Neste intervju objektet

Neste intervju objektet blir?

  • Stammen PALS

    Stemmer: 22 21,2%
  • Black Rose

    Stemmer: 11 10,6%
  • Nofjon1

    Stemmer: 10 9,6%
  • Reiseverket

    Stemmer: 6 5,8%
  • Amstaff

    Stemmer: 13 12,5%
  • The Blessed Dead

    Stemmer: 6 5,8%
  • Ghost68

    Stemmer: 12 11,5%
  • Unknown soldier

    Stemmer: 24 23,1%

  • Totalt antall stemmer
    104
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Skulle intervjuet meg tbh, men greit, vi får ha det til gode.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Cannnavaro:
Men da er det jo like greit å droppe dette med intervju da? Nå er det minst 3 som ikke vil la seg intervjue.
Med hans historikk og propaganda tidligere her, så kjøper jeg ikke den dessverre. Sorry

Kenlar:
Vi forventer da ingen verdens ting ut av dette. Vi vil derimot ikke intervjues, og har fortalt hvorfor. Jeg regner med at det respekteres? Værre er det ikke. Det er seff svært negativt et en intervjuer/mod oppfører seg slik, og er partisk og ikke nøytral. At Ammy ikke vil stille på noe intervju, etter å ha blitt ydmyket på propagandaforumet, for stå for hans regning. Da får de jo bare rett og slett holde seg unna, slik som Ammy har valgt, men de skal da for pokker ikke ha noen særbehandling. Jeg tror nok vi besitter mer historikk og dokumentasjon på hvordan denne mod`en/intervjueren har oppført seg i det siste, så jeg syntes heller ikke du skal snakke om noe du ikke vet noe om, noe du har en lei tendens til å gjøre.

Jeg ser svaret ditt til meg og det er som vanlig bare masse sprøyt. Kan heller ikke se at jeg nevner deg og RV i forhold til intervju.
Du ble kritisert for negativitet og destruktivitet, når jeg leser svaret ditt til meg så poengterer du bare nok en gang det jeg sier.
Svar på det som du kritiseres for å ikke avslutt med svada som du gjør her.

Og her mener du?? så jeg syntes heller ikke du skal snakke om noe du ikke vet noe om, noe du har en lei tendens til å gjøre? Ble litt usikker på hva jeg skal tolke ut av dette, for meg så virker det som det nok en gang bare er piss du kommer med, eller aner jeg ikke hva jeg uttaler meg om når jeg sier at deres opptreden er destruktiv og negativ?
 

DeletedUser

Guest
Da er det vel heller ingen vits i at det ble tatt opp i diskusjonen når du vet at du ikke kan utdype det mer? Eller? Hva nå enn du og RV vet så er ikke dette blitt bekreftet eller avkreftet som et "alvorlig regelbrudd" av CM. Dermed har jeg noe med det når du slenger sånne setninger inn i en diskusjon uten å kunne legge mer til grunne for det. Det blir jo bare for dumt. "Det er ikke din jobb, og du har heller ikke noe med det" er jo en glimrende måte for deg å kunne sette R90 i dårlig lys uten å måtte utdype mer om hva nå enn han har gjort. Håper virkelig ikke folk legger vekt på det du da har skrevet angående denne saken, siden dette blir totalt usaklig når personer som leser dette forumet ikke får alle fakta på bordet.

Om spillere ikke kan få beskyttelse fra andre spillere, når man vet at disse spillerne er bevisst ute etter å kunne gripe sjansen og slenge dritt om spilleren som har intervjuet. Om man ikke kan stenge en tråd hvor alle har muligheten til å kunne lese om hvordan spilleren er og hva han har oppnådd, ja da synes jeg det er feil av intervjuer. Faktisk ser jeg ikke på dette som et brudd på ytringsfriheten, du kan bare lage en tråd i PP forumet hvor du kan tilbakevise alt som er skrevet i intervjuet. Men poenget er nok at selve intervju-forumet ikke skal brukes som en slags hets mot de som blir intervjuet, det forumet skal brukes for intervjuer. I dagens media så kan nok ikke journalister kommentere alle artikler de er enige i. Hvorfor? Jo, fordi kommentarfeltet er stengt. Men det er ikke noe i veien for at de kan skrive en ny artikkel hvor de tilbakeviser det som er skrevet.
Hvorfor du på død og liv mener man må kunne kommentere selve intervjuet skjønner jeg ikke, intervjuene inneholder ikke trash-talk av hverken andre stammer eller spillere sånn jeg ser det. Mener du virkelig det?

Og du synes at jeg skal undersøke alt jeg skriver nøye? Hvor lang tid tar det da å skrive et innlegg? Er innlegget fortsatt aktuelt når jeg kommer fram til det at det skal skrives? Er det ikke bedre at det jeg skriver blir tilbakevist?
Helt riktig det du skriver om at det er et svar på noe, fra noen. Men hvordan du får det til å bli at han har noe imot deg og RV ser jeg fortsatt ikke. Det han har skrevet og til det du kommer fram til er milevis imellom. Og det at du ikke skjønner det, det gjør kanskje at "vi" ikke slipper mye spam også? Fordi du mener da at det jeg har skrevet er spam, eller også kalt søppelpost. Vel, det heller kan jeg ikke se. Jeg holder mine innlegg til det dere har skrevet ovenfor meg, og diskuterer med dere angående det. Hvordan i huleste kan det være søppelpost? Bare fordi du får inntrykket av at intervjuer er bevisst imot deg og RV så betyr ikke det at dette er riktig intrykk. Men det mener du tydeligvis, og at alle innlegg som har et annet inntrykk da er søppelpost, fantastisk!

Jeg "kjenner" mange av spillerne i VARG, siden jeg en gang var en del av VARG. Så naturligvis håper jeg ikke disse tar alt dere skriver for "god fisk" og mener det dere sier. Om de nå gjør det så er det helt greit så lenge de også tenker seg om en stund over hva de virkelig mener, ikke som du henviser til her at de skal støtte de som de har et forhold til IG (om det er en kake eller en gris [Nøffe]). Morsomt at du henviser til at det er demokrati i stammen, men at du slenger på en påstand om at du går utifra at de støtter deres egne ledere. Skulle nesten tro du prøver å presse inn noen meninger i VARG-spillerne..

Intervjuene må gjerne fortsette i dagens form for vår del, men uten da uten tre av de mest sentrale spilleren i denne verden. Fair enough det.
Flott å se at du mener dette, men likevel tar deg tid til å skrive en del innlegg som kan være en del A4 sider til sammen, pluss en samtale med CM for å kunne få R90 ned som intervjuer. [ironi]Du bryr deg virkelig ikke om intervjuene fortsetter som idag![/ironi]
 

DeletedUser

Guest
Btw Noffe,

Nofjon skrev:
Hans gamle bruker Amstaff har nå KV, og selv har han en ny "under-cover" konto i en annen stamme. Dette er rett og slett patetisk.

Hva har du gjort de siste månedene da? Med konto i PALS og VK uten å gå ut med navn. Huff, kan jeg kjenne en stank av hykleri?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Dette er veldig enkelt og forklare. Alle som blir intervjuet har sin historie å fortelle, og som regel er det mya fakta - sett fra den som blir intervjuet sitt ståsted. Det finnes alltid flere syn på samme sak. Og når en kontroversiell spillere skal intervjues, må det forventes at andre må kunne ta til motmæle. Om R90 skal la Amstaff ukritisk få komme med sin versjon av hendelser som berører andre, og disse som blir omtalt ikke skal få muligheten til å få komme med et tilsvar, så blir dette helt feil.

