Intervju med EASY via Yatta. siste intervju fra Renegade.

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Innledning:
Jeg presenterer herved grunnleggeren av stammen Easy som er dagens intervju objekt.
Da jeg kontaktet Yatta for å høre om et siste intervju før jeg trekker meg helt vekk fra tw.no, var det et positivt svar i vente. Han har brukt tiden godt og intervjuet har fått mye god lesestoff i seg.
Så her kommer info om stammen EASY


Hvordan vil du beskrive historien til stammen?
Jeg startet helt for meg selv i k35 og stiftet easy, etter en stund fikk jeg min gode venn jks6 med på laget. Etter dette kom det flere og flere, både kjente og ukjente spillere med i Easy Company. Jeg fikk tidelig i spillet god kontakt med lederen i stammen Teod, vi ordnet en iap og hadde mange gode samtaler med hverandre.

Easy havnet i krig med stammen BBQ som skulle knuse oss. Problemet var at easy var forberedt og stacket alle de byene vi fikk inn angrep på og tokk ut alt dem hadde av angrep. Etter noen uker med krig og easy hadde overtaket, merget BBQ med TEOD og jeg ble rasende. Jeg sa jeg ville erklære krig om dem ikke kastet BBQ medlemmene ut av Teod igjen, noe Teod nektet og gjøre.

Dette endte med krig imellom Easy og TEOD.

Teod var en god motstander som vi har hatt æren av og kjempe imot store deler av v4. Nå er Teod splittet opp i 2 stammer og vi er fortsatt gode fiender :)

Men Teod har ikke vært vår eneste fiende. Vi måtte gjøre noe vest i k35, spillerne som var plassert i dette området hadde ikke lenger noe annet enn gråt og adle så vi gikk til krig imot våre naboer Nwe. Krigen imot Nwe er en krig vi har tjent godt på. Vi har adlet oss godt inn i dem sitt kontinent og planen er å fortsette med det.

Easy har forresten aldri merget. Mange mener at og merge er nødvendig for å henge med i spillet, jeg vil si at Easy er levende bevis på at dette er feil. En merg ødelegger bare for balansen i stammen og det kan fort oppstå problemer og uenigheter i ledelsen.

Ut i fra din erfaring, hvordan synes du en stamme bør organiseres?

En stamme må ha en sterk leder som klarer og fordele arbeidsoppgaver til resten av ledelsen. Alle må være klar over oppgavene sine og følge de rutinene som har blitt bestemt.

Kan du ta og nevne noen av stammens allierte og evt. fiender og en forklaring på hvorfor dere har valgt dem. (trenger ikke å vite alle, velg selv hvem du ønsker å nevne)

Easy har lenge vært i krig på to fronter, noe som har fungert bra for oss siden vi vinner byer på begge frontene.
Jeg går ikke noe nærmere inn på hvordan vårt diplomati ser ut

Hva gjør at din stamme er bedre enn andre sine?

For det første så er det ikke min stamme, easy company er like mye mitt som jks6 sitt og like mye hans sitt som resten av medlemmene som er der. Ingen eier Easy, vi er et kompani som jobber sammen side om side og vi støtter hverandre uansett hva :)

Easy har tatt til seg mange nybegynnere i dette spillet og lært dem opp til å spille skikkelig. På denne måten har vi vunnet dems lojalitet og dem vil for alltid være med og kjempe til siste slutt .
Derfor er vi bedre enn andre.

Hva ligger bak navnet til stammen din?

Easy Company er tatt ifra et Amerikansk militær kompani ifra andre verdenskrig. Er veldig mye og forklare her men for spesielt interesserte kan dere gå inn på denne linken og få hele historien

http://faculty.headroyce.org/~us_history/2004/b_wda/index.html

Hvem stamme ser dere som den største trusselen?

Varg ville vært vår største trussel. Det er vel den eneste stammen vi har front imot som vi enda ikke har kriget med. Nå er jo veien også veldig lang før det skal skje noe på den fronten.

Så langt er det ingen av de andre stammene vi grenser imot som vi kan kalle en ekte trussel

Hva skal til for at dere tar å toppe ranking lista stammevis?
Holder fokus på våre fiender. Skal vi vokse må vi også krige, derfor er vi alltid på fienden og tar byer.

Hvis du skulle beskrive stammen din på best mulig måte men med kun 3 setninger, hva ville det vært?
Samhold er hva vi i easy legger mest vekt på. Ingen blir sett ned på og alle blir tatt vare på.


Hvorfor er den så stor trussel for dere og hva synes du personlig om VARG?
Varg er av de stammene vi ser på som en stor trussel fordi dem har en god ledelse og mange gode spillere i sin stall.

Er varg en verdig fiende?
Varg ville vært en verdig fiende det er jeg sikker på.

Hvilken stamme liker dere minst?
Vi har ingen stamme vi missliker spesielt her på v4.

Hva synes du om din stamme høye vekst?
Syntes det er bra at vi har så god vekst. Vi er heldige som har klart og bygge et så godt team som easy er i dag. Vi er også heldige som har en del veldig erfarne spillere med på laget som kan reise de mindre erfarne spillerne opp til et nytt nivå
Siden du blir mitt siste intervju objekt før jeg trekker meg tilbake fra tribalwars.no ble dette intervjuet noe lenger da jeg ønsker å avslutte på en litt annen måte denne gangen :)

Hvem mener du at har vært den beste propaganda ministeren på offentlig forum v4?
Bare koselig det:)
Må si det har vært lite diskusjoner og propaganda på v4 forumet. Men så har Nofjon vært litt på hugget her også. Så jeg velger og svare Nofjon på grunn av det kjøret han hadde imot pals en periode

Tror du at dere får mer positiv respons etter dette intervjuet?
Føler du at jeg har glemt å spørre deg om noe? I så fall kom ut med det du har å si nå, da dette blir det siste i intervjuet

Føler at vi alt får veldig god respons ifra mange kanter av v4. Men det viktigste er vel at flere nå kanskje kjenner oss bedre.
Vil trekke frem den orginale eieren av kontoen Geirs78. Denne spilleren var helt ny når han kom til Easy men alikevell toppet han ranken i stammen og i k35. Han hadde en utrolig vekst og han lærte fort hvordan ting skulle gjøres. Han er mye av grunnen til Easy sin fremgang på dette stadiet

Noe du vil legge til helt til slutt?
Vil takke alle Easy Company spillere for at dere har vært med og bygge en fantastisk stamme.

Også vil jeg rette en takk til venner av easy
Monkiii.
Hell g.
Zanmato.
Josef stalin- Orginale.
Zhine.
Varg

Og til slutt vil jeg takke min gode venn Ex-con for alt han har gjort i ledelsen de siste månedene.

Til slutt, funny facts:

Helt i starten av spillet hadde Easy Aces og Dra en hemmelig allianse, denne alliansen slo sprekker da Aces merget med Outlaw og ble varg. Denne alliansen ble kalt Y alliansen

Easy company er en videreutvikling av stammen The Brotherhood (==TB==) Som spilte på v2. ==TB== nådde aldri sitt mål om total dominans av k35 på v2. Det har Easy klart her på v4

Easy Company var først ment som en skole til urutinerte TW spillere.

Easy Company har aldri hatt mer enn 1 offisiell allianse om gangen.

Når store avgjørelser tas i Easy har alle medlemmer en stemmerett


Avsluttning
Og med dette takker jeg deg Yatta for en hyggelig prat og mye spennende lesestoff for både meg selv og andre. Jeg vil ønske EASY stammen all lykke til videre og håper virkelig dere fortsetter å jobbe like bra som dere har gjort til nå, slik at det fortsatt er mye gøy som skjer på V4.

Helt til sist vil jeg takke alle som har latt seg bli intervjuet av meg fra og med da jeg startet og helt fram til mitt siste intervju som ble med stammen EASY.
Takk til alle som har kommet med gode innspill med intervju objekter samt kreative tips.
Med dette takker Renegade90 for seg som intervjuer og ønsker all lykke til videre til dem som skal fortsette å spille tw, samt den evt nye intervjueren når han/hun dukker opp.

Renegade
Farvel tribalwars.no
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Dette var et flott intervju. Gode spørsmål og gode svar.

Håper folk har fått et litt større innblikk i EASY nå. Den stammen Yatta har skapt er fantastisk. Gleder meg til fortsettelsen.
 

DeletedUser

Guest
Veldig morsom lesning.
Jeg har vært i en god del stammer opp gjennom tiden, både på .no og .net, men jeg må si at EASY er den mest spennende stammen, og den stammen med størst potensiale.

Jeg er glad for at jeg fikk ta en liten del i å forme det som har blitt noe så vakkert.
Lite gjør meg så glad som å igjen være et medlem av EASY.

Takker til Renegade for hans tid og dedikasjon til spillet, personer som tar intiativ vil alltid bli savnet.
 

DeletedUser

Guest
Synes det var meget interessant å lese et intervju med Easy.

Intervjuet var ganske bra, og ga meg innsikt om Easy.

For meg som alltid har kriget på andre fronter enn Easy, har alltid hørt om Easy uten å vite hvem de egentlig er :)

Takk til Yatta for gode svar og til RB90 for et godt intervju.. (er det opp til meg, så kan du godt fortsette med intervjuene :D )
 

DeletedUser

Guest
Synes det var meget interessant å lese et intervju med Easy.

Intervjuet var ganske bra, og ga meg innsikt om Easy.

For meg som alltid har kriget på andre fronter enn Easy, har alltid hørt om Easy uten å vite hvem de egentlig er :)

Takk til Yatta for gode svar og til RB90 for et godt intervju.. (er det opp til meg, så kan du godt fortsette med intervjuene :D )

easy er bare best :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kjempebra intervju, både av Yatta og Renegade :) Moro å lese om stammen på v5 som er fortsettelsen av ==TB== på v2, som der kunne ha nådd langt, men det er en annen historie :)
 

DeletedUser

Guest
Easy er den beste stammen EVER

Er glad for at eg fikk komme inn en gang i tida ^^

Yatta <3
 

DeletedUser

Guest
Yatta skrev:
Easy havnet i krig med stammen BBQ som skulle knuse oss. Problemet var at easy var forberedt og stacket alle de byene vi fikk inn angrep på og tokk ut alt dem hadde av angrep. Etter noen uker med krig og easy hadde overtaket, merget BBQ med TEOD og jeg ble rasende. Jeg sa jeg ville erklære krig om dem ikke kastet BBQ medlemmene ut av Teod igjen, noe Teod nektet og gjøre.

Dette endte med krig imellom Easy og TEOD.

Slik jeg ser det skulle Easy ha ærklert krig mot TEOD tidligere.

TEOD angrep Easy`s allierte, noe som endte med krig.
Men her deltok ikke Easy, hvorfor?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Slik jeg ser det skulle Easy ha ærklert krig mot TEOD tidligere.

TEOD angrep Easy`s allierte, noe som endte med krig.
Men her deltok ikke Easy, hvorfor?

Tror ikke vi hadde noen allierte da :/

Er ikke sikker, men du kan jo kanskje fortelle hvilke allierte du sikter til.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan heller ikke huske noen allianser fra den tiden...
 

DeletedUser

Guest
Som sakt så hadde easy et godt forhold til teod på denne tiden, og når jeg prøvde og forhandle frem en fredelig løsning mellom dere og teod. Nå var det ikke bare teod som hadde angrepet i dette tilfellet heller, men det gikk ikke mer enn noen få dager før dere merget inn i teod uansett og da kunne det jo bare være det samme.
 

DeletedUser

Guest
Som sakt så hadde easy et godt forhold til teod på denne tiden, og når jeg prøvde og forhandle frem en fredelig løsning mellom dere og teod. Nå var det ikke bare teod som hadde angrepet i dette tilfellet heller, men det gikk ikke mer enn noen få dager før dere merget inn i teod uansett og da kunne det jo bare være det samme.

Jeg stakk ikke til TEOD......
 

DeletedUser

Guest
Du var i Aces du ja. Vi hadde på det tidspunkt ingen allianse med dere
 

DeletedUser

Guest
Føler at vi alt får veldig god respons ifra mange kanter av v4. Men det viktigste er vel at flere nå kanskje kjenner oss bedre.

Snakker om sola! Det må jeg virkelig si, kjente ikke historien deres så godt fra før av.. var keen på å vite mer om fienden :)
Ekstremt godt intervju forresten, veldig positivt ;)
 
Topp