JCs = RNG

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Kor ekte e de Renegadere som er i IB egentli? Ein ekte Renegader i mine øyne er ein som holder seg som ein Renegader.
:p

Var dere Renegades i JCs?

Fair play? Visste ikkje at det var nokke som heite det i dett krigsspillet eg. Lure på koffor det alltid blir snakka om fair play, det finnes jo ingen regler når det gjelder kriging. :)

Det er noen regler, men de brytes jo hele tiden :p

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 6 characters. :eek:
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kor ekte e de Renegadere som er i IB egentli? Ein ekte Renegader i mine øyne er ein som holder seg som ein Renegader.
:p

Hehe. Nå sier du jo akkurat det enkelte her har sagt hele tiden. Dere er ikke Renegades! JCs var såvidt jeg vet ikke en del av Renegades, men ett nytt navn dere lagde dere da dere ikke ville være med i den familien lenger. Og om du da mener at en ekte Renegader i dine øyne er en som holder seg som en Renegader, så gjør det dere om til ikke-Renegades da dere ikke har vært det hele tiden. Blir det ikke sånn? :)
 

DeletedUser

Guest
Magic, har eg nokken gong vert Renegader? ;)


Hehe. Nå sier du jo akkurat det enkelte her har sagt hele tiden. Dere er ikke Renegades! JCs var såvidt jeg vet ikke en del av Renegades, men ett nytt navn dere lagde dere da dere ikke ville være med i den familien lenger. Og om du da mener at en ekte Renegader i dine øyne er en som holder seg som en Renegader, så gjør det dere om til ikke-Renegades da dere ikke har vært det hele tiden. Blir det ikke sånn? :)

Vel, det e jo rett da. Eg bryr meg ikkje så mykje om navnet eg. E krige eg vil, ikkje diskutere et navn på forumet. Kass propaganda e det liksom:rolleyes: Men uansett så kan ingen være verdig til å være Renegader, eller?
 

DeletedUser

Guest
Eg veit du skreiv dere, men no snakker eg jo om mine egne meininger da. Må ikkje dra alle over ein kam, og nei, forde om eg e i den stammen betyr det ikkje at eg e ein Renegader. Der tar du nok feil. Eg komme aldri til å bli ein Renegader uansett ka du meine.
Men ja eg spille i den stammen og kriger mot de fiendene me har, e seff lojal mot stammen, men eg vil for alltid ha core blod i meg.
For meg har ikkje navnet så mykje å sei, uansett om Renegades har et "rykte" på seg, kass rykte det e, ja sei det, de skremte meg aldri når eg ikkje var i den stammen. :cool:
Det var vel ikkje Renegades alle var redd for, det var vel core som eg kan huske. Men pyttsann, folk får vel meine og tru det de vil, om de var "store" spillere som alle var redd for, ja la de tru det :D
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, det e jo rett da. Eg bryr meg ikkje så mykje om navnet eg. E krige eg vil, ikkje diskutere et navn på forumet. Kass propaganda e det liksom:rolleyes: Men uansett så kan ingen være verdig til å være Renegader, eller?

Takk, er bare greit å vite at jeg hadde rett. :)
Hmmm. Til det siste spørsmålet ditt? Nå kjenner jeg ikke så altfor mye til dette rundt Renegades, men noe kjennskap har jeg til dem og jeg vil si at Renegades sto for noenlunde fair play (som Badass nevnte noe om). Men nøyaktig hvor fair det går an å være i ett krigsspill er noe annet. Likevel ser jeg på Renegades spillere som ærlige og stolte. Ikke kjepphøy, men stolte! Jeg har spilt med noen av de gamle Renegaderne på en annen server og da brukte dem de samme prinsippene som Renegades praktiserte på V1. Kan ikke si at jeg ser de samme trekkene fra enkelte spillere i JCs. De/dere gikk ut av familien og ville ikke ha noe med Renegades navnet å gjøre da det framsto som noe annet enn hva dere ville stå for. Nå har dere tatt det tilbake? Oh ja.. Det blir feil. Men det blir drøyt å bruke tid på og diskutere ett navn. Noen tar det personlig og ser på det som om at dere tråkker navnet ned i gjørma og andre bryr seg ikke. Sånn er det :)