Så enkelt.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dette er veldig enkelt og forklare. Alle som blir intervjuet har sin historie å fortelle, og som regel er det mya fakta - sett fra den som blir intervjuet sitt ståsted. Det finnes alltid flere syn på samme sak. Og når en kontroversiell spillere skal intervjues, må det forventes at andre må kunne ta til motmæle. Om R90 skal la Amstaff ukritisk få komme med sin versjon av hendelser som berører andre, og disse som blir omtalt ikke skal få muligheten til å få komme med et tilsvar, så blir dette helt feil.

Så enkelt.

Kan nevne flere aviser hvor dette gjøres.
 

DeletedUser

Guest
Uote

Da er det vel heller ingen vits i at det ble tatt opp i diskusjonen når du vet at du ikke kan utdype det mer? Eller? Hva nå enn du og RV vet så er ikke dette blitt bekreftet eller avkreftet som et "alvorlig regelbrudd" av CM. Dermed har jeg noe med det når du slenger sånne setninger inn i en diskusjon uten å kunne legge mer til grunne for det. Det blir jo bare for dumt. "Det er ikke din jobb, og du har heller ikke noe med det" er jo en glimrende måte for deg å kunne sette R90 i dårlig lys uten å måtte utdype mer om hva nå enn han har gjort. Håper virkelig ikke folk legger vekt på det du da har skrevet angående denne saken, siden dette blir totalt usaklig når personer som leser dette forumet ikke får alle fakta på bordet.

Som nevnt. det er opprettet en sak på dette, og jeg kan ikke kommentere det mer. Det er fortsatt ikke din jobb.

Om spillere ikke kan få beskyttelse fra andre spillere, når man vet at disse spillerne er bevisst ute etter å kunne gripe sjansen og slenge dritt om spilleren som har intervjuet. Om man ikke kan stenge en tråd hvor alle har muligheten til å kunne lese om hvordan spilleren er og hva han har oppnådd, ja da synes jeg det er feil av intervjuer. Faktisk ser jeg ikke på dette som et brudd på ytringsfriheten, du kan bare lage en tråd i PP forumet hvor du kan tilbakevise alt som er skrevet i intervjuet. Men poenget er nok at selve intervju-forumet ikke skal brukes som en slags hets mot de som blir intervjuet, det forumet skal brukes for intervjuer. I dagens media så kan nok ikke journalister kommentere alle artikler de er enige i. Hvorfor? Jo, fordi kommentarfeltet er stengt. Men det er ikke noe i veien for at de kan skrive en ny artikkel hvor de tilbakeviser det som er skrevet.
Hvorfor du på død og liv mener man må kunne kommentere selve intervjuet skjønner jeg ikke, intervjuene inneholder ikke trash-talk av hverken andre stammer eller spillere sånn jeg ser det. Mener du virkelig det?

Spillere skal seff. ikke ha noen form for beskyttelse fra teamet? Det er det dummeste jeg har hørt, og i såfall tw`s undergang.
I tillegg hevder du her at vi er ute å slenge dritt om spilleren? Dette er en grov og feilaktig beskyldning, som jeg vil ha meg frabedt. Vi fremlegger riktignok masse ig fakta og bedriver propaganda, men at vi slenger dritt om personen er direkte feilaktig.
I mine øyne er det mest riktig å svare på tråden der den er, og ikke alle andre steder. Slikt blir det spam og rot av.

Og du synes at jeg skal undersøke alt jeg skriver nøye? Hvor lang tid tar det da å skrive et innlegg? Er innlegget fortsatt aktuelt når jeg kommer fram til det at det skal skrives? Er det ikke bedre at det jeg skriver blir tilbakevist?
Helt riktig det du skriver om at det er et svar på noe, fra noen. Men hvordan du får det til å bli at han har noe imot deg og RV ser jeg fortsatt ikke. Det han har skrevet og til det du kommer fram til er milevis imellom. Og det at du ikke skjønner det, det gjør kanskje at "vi" ikke slipper mye spam også? Fordi du mener da at det jeg har skrevet er spam, eller også kalt søppelpost. Vel, det heller kan jeg ikke se. Jeg holder mine innlegg til det dere har skrevet ovenfor meg, og diskuterer med dere angående det. Hvordan i huleste kan det være søppelpost? Bare fordi du får inntrykket av at intervjuer er bevisst imot deg og RV så betyr ikke det at dette er riktig intrykk. Men det mener du tydeligvis, og at alle innlegg som har et annet inntrykk da er søppelpost, fantastisk!

Igjen er du inne på mod`en og skjønner tydligvis ikke det jeg sa i forrige tråd. Alternativt så vil du ikke skjønne det.
Hva vi har av dokumentasjon mod dette team medlemet forblir hos oss, men det er nok mer enn det som er avdekket her. Jeg har ikke hevdet at han har i mot RV og meg? Hvor står det? Nå må du skjerpe deg, og faktisk sette deg inn i dette. En med dine evner innen dette, må da kunne debattere bedre enn det der? Les dette en gang til, og prøv å forstå innholdet?

Jeg "kjenner" mange av spillerne i VARG, siden jeg en gang var en del av VARG. Så naturligvis håper jeg ikke disse tar alt dere skriver for "god fisk" og mener det dere sier. Om de nå gjør det så er det helt greit så lenge de også tenker seg om en stund over hva de virkelig mener, ikke som du henviser til her at de skal støtte de som de har et forhold til IG (om det er en kake eller en gris [Nøffe]). Morsomt at du henviser til at det er demokrati i stammen, men at du slenger på en påstand om at du går utifra at de støtter deres egne ledere. Skulle nesten tro du prøver å presse inn noen meninger i VARG-spillerne..

Lol. Dette er patetisk. Vi lar deg leve i troen her.


Flott å se at du mener dette, men likevel tar deg tid til å skrive en del innlegg som kan være en del A4 sider til sammen, pluss en samtale med CM for å kunne få R90 ned som intervjuer. [ironi]Du bryr deg virkelig ikke om intervjuene fortsetter som idag![/ironi]

Nei, intervjuene på V4 er for meg en saga blott etter dette. Jeg kommer nok til å både lese de og kanskje legge inn et innlegg eller flere, men der stopper det. Jeg er fra før intervjuet i flere verdner, men da under skikkelige og normale forhold, og ikke slik som dette.

Hva har du gjort de siste månedene da? Med konto i PALS og VK uten å gå ut med navn. Huff, kan jeg kjenne en stank av hykleri?

Spør Renegade90? Han gir visst villig ut denne type informasjon til blokkene på deres side.
 
Sist redigert av en moderator:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jeg blir trist av å lese dette... om noen mener det motsatte av nofjon så blir den personen automatisk til en "n00b" eller patetisk.. Hva er dere ute etter? Samme dritter hver gang..
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser ikke helt hvordan noen kan mene noe som helst, om ting de ikke kan eller vet noe om? Det er for meg unaturlig og litt barnesyndrom.
Det er kun 4 personer på TW som kjenner denne saken 100%. Reisverket, meg, PaBben og Renegade90.
Skulle nesten tro vi satt å diktet opp ting her? Som RV sier så har vi plenty dokumentasjon, og har grundig satt oss inn i dette, som vanlig. Hva som får alle besserwizzere til å hyle uten et fnugg av innsikt, er ganske betegnende på V4 generelt faktisk. Jeg skjønner at man er partisk i forhold til egne, men det får da være måte på. Det kaller jeg ikke n00b, men patetisk. jepp.

Blir du fortsatt trist Bird, så la være å lese. Et glohett tips.
 
Sist redigert av en moderator:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Give it one more try.. Prøv å svar uten å nedverdige den personen du svarer noff'ern :p

btw jeg gidder ikke lese det mer, understreker vel bare poenget at du ødelegger det offentlige forumet?
 

