte Renegade-navnet ned i søla? Dere har ingen rett til det navnet, den retten mistet dere da dere gikk ut av familien, det er bare de som var igjen i ledelsen som kan starte opp igjen Renegades, eller gi tillatelse til at andre, GODE spillere starter igjen. (Vel, for det første vil jeg si at JCs er den 3. største stammen på v1.no og må da ha en del gode spillere. Får jeg trekke frem min personlige favoritt, bare for å irritere deg? Jerle! For det andre vil jeg spørre om hvem som kan ta fra oss en rett til en navn det ikke er copyright på? Ingen, og aller minst deg, ettersom at ingen av oss bryr seg om hva du sier. Vel, jeg var igjen i ledelsen til dakapo oppløste stammen og sviktet meg og mange andre.) og JC består ikke av renegades, dere vil aldri få tillatelse til å bruke det navnet, dere vil alltid være wannabe.(du failer "badass" (fordi du er ikke så skummel som du tror) ettersom, som sagt, at du ikke kan ta fra noen retten til ett navn.) Så lenge jeg tilhører en av de som kan starte opp renegades, vil dere ALDRI få min stemme eller godkjenning, (we don't care?) til det har dere sviktet Renegade-familien for dypt til at det såret kan leges.(Du er meg vel følsom :)):mad:

Dere mista retten til å bruke det navnet når TNR valgte å gå ut av Renegades familien. Renegades ble borte når vi som var de siste gjenværende Renegades i den familien la med FKR. Alt som blir laget etter dette blir og er wannabes.. Selv om dere har enkelte spillere som visstnok var Renegades, mista dere det navnet når dere gikk ut av familien (som sagt).

Jeg var i FKR til stammen ble opplyst og valgte da stamme på bakgrunn av at nesten alle mine venner på verden 1 (som på den tiden var ledelsen i FKR) sviktet meg ved å slutte på v1. Deretter var det også en del andre ting som spilte inn. Og nå er dere sure for at jeg valgte TNR? Ammagad.

Og til slutt vil jeg komme med en personlig utfordring til Badass og i samme slengen ett sitat av han.

Badass skrev:
Om jeg hadde fått sjansen igjen, så hadde det samme skjedd, jeg hadde plukket han i filler(Basert på tidligere hendelse der badass tapte ovenfor jerle, men han skylder på hadenmann og sier at han eier:cool:). og det vet han, han er livredd for at jeg skal ta en stor konto og begynne å jakte på han..

Utfordringen min lyder som følgende:

Finn deg den store kontoen du snakker om og kom å jakt på jerle, eller meg. Jeg vil gjerne sloss mot deg.

***

Badass skrev:
nei, og det var heller ikke meg han tok byer av, men hadenmann(som kontovakt for badass kontoen), og det er noe helt annet. da jeg hadde min konto, knuste jeg Jerle(som kontovakt for imperian kontoen, som nå er slettet)

Koselig å legge all skylda på lagkamerater ja :cool:
 

DeletedUser

Guest
dette har vi snakket om før, og hvorfor fortsetter du å mase om dette? jeg holdt på kontoen min en stund, og plukket bort noen av Imperians tropper, men da Jerle som kv ikke hadde mer tropper, gadd jeg ikke leke mer, og gav bort kontoen. Det var for enkelt å plukke i filler de angrepene. Men jeg valgte å sloss mot de som brøt med familien, selv om jeg lå litt ugunstig til. Du derimot, hadde ikke ryggrad nok til å stå i mot, og valgte den lette (feige ) veien, så da kan man vel fastslå at du hører hjemme i den stammen med de andre back-stabberne da :)
Mot, ære, og fair play er noe som hører Renegades til, så da er jo dere utelukket :D

og jeg sier ikke at det var hadenmann som gjorde noe feil, han var en opptatt mann da han fikk ansvar for kontoen min, og ting skjer.
du er en liten hissigpropp du Theis,blomsterviken, mahmate, eller eiviped, hva du enn kaller deg,( du har jo så mange kontoer og navn å holde styr på) langt mer hissig enn jeg noen gang var ;)

du har heller ikke hele bildet i denne saken, du har ikke stort du skulle ha sagt her, dine meninger bryr meg like lite som vinden :p
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Om BOL endrer navn til renegades da? Er vi patetiske da? Hva har et navn på en stamme å gjøre med spillerne i samme stamme? Dette er ikke en merge eller noe sånn, så hvorfor blir de plutselig patetiske da? At navnet Iron Brigade er latterlig (strykejern brigaden) gjør ikke at ib automatisk er patetiske heller, det er hva medlemmene står for osv mener jeg, og som jeg ser det har ikke dette endret seg ved navneskiftet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp