Rank World II

DeletedUser

Guest
Du glemte etternavnet mitt da? og at jeg bor i Selbu.

Minst respekterte stamme gjennom tidene1. K-m-S og den andre *-m-s stammen. Skjønner ikke at du kan utale deg om akkurat det. Tror folk glemmer hvordan elite har hamret på kms hele tiden i k53, men de har klart å holde stand uansett selvom de ikke har blitt noen gigantisk stamme

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Pinhead
2. Handsome & Sondre94 (hvis aktiviteten og motivasjonen holder seg oppe)
3. Haavard/Kracked :D Denne likte jeg godt, han ligger nede med raserte byer:D:D og værre skal det blir


Ja han sliter litt med ødelagte byer, men han kommer seg opp igjen ;)

Hmm... Så Elite hamra løs på de sanmtidig som de fikk julig av AriCa? Så det du sier er at Elite egentlig er best, og at de hadde vunnet krigen hvis de hadde ventet med K-m-s ?! ;)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
:D Tror du ikke det finnes en tid før Arica:p Men det viser kanskje bare hvor mye du veit om TW 2 historie. Og dermed hvor feil dine utalselser blir.

Uvitenhet kan noen ganger forveksled med dummhet, eller omvendt:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja, det finnes en tid før AriCa. Men verden 2 er vel oppdelt i f.a (før AriCa) og e.a (etter AriCa), noe slik som tidregningen store deler av den virkelige verdenen bruker; f.kr. og e.kr. :p
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ja, det finnes en tid før AriCa. Men verden 2 er vel oppdelt i f.a (før AriCa) og e.a (etter AriCa), noe slik som tidregningen store deler av den virkelige verdenen bruker; f.kr. og e.kr. :p

Hehe, ja man vil vel gjerne se på det sånn. Men historien er der forde:eek:
 

DeletedUser

Guest
Her inne er det jo en god stund siden jeg har spilt, men kan jo se om ikke jeg kan fylle ut noen punkter (om jeg tråkker på tær, så får dere har meg unnskyldt, men er mange jeg ikke har kjennskap til her inne nå, da jeg teknisk sett må klassifiseres som en relikvie her inne)

Mest respekterte spillende spiller
1.Granpa/Runinter - kanskje det er feil og putte 2 stk her, men de blir liksom knoll og tott for min del... Ble dømt nord og ned evigmange ganger (ihvertfall stammen - og dermed de), allikevel har de holdt koken. Uforutsigbare og dyktige både i angrep og forsvar. RESPEKT :cool:
2.Pinhead ODA med stil (liker slikt) - dyktig, sta som få jeg vet om og den riktige innstillingen - aldri vær redd for og få juling...
3.Ruffiro - Måtte titte litt på TWStats, og fra og være den "lille" spilleren han var når jeg spilte, er det ikke tvil at det her er stayerevne og målbevissthet....

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1.Mithrandir (orginal - før konto og navn ble dratt ned i søla (altså mens den fortsatt var i Yamato)). Dyktig strateg og var en av de beste på V2 når hans spilte. (Han var på topp 20 omtrent fra starten og holdt seg der (samt meget fin OD)
2. Gurimalla/Gussi (husker ikke hvem av de det var desverre, men i starten på spillet var h*n meget langt fremme i både poeng og med OD), vi snakker da self orginaler her isåfall...
3.Ganondorf (Tobben) - Totalbildet gjør at han har en plass på denne lista (ledelse, diplomati & propaganda, spillmessige ferdigheter)

Favorittspiller gjennom tidene
1.Hexnuts - Min "makker i kamp" i tillegg til Jesnor og Mithrandir. Morsom som få, flink på motivering og planlegging.
2. Rdi-rsr og Jabberwocky - Rett og slett fordi at de var de første motstanderene som jeg ikke fikk adlet med en gang. Etter mine første feilskjær mot de måtte jeg rett og slett tilbake til start, bygge opp bedre "tilpassede" nukes, sende bedre "tog" - rett og slett gjorde de meg til en bedre spiller ;)
3.Jesnor - De som sier at danskene suger i TW skulle møtt denne mannen. Inntil han ga seg adlet han stort sett de fleste han ville og når han ville. Fikk aldri se han "late-game" men er egentlig ikke i tvil om at han kunne når han ville.