DeletedUser

Guest
Dette kan vi faktisk dokumentere, om det skulle bli nødvendig.

Dersom du mener en spillmod deler ut info som han ikke skal gjøre, så får du rapportere dette til rette vedkommende. Slutt å klag her på forumet, men heller gjør noe med det.

PS: Det er igjen skjønt av deg å si nei til å bli intervjuet, når du var den som fikk minst stemmer på vote'n og absolutt på siste plass. Ingen vil lese et intervju med deg, men det er såklart bra at du gir beskjed at du ikke vil bli intervjuet.

Det minte meg nesten om da Claus Lundekvam sa at han ville si nei til å spille på landslaget, i en periode der han ikke hadde blitt vurdert i det hele tatt av landslagsledelsen på flere år.. ho ho ho
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du har rett.
Dette er nå tatt via korrekte kanaler, og siste ord fra meg har blitt gitt her om denne saken. Jeg har fortsatt tillit til teamet, og regner med at de faktisk rydder opp i dette.

Siste innlegg fra meg her om dette. Lykke til med intervjuer. ;)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dette er veldig enkelt og forklare. Alle som blir intervjuet har sin historie å fortelle, og som regel er det mya fakta - sett fra den som blir intervjuet sitt ståsted. Det finnes alltid flere syn på samme sak. Og når en kontroversiell spillere skal intervjues, må det forventes at andre må kunne ta til motmæle. Om R90 skal la Amstaff ukritisk få komme med sin versjon av hendelser som berører andre, og disse som blir omtalt ikke skal få muligheten til å få komme med et tilsvar, så blir dette helt feil.

Så enkelt.

Da dere begge stod på listen, så hadde dere muligheten til å komme med deres svar. Evt spamme ned P&P. Så drit i å stå på barrieren for ytringsfriheten å vift med det IRL pressekortet ditt. IRL er ikke greit å bruke selv om det går i din favør. Patetisk.

Det er mange artikler på nettet som er stengt for kommentering av hensyn til de saken omhandler. Hvorfor kan det ikke gjøres på lik måte her?

Dette var ett fint forsøk fra R90 i å få den personen flest ønsker å høre fra, i tale.

Nå har dere allerede fått nok spillere til å slutte, og veldig mange sitter utelukkende på V4 i påvente av V5. Har dere ikke ødelagt nok for oss andre som trives med spillet nå? Må dere starte på teamet?

Kan dere to heller ikke svelge den kamelen at Amstaff vant denne voten nå, og gå videre. For dette angrepet på en ubetalt intervjuer har ingenting her å gjøre. R90 stiller opp frivillig for å underholde oss andre som spiller, husk det.

TW er noe de aller fleste av oss driver med for å hygge oss, ikke skape kvalme.

Skjerp dere!

@R90

Jeg håper virkelig ikke at trekker deg fra denne rollen, disse to har allerede ødelagt spillgleden for mange andre spillere. Ikke la de få gleden av ett modhakk i skjeftet sitt. De har absolutt ikke støtte blandt de store massene i denne saken.
 

DeletedUser

Guest
Nofjon1 skrev:
Som nevnt. det er opprettet en sak på dette, og jeg kan ikke kommentere det mer. Det er fortsatt ikke dinn jobb.
Jeg har ikke sagt det er min jobb, det nevnte jeg faktisk i tråden ovenfor. Men å komme med et argument om at han har tråkket over linjen før du har fått bekreftet det fra CM er usaklig. Desto bedre kan dette blir begrunnet ved at ingen andre enn dere har all informasjon på bordet, og hvordan skal du da kunne rettferdiggjøre at dette kan brukes som argument når det er kun et fåtall som har informasjon på bordet? Og i tillegg til dette så er ikke din mening om saken bekreftet, og at han ikke er skyldig i hva nå enn du legger fram.



