Hvilke stammer kommer inn på topp 10

DeletedUser

Guest
Hvilke stammer kommer inn på topp 10
..og beholder de på rangering 8-10 sine plasser ?

Det er rimelig mye prat om Arica, -ROME-, Elite, Poenghorer og shanks og Kracked osv osv i det uendelige i forumtråder nå....
så vi andre som også legger ned tid på dette spillet kan jo også tenkes snakke om noe som handler om oss ?..Yes very well !


Så hva tror dere alle.
Hvilke stammer kommer å klatre fra de lavere regioner opp til de 10 øverste plasser ?
Og hvilke kan tenkes forsvinne pga merginger eller krig.
-
8 ~ROME~ 16.453.720
9 SaD 14.995.888
10 K-m-S 7.904.256
11 .no 3.940.734
12 X-V 3.207.604
13 EVO 1.950.730
14 Apel 1.802.024
15 Snø! 963.336
16 Core 956.399
17 RiB 536.667
18 MaX 272.160
19 TEOD 257.680
20 Ene 237.405
 

DeletedUser

Guest
.no må man vel regne med at de vil ekspandere endel med disse spillerne, men hvor?
SaD Vil vel merge med Elite etterhvert??
K-m-S er i en liten luft boble for tiden men på det beste så kan vel disse spillerne vokse hvis de er mere altive.
~ROME~ Vil etter mergingen med oss bli stammen som alle ønsker å komme til...ehh..neida, disse klarer seg selv å vil sakte men sikkert vokse..

Serveren er for tiden ned, slik at jeg får ikke sendt deff til meg selv fra chrk1 sine nukes som er på meg atm:)
Men dette skal vi tåle...kanskje det er de Elite gutta som har hacket serveren, ha ha...Neida Elite stammen er en stamme med mange flotte å dyktige spillere...

Da skal jeg se om serveren er oppe igjenn...takk for denne gang.

mvh
runinter
 

DeletedUser

Guest
ja vi får se hvor .no skal ta veien -vi blir vel konger i rimmen en stund ? Regner med å kanskje få en eller to litt større spillere med oss, men mest satse på noen nykommere og lære opp de og håpe det holder over tid.

Og X-V da for en merkelig stamme. Med 74 medlemmer og ikke mere poeng -tenk om bare 10-15 av de skulle vokse seg store da ble det en farlig stamme, men de fleste der som vokser bytter vel stamme etterhvert!
Jeg tror ikke Sad har så mye mer å komme med da deres spillere nok ikke satser på egne stammen over tid men forlater den når "bedre" tilbud kommer. Synd det blir sånn egentlig, men er vel i de fleste stammer på den måten.
EVO ser vel sånn halvbra ut -men kjenner ikke helt at de kan bli så mye større nå...har bla tatt med spilleren GT RACING som fikk sparken fra oss og tidligere nesten sparken fra Birki pga inaktivitet.

~ROME~og K-m-S klarer seg vel sånn "normalt" vet ikke hva jeg skal tro om tendensen der..

Apel, Rib og Ene er jo bare tull (som noen andre skrev) resten hmm...?
 

DeletedUser

Guest
jaha -da skapte NS saken en ny stamme som gikk inn der i rangeringen.
WTD
Og plutselig er tidligere (?) store stammen NS med i kampen rundt rank. 10

7 SaD
8 ~ROME~
9 NS
10 WTD
11 K-m-S
12 .no
13 X-V
14 EVO
15 Jaha?
16 Snø!
17 {E.K}
18 RiB
19 MaX
20 Eilte
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
og nå da shadow inn der på rangering 11
Og EVO synker.


7 SaD
8 ~ROME~
9 WTD
10 NS
11 Shadow
12 K-m-S
13 .no
14 X-V
15 F*****
16 EVO
18 Jaha?
19 {E.K}
20 TDK
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
EVO sank i rangering fordi lederen deres ble med i Shadow.
 

DeletedUser

Guest
Shadow ? Var slags navn er det?! :confused:

Jeg må ha hvert litt for full i går :S
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Shadow ? Var slags navn er det?! :confused:

Jeg må ha hvert litt for full i går :S

det skal sikkert gi inntrykk av at de liker og jobbe i mørket. slik at de virker skummle og litt mystiske. jeg vet ikke hvordan det er med dere. meeeen det funker ikke helt for meg. :eek:)
 

DeletedUser

Guest
17,..brukes det ennå er ikke det sååå 00-tall ? Tror de gikk over til nye tallsystemet nå 2010.

nei det var vel opprenskning av tall som dro med litt mer der.
 

DeletedUser

Guest
Og nå byttes det stammer igjen

jaha -da var det to til fra Elite som sammen skapte en passe stor stamme. hvor mange flere orker vi med ?

7 SaD
8 ~ROME~
9 WTD
10 ~NT~
11 NS
12 Shadow
13 K-m-S
14 .no
15 X-V
16 F*****
17 EVO
18 Snø!
19 Jaha?
20 {E.K}
 

DeletedUser

Guest
never ending ?

noen som tror det slutter her !?
ha ha..hvor mange stammer blir det til slutt under 20 miljoner. det er de jeg tar med her:

7 ~AXiS~
8 SaD
9 Elite
10 ~ROME~
11 WTD
12 NS
13 Shadow
14 K-m-S
15 .no
16 ~TBN~
17 X-V
18 o.o
19 EVO
20 Snø!

Og subjektivt her er det vel de på plasser 16-20 som er litt meningsløse og som ikke kommer til å vokse. Tror også noen av de nye "elite-restene" kommer til å faile da det bare er noen få personer i hver "stemme" og ikke noen større plan med det -de merger vel snart kanskje.
 

DeletedUser

Guest
~TBN~ er ikke topp 20 lengre...

Jeg bare gikk inn dit for å tulle :rolleyes:
Men jeg fikk ikke hertug-privz :(
 

DeletedUser

Guest
Ikke mange samme på listen som forrige gang..det hender mye både oppe og nede på listen:
Det JEG vet er at vår stamme skiftet navn fra .no til TROLL så det er samme stamme.
Og LAW er en stamme som snart forsvinner da de to brukerne blir grå.
Og tenk at gamle stammen SaD ikke klarer å klatre nå -er det ingen store spillere som går med der?

9 Night
10 NS
11 SaD
12 ~ROME~
13 WTD
14 TROLL
15 LAW
16 K-m-S
17 =TRB=
18 HURR
19 X-V
20 Persia
 

DeletedUser

Guest
akkurat..det er derfor jeg skriver her..men av de 2600-2800 (?) som spiller i V2 er det nok ikke sååå mange som er intresserte i shankys lister og utlegg heller-om vi ser til helheten. Så jeg fortsetter nok med dette så lenge jeg er i en stamme som kjemper der rett under "poeng-hore" stammene.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
hvem har sagt at Wynja og Pinhead blir grå?:O

pinhead adler jo flere -Rome- byer en Elite har gjort på en måned nå:D

Er jo så mange man skal ta en siste hils på med adelsmenna da...

Man sletter bare ikke en konto som har 250 nukes sprekkeferdig og klare vettu...
 

DeletedUser

Guest
"Troll kan i overført betydning også brukes om en vill og umulig person. I dag brukes derfor troll eller internettroll på engelsk om anonyme deltakere som ødelegger debatter med sinte og hatske innlegg på diskusjonsfora på Internettet" //Wikipedia
 
Topp