Hadde vært mye kulere om dere skaffet dere ett eget navn (f. eks kunne dere bare beholdt JCs som egentlig var ett godt navn.. Eget og nytt)..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hehe, som sagt, navnet spiller ingen rolle for min del.. Me kunne heite apene for min del, hadde blitt lagd ein topic om det og, ingen tvil om det.
Fair play så godt det går an ja, men det er ikkje mange stammer som klarer det, de må være god de :D
 

DeletedUser

Guest
Synes synd på folk som må bruke spioner for og vinne TW jeg liker og spille med ære og kan jeg ikke vinne spillet uten og bruke spioner vil jeg ikke vinne spillet for meg er ære viktigest.

Har ikke peil på hvem JC er men er det en stamme som spiller uten spioner vil det vere en stamme jeg kunne tenke meg og joine.
 

DeletedUser

Guest
Så hvis jeg starter en THC stamme på V5 så kan vi bli første stamme som vinner en verden med ære.

Det er jo mega motiverende.
 

DeletedUser

Guest
Meget godt og høre begynte og lure litt på det her vi hadde ikke spioner i TWK og det ser jeg på som en bra stamme.

Har man gode spillere så trenger mann ikke spioner taper man da så taper man mot en bede spiller og lerer masse.
 

DeletedUser

Guest
Våres stamme i verden 1 bruker ikke spioner vi heter H.F.O:) så ja... Alle stammer bruker ikke spioner:D
 

DeletedUser

Guest
Hvem er du, slemmerompe, som tror du har copyright på Renegades navnet? Du satt vel i styre og stell i FKR, og tro meg, vi har ikke endret navn til FKR. Da kunne jeg forstått du måtte plunke på tastaturet, men FKR er historie.

Det blir liksom litt teit å diskutere et navn. For det er som det allerede er sagt, de samme folkene fortsatt i RNG som var i JCs/TNR/TIR/TMR/FKR osv.

Så kommer man med at vi ikke kan leve opp til Renegades navnet, og det er bare bullshit.

Hvis vi setter TMR som en standard, så mener da altså dakapo/slemmerompe at FKR mot slutten levde mer opp til TMR enn det RNG gjør idag. Det er jo bare helt latterlig:p

Når SFF/Fenix merget med TWR og TMR ble dannet, så var ikke det for å sitte på rompa og forsvare seg mot alle fiendene sine som FKR gjorde på slutten. Nei, tvert imot. TMR var ment som en offensiv stamme med mye moro, som gikk inn for å angripe og adle sine fiender. Ser man på statsen er det lett og se det er det vi fortsatt holder på med.

Det er påfallende at de som ledet FKR til avgrunnen er de som leder ann i hylekoret på denne tråden. Klage og syte kan de, men ferdigheter som ledere hadde de dessverre ikke.

Ut i fra det du vet om styre og stell i FKR så tror jeg ikke du har noe som helst å bygge dine uttalser på vedrørende styre og stell i FKR. Jeg skal ikke peke fingeren noe sted som helst med tanke på å legge skyld på hvorfor det gikk som det gikk med FKR. Helt klart tar jeg på meg en del av ansvaret siden jeg satt i ledelsen. Men ledelsen i ei stamme kan være så god som alt i verden uten at det hjelper nevneverdig om for mange blir inaktive fortløpende/slutter. Nå kan man si at det er ledelsens ansvar å engasjere og å få folk aktive, men ansvaret ligger ikke ene og alene på ledelsen. Jeg vil påstå at en spiller er minst like ansvarlig for å holde sitt engasjement ved like. Og om man ser på hvem som ga seg fortløpende når vi var TMR etc. så trenger man ikke være rakett-forsker for å forstå at det ble en stor knekk for Renegades. Jeg kan nevne BigStorm,Kemp,Mini Erik,Bunnpris,Harald Blåtand....og mange flere. Dette her heller ingen unskyldning på hvorfor det ble bråstopp, men at det er en av mange årsaker som ligger til grunn.