Nofjon1 skrev:
Spillere skal seff. ikke ha noen form for beskyttelse fra teamet? Det er det dummeste jeg har hørt, og i såfall tw`s undergang.
I tillegg hevder du her at vi er ute å slenge dritt om spilleren? Dette er en grov og feilaktig beskyldning, som jeg vil ha meg frabedt. Vi fremlegger riktignok masse ig fakta og bedriver propaganda, men at vi slenger dritt om personen er direkte feilaktig.
I mine øyne er det mest riktig å svare på tråden der den er, og ikke alle andre steder. Slikt blir det spam og rot av.
Du har nevnt dette mange ganger at du ikke mener at det burde innføres, mens jeg har argumentert for. Akkurat nå ser jeg kun at du bruker de samme argumentene, spesiellt trykker dette på at intervjuene bør stenges. Jeg har allerede skrevet at det er ingenting i veien for at du kan kommentere i PP i en ny tråd, men hvorfor du skal svartmale hele intervjuet ved at du er uenig i en/noen få deler av intervjuet, det skjønner jeg virkelig ikke. Og det er absolutt ikke tw's undergang om dette skjer, du er flink nok til å lage nye tråder på PP forumet så det tror jeg du klarer fint.
Om du føler deg "tråkket på" på grunn av kommentaren at dere slenger dritt om spillere, så beklager jeg det. Likevel jeg beklager så sier jeg ikke at jeg ikke mener dette. Dette er kun fordi jeg ikke ønsker at å gå mot din person IRL som det kanskje kan oppfattes om. Dette er kun mot spilleren du skaper IG og på forum. Når det er sagt så kommer du faktisk med mye usaklig piss, som oppstår for det meste på den topp 20 stammer. Her kommer du faktisk med dritt om spillere (ikke personer), og spesielt Ammy. Lik det så lite du vil, men det er hva jeg og flere oppfatter det som. Kanskje du nå skjønner hvorfor folk reagerer som de gjør?
Tråden er her Noffe, ikke kom og si at jeg ikke svarer i riktig tråd. Jeg tilbakeviser og diskuterer det dere sier i nettopp samme tråd som dere begynte. Er det noen som lager spam så er det dere som gikk ut på selve forumet og ikke til CM med en gang!


Nofjon1 skrev:
Igjen er du inne på mod`en og skjønner tydligvis ikke det jeg sa i forrige tråd. Alternativt så vil du ikke skjønne det.
Hva vi har av dokumentasjon mod dette team medlemet forblir hos oss, men det er nok mer enn det som er avdekket her. Jeg har ikke hevdet at han har i mot RV og meg? Hvor står det? Nå må du skjerpe deg, og faktisk sette deg inn i dette. En med dine evner innen dette, må da kunne debattere bedre enn det der? Les dette en gang til, og prøv å forstå innholdet?
Det du qoute't var da ikke så mye om mods som du skal ha det til. Hele qoute'n handlet jo om at du kalt mitt innlegg for spam kjære deg. Men når det er sagt så har du sagt at han ikke var objektiv og nøytral, samt særbehandler andre og partisk. Av dette så kunne jeg trekke linjer mot at du faktisk følte at han hadde noe imot deg og RV, synes du det er rart? Du reagerer så kraftig på dette med at R90 skjønte Ammy, så jeg kan ikke se noen annen utvei enn at du mener han har noe imot dere? Hvis ikke så er du veldig flink til å lede folk på veien til å tro det.


Nofjon1 skrev:
Lol. Dette er patetisk. Vi lar deg leve i troen her.
Vel, jeg har vært borti dette før jeg Noffe, så at dere lar meg leve i troen tar jeg som et positivt svar i forhold til mitt innlegg.



Nofjon1 skrev:
Nei, intervjuene på V4 er for meg en saga blott etter dette. Jeg kommer nok til å både lese de og kanskje lege inn et inlegg eller flere, men der stopper det. Jeg er fra før intervjuet i flere verdner, men da under skikkelige og normale forhold, og ikke slik som dette.
Okei, så når du leser de og kommenterer de så er de fortsatt saga blott? Beklager, men du skriver så mye i kryss og tvers at jeg blir litt surrete av dette. Om du tror du hadde vært en av intervju-objektene som står fremst i køen for å bli intervjuet, så tror jeg du tror for mye om deg selv på denne verdenen. Mye mulig du har vært flink på andre verdener, men kan ikke se du har utpekt deg på noen som helst annen måte enn på forumet og på grunn av mergene dine. Altså ingenting spesiellt du har oppnådd som spiller i seg selv.


Nofjon1 skrev:
Spør Renegade90? Han gir visst villig ut denne type informasjon til blokkene på deres side.
Trenger ikke spørre R90 når du både er avslørt i noen av stammene og hvor du innrømmer selv at du har vært i dem, under skjult nick. At du går ut og sier at handlingen til Ammy er patetisk er jo moro siden du har gjort det samme selv opptil flere ganger..
 

DeletedUser

Guest
Flott å se at vi er enig i denne saken også Noffe..

At dette ble din siste post her, tviler jeg på.. Men lykke til med forsøket med å holde deg unna.. ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det er så festlig å registrere at dere som tapte både krigene og propagandaen hevder jeg og Noffe har ødelagt V4. Det er mange spillere som synes v4 er kjempegøy, og de aller fleste forstår at to spillere ikke kan ødelegge en verden. Men det er klart, VARG leder jo fortsatt stort og fortsetter bare å fosse frem. Så det er nok den egentlige grunnen til at disse dårlige taperne hyler om at vi har ødelagt verden.
Ødelagt den så stygt at taperen over alle tapere må ha spesialbehandling for å tørre å uttale seg.

Btw, ikke forvent at vi ikke kjører opp tilsvarende i v5.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Og til din kommentar om antall stemmer, Bambam, så er det fullstendig irrelevant. Avsemningen handler om rekkefølgen av intervjuene. Jeg ble spurt om å delta i intervju for lenge siden, og takket ja. Nå har jeg altså trukket meg. Og du skriver at Ammy har flest stemmer. Ta på deg brillene!
 

DeletedUser

Guest
Skjerp deg RV. Amstaff hadde flest stemmer av enkeltspillerne og Pals flest totalt. At moderatorene er så ufattelig lite tilstedeværende at de ikke klarer å stenge avstemmingen når den skulle vært stengt gjør at alle deres etternølere i varg stemmer mens resten av spillerne anser dette som ferdig. :)

Dere har ikke ødelagt V4, dere har ødelagt forumet med skitsnakk og dårlig propaganda. Dette forumet berikes den dagen dere fortsetter på V5.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det er så festlig å registrere at dere som tapte både krigene og propagandaen hevder jeg og Noffe har ødelagt V4. Det er mange spillere som synes v4 er kjempegøy, og de aller fleste forstår at to spillere ikke kan ødelegge en verden. Men det er klart, VARG leder jo fortsatt stort og fortsetter bare å fosse frem. Så det er nok den egentlige grunnen til at disse dårlige taperne hyler om at vi har ødelagt verden.
Ødelagt den så stygt at taperen over alle tapere må ha spesialbehandling for å tørre å uttale seg.

Btw, ikke forvent at vi ikke kjører opp tilsvarende i v5.

Hvilken krig? Dere har rekrutert 25+ av medlemmene deres den siste måneden. De aller fleste kommer da fra fiendestammer går jeg ut ifra. Det er ikke tribalwars, det er tribalhugz RV.

Propaganda? Kaller du virkelig den gallen noffe sprer rundt seg med for propaganda? Morro du.

Propaganda, Propaganda og Propaganda. Vis meg noe noffe har kommet med som overhode ligner god propaganda, pk sendes asap som premie.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp