Arnold?

DeletedUser

Guest
Vi visste dette før han sluttet. I respekt så lot vi han være i fred.

Var og tittet litt inne på på tw-stats og ser at dere har forsynt dere med 3 byer mens kontoen var på slett. Sitter du der og ljuger til folket? :p
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Var og tittet litt inne på på tw-stats og ser at dere har forsynt dere med 3 byer mens kontoen var på slett. Sitter du der og ljuger til folket? :p

Hva annet hadde du forventet av gjengen i PALS da?
Mener du at det er første gang dem driver med løgn? :eek:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
La oss holde oss for gode til å rakke ned på en av TWs beste spillere, som nå har kastet inn håndkleet.
Respect to Arnold Schwarzenegger, få har vist tilsvarende prestasjoner!
 

DeletedUser

Guest
Var og tittet litt inne på på tw-stats og ser at dere har forsynt dere med 3 byer mens kontoen var på slett. Sitter du der og ljuger til folket? :p

Jeg juger ikke, det var bare 2 stk som visste at den var på sletting. At vi har andre ville hester som ville ta dine byer er en annen sak.

Hvis du har dengt så mange spillere av mitt kaliber så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke tok meg ut denne gangen. Dine påstander faller på sin egen urimelighet. Du har mye mer å bevise, det er ingen prestasjon å holde på med hjelp i hue og ræva. Hadde du holdt det gående helt alene så hadde det vært en prestasjon.

Men hylekoret her på forumet er som vanlig enig med siste taler. :)
 

DeletedUser

Guest
Prøv å tenk deg det selv, du er alene med de 2 største stammene 360 grader rundt clustere. Selvfølgelig ordner man iap med den ene store stammen for å denge den andre stammen. Er direkte selvmord og gå på begge stammer, man trenger alltid en safe-sone i clusteret sitt. Dette tror jeg du vet utmerket godt innerst inne. Jupp, samtlige av deres angrep var det jeg med mine egne tropper som tokk meg av. Lånte litt def av min gode nabo US, hvorfor ikke når man har felles fiende og når dere angrep meg, lot dere han være i fred. Tåpelig taktisk trekk, dere har litt å lære der...

Det kalles vel ikke å gå heeelt solo da :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg juger ikke, det var bare 2 stk som visste at den var på sletting. At vi har andre ville hester som ville ta dine byer er en annen sak.

Egentlig bare 1 spiller, og det er TP99, jeg syntes han fortjente en liten belønning for sin innsats da denne spilleren faktisk viste ganske gode ferdigheter. Mine byer sier du? Er ikke mine byer når kontoen er på slett, da er det ingen som eier de. Alle adlinger av Arnold etter 22 Desember anerkjenner jeg ikke:)

Hvis du har dengt så mange spillere av mitt kaliber så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke tok meg ut denne gangen. Dine påstander faller på sin egen urimelighet.

Fleiper ikke. Jeg har veldig mange skalper fra V2 og V3 som hadde et høyt nivå og var morsomme å krige mot. Hvorfor skulle jeg ta deg helt ut? Hva er det som gjør deg så spesiell at jeg skulle ta deg helt ut? En av hovednøkkelen til suksess er å ikke spre seg men få et massivt cluster. Du var utenfor rekkevidden av byer med interesse, bortsett fra 1, og den tokk jeg... Jeg tokk de aller fleste byene som jeg ville ha...

Du har mye mer å bevise, det er ingen prestasjon å holde på med hjelp i hue og ræva. Hadde du holdt det gående helt alene så hadde det vært en prestasjon.

Nei jeg har absolutt ingenting å bevise ovenfor deg. Jeg har gjort mitt i min 2 år lange karriere innenfor tw. Jeg har fullført alle mine personlige målsettinger som jeg har la planer for, sommeren 2008, halvt år etter debutten. Laged en storstamme, demokratisk underdogstamme, fått en hard kjerne av gode folk jeg har kontakt med den dag i dag og spilt solo blandt annet...

"det er ingen prestasjon å holde på med hjelp i hue og ræva." Den der skal jeg innrømme at jeg lo godt av. Jeg kan si at jeg fikk støtte på en by i starten hvor AnK kom med et overaskende, uprovosert gangbang. Den støtten var på 10K spyd/sverd. Og gjennom deres 2 siste store offensiver, så lånte jeg tropper av US på totalt 5 byer. Kaller du dette mye hyling om støtte så må du rett og slett ikke godta at din stamme ble ganske hardt ydmyket av en spiller som så og si alltid brukte sine egne tropper mot dere. Det er den harde og brutale sannheten for deg. Prøv gjerne og spioner på alle stammer, alle spillere. Jeg kan vedde mye på at du aldri i verden kommer til å finne en post fra meg eller tråd om meg, om støttesendinger til meg. Ikke hos noen andre enn US.

Men hylekoret her på forumet er som vanlig enig med siste taler. :)

Dette er faktisk et demokratisk forum under Norske lover og regler. At du tilfeldigvis skulle ha klart å få de fleste mot deg, så burde du revurdere din strategi her. Din stahet og evne til å nekte å innse sannhet kan være noen av grunnene.
 

DeletedUser

Guest
Du har vel egentlig ikke skrytt av solo i det siste tought...

Kanskje fordi jeg sluttet forrige uke, og at jeg tenkte at jeg allerede har sagt det så mange ganger. Er ikke alltid bra å male for mange strøk på samme vegg vettu :)
 

DeletedUser

Guest
Shaman Motazan, du er veldig flink å svare for deg. Men svar nå på det som står skrevet og ikke på det du tror som står skrevet.

Støtte og hylekor er ikke i form av tropper, det er alle de noldusene som hyller deg og ikke rørte deg når de hadde muligheten. Du har hatt en indirekte støtte i Varg siden de ikke har angrepet deg. Kaller du det ikke støtte så bør du kanskje revurdere dine spillkunnskaper.

Jeg har forøvrig aldri hatt som mål å bli likt her på forumet, verken nå eller i framtiden. Jeg spiller TW og ler meg til tider skakk av alt det tøvet som skrives her.

Spioner? Det har jeg ikke hatt siden jeg slutte på V3, man blir så utrolig sløv av å ha spioner. Sluttet med sånt, det er bare for de som er late. Vi andre tenker selv og fortsetter å spille.

Bevise eller ei, sannheten er at hadde du holdt på en stund til så hadde du møtt veggen, du sluttet når alt buttet og det ble veldig vanskelig å bli større. Skål!
 

DeletedUser

Guest
Shaman Motazan, du er veldig flink å svare for deg. Men svar nå på det som står skrevet og ikke på det du tror som står skrevet.

Da må du formulere deg litt bedre først:)

Støtte og hylekor er ikke i form av tropper, det er alle de noldusene som hyller deg og ikke rørte deg når de hadde muligheten. Du har hatt en indirekte støtte i Varg siden de ikke har angrepet deg. Kaller du det ikke støtte så bør du kanskje revurdere dine spillkunnskaper.

Hvorfor tror du at jeg gikk med nicket Arnold Schwarzenegger og ikke Zanmato eller Shaman Matozan? Jeg ville være anonym, jeg ville være mest mulig alene og ikke dra fordeler av slike ting som du nevner her. At jeg liksom skal bli spart fordi folk vet hvem jeg er. Men det kan også slå ut begge veier. Er attraktivt å denge kjente spillere. Kan også legge til at jeg ble lettere grumpy når det ble lekasje over hvem Arnold var, Ytterst få som visste det.

Jeg har forøvrig aldri hatt som mål å bli likt her på forumet, verken nå eller i framtiden. Jeg spiller TW og ler meg til tider skakk av alt det tøvet som skrives her.

Korrekt. rævslikking på forumet er en kvalm affære. Etter 2 år og en hard innsats på V2 og V3, så har jeg blitt kjent gjennom min innsats i spillet, ikke på forumet.

Spioner? Det har jeg ikke hatt siden jeg slutte på V3, man blir så utrolig sløv av å ha spioner. Sluttet med sånt, det er bare for de som er late. Vi andre tenker selv og fortsetter å spille.

Her er jeg enig med deg. Spillet blir forutsigbart med spioner. Måtte alle som velger å leke muldvarper i stammer hoppe i havet...

Bevise eller ei, sannheten er at hadde du holdt på en stund til så hadde du møtt veggen, du sluttet når alt buttet og det ble veldig vanskelig å bli større. Skål!

Hvordan kan du vite den sannheten når stetistikken sier noe annet? Jeg bare vokste og vokste, fikk mer og mer forsvar og mer kontroll over det som kom. Hadde jeg fortsatt sånn så hadde dere aldri klart å ta meg. Men det hadde gått på bekostning av venner, jobb og andre interesser. Fant ut at jeg ikke ville ofre det. Det buttet ikke imot. Det gikk kjempebra for meg, ikke en eneste innkommende når jeg tokk kvelden og kunne gjøre det med god samvittighet. Ikke tro at det er på grunn av deg eller noen andre spillere som er årsaken til at Arnold gikk grå. Det er fordi man faktisk går lei av dette spillet etter spilling så og si flere timer hver da gjennom mangfoldige måneder. Nå er det andre ting jeg gjerne vil gjøre enn å spille tribalwars. Det er over. Statestikken i krigen mellom *T* og Pals ble 30/7 og 30/10 om vi tar med de 2 ekstra dagene hvor dere kunne knabbe byer uten motstand, noe som er ganske flaut det også. Det er over, dere tapte :)
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke over, du har tapt fordi du har sluttet. Bare de som spiller vinner. :)
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke over, du har tapt fordi du har sluttet. Bare de som spiller vinner. :)

Siden jeg faktisk klarte å svimerke dere med en ganske så ydmykene stats for dere, for alltid. Så føler jeg meg som en vinner. Dere må gjerne spille videre, statsen står for alltid den, eneste mulighet for å få igjen æren er å oppløse stammen:)
 

DeletedUser

Guest
Godt at du tror så godt om deg selv at du må fortsette å tenke på statistikk (ekstremt vanskelig ord for mange å skrive). Den kan brukes til å mangt, vri på sannheten er en ting og ellers få noen til å tro at de er bedre enn sitt rykte.

Du ga deg ved enden av blindveien. Ikke nubbsjanse til å fortsette uten å måtte svi for det, og ja den med større nedside enn oppside er du. Alene vinner man aldri TW, selv om du oppfører deg som om du tror det.

PS! Stammen kommer aldri til å bli oppløst for å endre på sannheten. I framtiden vil du framstå som en som ga seg veldig tidlig.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Godt at du tror så godt om deg selv at du må fortsette å tenke på statistikk (ekstremt vanskelig ord for mange å skrive). Den kan brukes til å mangt, vri på sannheten er en ting og ellers få noen til å tro at de er bedre enn sitt rykte.

Du ga deg ved enden av blindveien. Ikke nubbsjanse til å fortsette uten å måtte svi for det, og ja den med større nedside enn oppside er du. Alene vinner man aldri TW, selv om du oppfører deg som om du tror det.

PS! Stammen kommer aldri til å bli oppløst for å endre på sannheten. I framtiden vil du framstå som en som ga seg veldig tidlig.


Du pusgutt... Må du passe deg så ikke terminator'n kommer tebake og denger deg til du er kontoløs vettu...
 

DeletedUser

Guest
Nå var det nesten fristende å ta over en konto og denge deg sanseløs. Som jeg sa tidligere, jeg har ingenting å måtte bevise ovenfor deg. Jeg var fornøyd med min stats, størrelse og dere var aldri i nærheten av å få meg på kne og ville ikke ha klart det heller... Jeg er lei av tw og foretrekker å feire det nye tiåret fremfor å sitte på tw.

Lykke til med å vinne en serveren, siden en server er oppe i flere år om gangen. Alle stammer har en slutt, også din super-stamme. Jeg er sikker på at dere merger, blir oppløst, dengt eller kjedet dere ihjel mellomtiden.

Godt nyttår...
 

DeletedUser

Guest
Kan legge til at jeg aldri har sagt eller trodd at jeg skal vinne tw, det er det ingen som kommer til å gjøre... Det jeg har sagt og mener, er at jeg vant over Pals, dere tokk meg aldri, jeg har adlet flere byer av dere enn det dere har av meg. Ga meg fordi jeg var lei tw, ikke på grunn av de lusne angrepene deres.
 

geronimo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Grattis Jin, du har spilt godt i måneder. Tar det som et stort sunnhetstegn ifht IRL at du avslutter kontoen. Du har overgått forventningene, og statsen kan ingen benekte :)
 
Topp