Beste diplomat gjennom tidene
1/2.Ganondorf/Mithrandir (vanskelig og si seg uenig med M. når han argumenterte vår sak) & G. fordi han håndterte folk på den måten han gjorde.
3. Blankt

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1.Jazcan - Ingen over, MANGE under. Topp 20 stammer/spiller ble vel aldri det samme etter han stoppet... Ellers hadde han riktig fine...
2.Hexnuts - humoristiske og treffende. Satiriske, ironiske, frekke, saklige... Mye bra rett og slett.
3.Glitter - dama som gjorde at det liksom ble standard med katter i TW (ihvertfall husker jeg det slik...), samt velskrivde innlegg

Mest "hatet" spiller gjennom tidene (Jeg hater ikke da, det er et spill - og ikke noe og gå av skaftet for...)
1.Skulle jeg da nevne noen så må det vel bli en samlepost av alle baksnakkende, backstabbende dobbeltmoralske spillere der ute...
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Pinhead - fordi jeg vet hva han er god for og fordi det ikke er så himla langt opp dit...
2. Vet ikke nok om hvem som er på restene, men Terandas har et supert cluster, så om riktig spiller er på kontoen - en mulig 2
3.

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. Det er nødt og bli Yamato - ikke bare fordi jeg selv var der, men med tanke på at Yamato var en stamme med "randoms" og masse "newbies" som var de eneste stammen som holdt tempoet til Elite....
2. The Wolfs - vår fiende og de vi måtte slåss mot for og få kontrollen om K55 (som vi fikk). Masse gode spillere som ga oss tøff motstand og nok hajalp oss i Yamato til og bli den stammen vi ble ;) Mange gode medlemmer (noe de beviste i V3 med Rebels)
3. Elite - Det og holde tronen så lenge som de gjorde krever respekt uansett hva folk mener om de (nåtid eller fortid). Grunnen jeg ikke gir de høyere score er fordi den var satt sammen (ihvertfall til dels) av masse "gode" folk fra V1 som sånt sett satt på et stort fortrinn innenfor kompetanse og ferdigheter men som ikke hadde en like "voldsom" ledelse på "nr 2" som de kanskje skulle hatt?

Har lyst og skryte av 2 andre stammer også - ROME og LAW.
* Rome fordi de har stått imot alle spådommer, fordommer, drittslenging med mer.
* LAW - fordi de er et eksempel på hva som kan skapes med riktige ledere...

Minst respekterte stamme gjennom tidene

Her begynner hukommelsen og bli dårlig men men...
1.De polske "judas'ene" (husker i hva de kalte seg) - Er så mange grunner her og mange som vi gi meg infractions om jeg skriver det :D
2. Familie-stammene
3. De andre i Rome familien som ga den gode gjengen i Rome det ryktet de hadde... (samtidig er det kanskje derfor kullet ble til diamanter?)

Favorittstamme gjennom tidene (denne går for meg som respekterte stamme, så her blir det ingenting)


Beste leder gjennom tidene
1. Runinter & Granpa - her vil jeg bare ta et sitat fra en sang: "when the going gets tough, the tough get going
2. Glitter - fundamentet var der, men makan til ildsjel skal man vel lete lenge etter... Og så mye dritt hun har mottat fra folk på dette forumet (dere kan forøvrig BRENNE (så kan dere selv gjette hvor der skjer :rolleyes: )
3. Zanmato - Gjorde en kjempejobb med Yamato... Det han skapte i sin tid (med gode hjelpere :D ) var et "team"!!!
4. Shanks/Ruffiro for det dere fikk til med Arica

Dårligste leder gjennom tidene
Denne var lett: GOD OF WAR
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Mest respekterte spillende spiller
1. Granpa
2. Torquemada
3. Vikkirog<3

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Ganondorf
2. Zanmato
3. Vegarado

Favorittspiller gjennom tidene
1. Ganondorf
2. Thecleaner
3. Torquemada

Beste diplomat gjennom tidene
1. Ganondorf
2. Glitter
3. Granpa

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Tobben
2. Brann2006
3. Glitter

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1. Andersmann
2. Luxury
3. Shanks82

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. engel78
2. depend
3. jatorst

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. Yamato
2. Domini
3. Elite

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. Birki
2. AS
3. NS

Favorittstamme gjennom tidene
1. Yamato
2. Arica
3. Elite

Beste leder gjennom tidene
1. Glitter
2. Granpa/runinter
3. Torquemada

Dårligste leder gjennom tidene
1. Aquapoke
2. Black Andi
3.
 

DeletedUser

Guest
Dårligste leder gjennom tidene
1. Aquapoke

Takk renegade :)
 

DeletedUser

Guest
Shanks, må ikke du hisse han så mye opp at du havner på førsteplassen da :p
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Ay, eksklusiv liste. Du har jo vanligvis roset meg opp i skyene. Er den nye oppfatningen av meg intervju-relatert? :p

Ja har da hatt respekt for deg tidligere.
Men mistet den etterhvert..

Nja ikke bare intervjuet, men også andre ting.
Men men, er ikke så nøye uansett..

Shanks, må ikke du hisse han så mye opp at du havner på førsteplassen da :p
Nei der havner han nok ikke.
Har litt respekt for han ennå..

Helt sikkert shank:) Men trodde de var helt ferdig med TW jeg:confused:
Jepp spiller ikke.
Men fikk være snill å skrive en liten liste jeg å da :D
 

DeletedUser

Guest
:D Tror du ikke det finnes en tid før Arica:p Men det viser kanskje bare hvor mye du veit om TW 2 historie. Og dermed hvor feil dine utalselser blir.

Uvitenhet kan noen ganger forveksled med dummhet, eller omvendt:rolleyes:


Beklager hvis jeg tolker denne feil, men den er skrevet like under mitt innlegg så jeg tror den er rettet til meg?!

Sa jeg no sted at det var en tid før AriCa? Men uansett, det var en tid før dem ;)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Corsa forlot meg alene på jatorst, så kanskje du vil redigere den? :p Regner med at du ikke vet om det pga. at du har sluttet og greier ;).

Oki, det var jeg ikke klar over.
Men jeg kjenner godt til den kontoen, da Espen fikk den av meg på 1 mill og så ga han den videre til corsa for en liten stund tilbake.
Men jeg har ennå troen på den kontoen.
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mest respekterte spillende spiller
1.
2.
3.

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Glitter
2. Ganondorf
3. Are/Hansemann

Favorittspiller gjennom tidene
1. Are
2. Hansemann
3. Ganondorf

Beste diplomat gjennom tidene
1. Ganondorf
2.
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Shanks...
2. Glitter
3. Ganondorf

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1.
2.
3.

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. Elite
2. LAW
3. Yamato

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. AriCa
2. Rome
3. AS

Favorittstamme gjennom tidene
1. Elite
2. LAW
3. Yamato

Beste leder gjennom tidene
1. Glitter
2.
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1. Slavko
2.
3.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spillende spiller

1.
2.
3.


Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)

1. Luxury.
2. Jazcan.
3. Vv0Lv3r1n3. (sier han er slutta iallefall)


Favorittspiller gjennom tidene

1. Ex-Con
2. Tribalhugger
3. Min Andre Multiacount


Beste diplomat gjennom tidene

1. Ganondorf
2. Glitter
3. Luxury (RoEm)


Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)

1. Jazcan
2. Shanks
3. Ganondorf


Mest "hatet" spiller gjennom tidene

1.
2.
3.



Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20

1.
2.
3.


Mest respekterte stamme gjennom tidene

1. RoEm - Under storhetstiden
2. Elite - En gang i tiden var de flinke
3. Hugs - Love it


Minst respekterte stamme gjennom tidene

1. NoVi
2. OIM
3. V-m-S


Favorittstamme gjennom tidene

1. RoEm - Ilu
2. Hugs - Ilu
3. Elite - Enste annen stamme jeg har vært innom :p


Beste leder gjennom tidene

1. Madskillz (RoEm)
2. Glitter (Elite)
3. Shanks (AriCa)


Dårligste leder gjennom tidene

1. Fardin - hahaha. jusker da du endelig fikk hertug privs i NoVi
2.
3.
 
Topp