Og å si at vi kun var opptatt av å forsvare oss er bare tull... Før dere gikk ut av Renegades og faktisk, uansett hva du velger å kalle, satte en stor kniv i ryggtavla på Renegades,så var vår alliansepartnere i bl.a. IB og flere andre sterke nok til å få en drastisk vending på v1. Om alle hadde tålmodighet til å arbeide sammen og ikke måtte på død og liv ha krig rundt hver en sving.

Om du da ikke evner da å se at for enkelte som har vært i Renegades fra starten da mister totalt lyst og engasjement, samt rynker på nesa (for å si det mildt) av deres opptreden opp i det her, så vil jeg påstå at du innehar elendige empatiske evner og er en elendig menneskekjenner...

Og for å komme inn på hvem som ga seg da det ble tøft....hvor er kontoen din Lino.....

Hylekor...jeg ser ikke noe kor som hyler, jeg har hvert fall ikke hyla. Om du orker å lese tidligere innlegg på tråden så ser du min mening om navne-endringa deres..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eg veit du skreiv dere, men no snakker eg jo om mine egne meininger da. Må ikkje dra alle over ein kam, og nei, forde om eg e i den stammen betyr det ikkje at eg e ein Renegader. Der tar du nok feil. Eg komme aldri til å bli ein Renegader uansett ka du meine.
Men ja eg spille i den stammen og kriger mot de fiendene me har, e seff lojal mot stammen, men eg vil for alltid ha core blod i meg.
For meg har ikkje navnet så mykje å sei, uansett om Renegades har et "rykte" på seg, kass rykte det e, ja sei det, de skremte meg aldri når eg ikkje var i den stammen. :cool:
Det var vel ikkje Renegades alle var redd for, det var vel core som eg kan huske. Men pyttsann, folk får vel meine og tru det de vil, om de var "store" spillere som alle var redd for, ja la de tru det :D

Du er i renegades og er ikke en renagader, men en Core spiller? Helt greit for meg :)
Høres mye bedre ut også.

Og det med spioner og at folk liker å spille uten.. Det høres kanskje litt greit ut, men da blir spillet faktisk mye vanskeligere og veldig ulikt virkeligheten. Selv land har spioner og andre som spionerer i andre land og opprørsgrupper. Spioner er litt viktig for å kunne få info fra fienden, men det er mulig å klare seg uten som Grim sa ;)
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Bare en liten side-note, siden det snakkes om at ib ikke bruker spioner..
Dette stemmer da ikke, da det ble funnet en del poster fra en spiller som het endel som han hadde sendt til ib.

EDIT: dette var den eneste jeg kom på i farten, men er ganske sikker på at det er flere også.
 

DeletedUser

Guest
Kor ekte e de Renegadere som er i IB egentli? Ein ekte Renegader i mine øyne er ein som holder seg som ein Renegader.
:p

Kor ekte de er?

Jeg tror og mener de som før var i renegades gikk over til IB på grunn av at det var en av de gode/beste alternative å gjøre. Noen gikk over til TNR, fordi de mente at TNR er Renegades.

De fra renegades som nå er i IB har nå enten blitt "en del av IB", eller holder seg som renegades, og håper på at noe av det som falt kan gjennoprettes. Men det er ett problem for de som nå er i IB, de renegaderene som er i IB, for IB vil ikke miste sine medlemmer. Hva gjør IB når disse renegaderene vil dra? Da IB ikke vil miste disse byene,troppene, og poengene. For hva skjer med IB dersom folk drar? IB vil da svekkes til en viss grad.

Kor ekte e de Renegadere som er i IB egentli? Ein ekte Renegader i mine øyne er ein som holder seg som ein Renegader.
:p

Det var ett godt spørsmål, og svaret du får tror jeg vil variere litt etter hvem du spør.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp