HO HO HO! God Jul fra Arnold, På tide å legge ting på bordet

DeletedUser

Guest
Det gikk greit i starten, da nør jeg veldig anonymitet og kunne kose meg med spillet. Men jo lenger man kom ut i spillet, mer mas om hvem jeg er ble det. Nå er det ganske mange som vet det, så like gjerne å bare smokke det på bordet en gang for alle.

Denne solospillingen skyldes en utfordring jeg har gitt meg selv for lenge siden, når jeg var på V1 som verdens største nabb. Først skulle en stormakt stamme bygges opp fra bunnen av på V2.

Så en underdogstamme med mine nærmeste og pisse på stormakten på V3.

Så Skulle jeg spille solo og pisse på alle i V4.

Nå har jeg kommet så langt som man kan gjøre som solo fra starten av, midt i den verste heksegryta. Så langt som man kommer uten å måtte ofre sitt IRL. Eller det ble nesten det også, å sitte oppe og ta imot 200 innkommende og være fast bestemt på å sende dette hjem i en kiste igjen koster en nattsøvn.

Pals har vært i overkant store for en spiller, men stattestikken er ikke tilfredstillende nok ennå. Er fremdeles mer kvalme for Arnold å lage for dem.

Side 1:
Tribes: *T*
Players:

Side 2:
Tribes: PALS
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 105
Side 2: 2,369
Forskjell: 2,264

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 26
Side 2: 6
Forskjell: 20

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 481,595
Side 2: 13,353,720
Forskjell: 12,872,125

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 220,923
Side 2: 57,044
Forskjell: 163,879

image.php



Sannheten er at det aldri har vært Arnold Schwarzenegger som har spilt på denne kontoen. Han prøvde litt i starten, men måtte gi tapt for økonomiske nedgangstider i California, og derfor ga denne kontoen til meg, som vokter den, den dag i dag...

mvh Shaman Matozan/Zanmato
 

DeletedUser

Guest
Føler at jeg burde si noe, men aner ikke hva. :p
Imponerende i hvert fall. :D
 

DeletedUser

Guest
Gammalt nytt. Trur ikkje Tore avslørte det med vilje, eigentlig.
 

DeletedUser

Guest
Sannheten er at det aldri har vært Arnold Schwarzenegger som har spilt på denne kontoen. Han prøvde litt i starten, men måtte gi tapt for økonomiske nedgangstider i California, og derfor ga denne kontoen til meg, som vokter den, den dag i dag...

mvh Shaman Matozan/Zanmato

Nedgangstidene gjorde at han ikke hadde råd til Premiumpoeng, eller? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hmmm...
Det må nok være noe sånt noe ja Pølse, stakkars kar :(
 

DeletedUser

Guest
Gammalt nytt. Trur ikkje Tore avslørte det med vilje, eigentlig.

Sorry for den, men så mener jeg også at du er TW sin beste kriger om det er en trøst :)
Jeg hørte om deg første gang i V2, og fulgte deg derfra litt med fra sidelinjen. Du har mye å være stolt av, og Yakuza var den eneste stammen jeg så for meg at Action skulle inngått et nært samarbeide med, men så langt kom vi jo ikke...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Imponerende er det uansett håper faktisk att deres fiender på V3 lar angrep mot deg hvile når du har innkommende på V4 ikke lett og forsvare i 2 verdener samtidig..

Lykke til videre.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke lenger alle de samme gamle hodene på alle Yakuzakontoer, noen er det innhentet internasjonal ekspertise på :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hørte rykter om att dogz hadde henta noen nye spillere av bra kaliber fra andre land men da gjelt sikkert dette dere.

Håper att spillera dere har henta inn er av bra kaliber for skal litt til for og erstatte de dere har fra før.

Ikke bli for gode venner med de da for er vel snart på tide att Norge lager en bra stamme og tar de innternasjonale servera.

Lykke til med nye folka.
 

DeletedUser

Guest
Har ikke sagt det var mange eller at de var langt unnafra :D

Så kan godt nok hende de ryktene du hørte om Dogz stemmer, vi i Yakuza driver lite med informasjonslekasjer... :cool:
 

DeletedUser

Guest
hmmm...nytt for meg ihvertfall xD men har hørt at shaman skal pensjonere seg og det blir ikke noe yakuza på v5... :(
 
Topp