Oppdatert kart for Verden 4

DeletedUser

Guest
Kart over V4


Stammer:
V4-23.png


Sist oppdatert: 24 Jan

Oppdateringer: La til Capes i kartet.

Tidligere kart:
21 Jan



Spillere:
V4p-24.png


Sist oppdatert: 24 Jan

Oppdateringer:

Tidligere kart:
 
Sist redigert av en moderator:

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Meget bra jobbet! Flere enn meg som kan lage kart, her. Glad for det :) Liker at du gjør prikkene som overlapper hverandre halvveis usynlige, slik at vi ser både landsbyene på, men også under det øverste laget.
 

DeletedUser

Guest
Hmm..
Interessant.

SA og Aces er kjærester i sør mot Pals, mens UnderD ser på. :/ Enkelte spillere fra Varg forskyner seg også grovt av fatet i tillegg til noen mindre stammer. Pals taper terreng og synker dessverre. Noen i stammen har fått det med seg. Ikke lederne dessverre.

Varg hamrer løs på festningen til VK og alle kjeder seg og bekymrer seg over prislappen.

Varg, VK, Pals og UnderD vil ta Aces, men finner ikke tonen og jobber hver for seg.

UnderD er passive til det meste og fikler mest med sitt og off topic. Støtter VK litt fra den fronten.

VK`s partner MVe skyter på alt og alle (Mest Varg) og vil sydover.

Aces har ertet på seg alle, men fant pluteslig tonen med SA etter at nye og ukjente ledere tok over. Blir SA med ned når aces skal gruses? Aces er for spredt til å fungere som en stamme. SA er også spredt og må nok regne med å miste mye, dersom diplomatiet bli stående som i dag

Easy har 3 fronter, men venner i området. Ny og god ledelse. Se opp. ;)

Kjedelig. På tide med endringer?

(Kartet var suverent.;))
 
Sist redigert av en moderator:

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Veldig bra av trådstarter :)



Cloyster, blir du aldri lei av å bare prate? Skulle likt å se at du fikk brukt halvparten av energien som du bruker på sutring i forumet til å utrette noe inn-game..
 

DeletedUser

Guest
Eg giddar ikkje det, om eg hadde utretta noko hadde eg blitt banna uansett :)

Kvifor overse argumentane mine når du sjølv postar?
 

DeletedUser

Guest
vel...lett å skrive det her men når ikkje noe skjer ingame så skjønner eg godt at folk tviler på diverse utsagn her... pals og underdogs e iallefall ikkje i noen storkrig mot aces....de mister iallefall flere byer en de tar... og at vk og varg har angrepet de meste utsatte spillerne e jo ikkje noe å si på egentlig..... hadde vel de fleste stammene gjort hadde de en sånn mulighet...

ville vel vært et drit kjedelig spill hvis en skulle være venner med alle her inne? bring it on ingame sier bare eg.....
 

DeletedUser

Guest
vel...lett å skrive det her men når ikkje noe skjer ingame så skjønner eg godt at folk tviler på diverse utsagn her... pals og underdogs e iallefall ikkje i noen storkrig mot aces....de mister iallefall flere byer en de tar... og at vk og varg har angrepet de meste utsatte spillerne e jo ikkje noe å si på egentlig..... hadde vel de fleste stammene gjort hadde de en sånn mulighet...

ville vel vært et drit kjedelig spill hvis en skulle være venner med alle her inne? bring it on ingame sier bare eg.....

Du har rett i at Pals ikke er i noen storkrig. Var vel en av spillerne i Pals som knabbet litt fra Ammy. UnderD sitter kun å ser på og heier på forumet. de tør ikke vettu.

De mest utsatte spillerne? hehe... Alle i Aces er utsatt og isolerte. Sjekk kartet.
 

DeletedUser

Guest
jepp har sett kartet eg, men e dessverre ikkje helt enig.... hovedclusteret e jo relativt tett med 4 store spillere som ser ut til å ha klart seg ganske så bra i denne verdenen...... mener å huske en aksjon mot vk engang tidliger på denne serveren som ikkje var noen super suksess.... de hadde vel et lignende cluster?? men seff går alle imot de så får de jo litt å gjøre på... men igjen, korfor skal alle gjøre det? det betyr jo bare at alle de mindre stammene fjerner enda en fiende av varg og e det noe de ønsker?? vel... det får vel bli opp til vær enkelt stamme isåfall....
 

DeletedUser

Guest
Spionene er mer enn oppdaterte. Har det jeg har spådd tidligere failet? Nope. Litt tidlig enda, men ting er på gang. :)

Gettheduck: Ja, de har et minicluster, men hvor lenge tror du seriøst den lille flekken får være inntakt? Ligger jo svært farlig til. Jeg sier ikke at det blir en enkel match, men at den forsvinner, det gjør den ;)
 

DeletedUser

Guest
Nice kart, men du har missa litt på kontinentene.. :p

3 k44, k43, k45 elns
 
Topp