Bædabombam!

DeletedUser

Guest
Jeg tror ikke at denne krigen noen gang kommer til å ta slutt.. Vi tar byer fra hverandre hele tiden og ergo kommer ikke noen steder..
Så det hadde kanskje vært en idé at vi alle kriget mot samme fiende?

Alle går mot barbarbyene! Ja! Supert! De plager oss alle og ingen liker dem (Bortsett fra plydrere).

Syntes dette er den beste ideen som har dukket opp på forumet på en måned! Enig? :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Så absolutt. Det vil sette framgang i krigen da dere adler en gråby, mens de andre adler en by av dere.

mao

IB + 1

+

IB - 1
BOL/RNG + 1

= BOL/RNG + 1, IB -1

= framgang i krigen (y) :)


Du er en smart skrue du magic, keep eet up
 

DeletedUser

Guest
der inså du bare at dere må ete barb byer for å holde dere i live!:D


flott at du endelig inså det magic:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

Lastin

Banned
Reaksjonspoeng
0
Er dere 2 som posta sist edru? Om ikke, sjekk igjennom posten i morgen og rett opp igjen skrivefeilene.

Her prøver vi bare og følge et gråbyeksempel som BOL gjorde rede for når jeg spilte, hvorfor skal andre ikke få være med på det? :(
 

DeletedUser

Guest
Så absolutt. Det vil sette framgang i krigen da dere adler en gråby, mens de andre adler en by av dere.

mao

IB + 1

+

IB - 1
BOL/RNG + 1

= BOL/RNG + 1, IB -1¨

Brann... kjære brann... Når ble 1-1=-1?? :D

= framgang i krigen (y) :)


Du er en smart skrue du magic, keep eet up

Du regner litt feil..
For vi klarer å ta minst to gråbyer før BOL/RNG tar en by fra oss :)
Så vi får to byer, mister 1. Ergo vi blir til slutt dobbelt så store :D

WOHO!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Og dette skal skje sånn ca over 23644 ganger? det tar sin tid det;)

Yepp. Vi har tiden og veien. Så vi ender opp med så mange byer og tropper at dere til slutt ikke klarer å ta byer fra oss.
Og da vettu.. DA... er det over og ut for RNG/BOL. For å klare å grave seg innover, måtte de ha bare off byer, og når vi har nådd toppunktet, har de ikke def.. Slik at vi tar tilbake territoriet vårt med en voldsom fart! ;D 100 byer hver dag!
 

DeletedUser

Guest
Jeg ber deg ryke å reise med de idiotiske trådene dine.

Idiotiske tråder? Neh.. er veldig moro med disse trådene! Og du som kommer og hakker på dette, da er det du som er idiotisk! :D

Jeg morer meg og dere prøver å ødelegge for meg? Hvorfor ikke bare ta et surfebrett og bli med på bølgen? Selv brann2006 har på en måte blitt med! Det er et stort framskritt! :p

Hvis dere er så dumme at dere ikke forstår hvorfor jeg skriver på dette forumet, kan dere heller la være å svare.
Jeg kan godt forsvare meg mot alle anklageleser og påstander, men dette blir for dumt! Kritisere meg for å få opp aktiviteten? Skam dere..
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du regner litt feil..
For vi klarer å ta minst to gråbyer før BOL/RNG tar en by fra oss :)
Så vi får to byer, mister 1. Ergo vi blir til slutt dobbelt så store :D

WOHO!

Nåja, ikke helt enig her, ettersom dere begge må vente like lenge på å utdanne en adel. Sådan er det heller ikke vanskelig å adle IB :D


og btw, støtter opp Casper sitt innlegg jeg, og legger til at det står meningsløs i panna di magic nub.
 

DeletedUser

Guest
Nåja, ikke helt enig her, ettersom dere begge må vente like lenge på å utdanne en adel. Sådan er det heller ikke vanskelig å adle IB :D


og btw, støtter opp Casper sitt innlegg jeg, og legger til at det står meningsløs i panna di magic nub.

Geez.. Hvis dette er et forsøk på propaganda, blir jeg skuffet. :)
dere lever jo i øyeblikket... Spammer hele tiden med deres mørke og negative tanker..
 

DeletedUser

Guest
Greit nok dere tar 2 barb byer på tiden rng og bol tar en by av dere, men dere synker forsatt:)
vi kan si dere får en 200 byer i uken, bol får 200 og 50 av dem er fra dere. Det samme med rng.
Men så må du og tenke på at for vær uke dette skjer blir det en ny INAKTIV fyr i stammen deres, så da kan vi vel si 300 landsbyer i -...

Så da ligger dere ann med 200 byer i - vær uke(h)
 

DeletedUser

Guest
Greit nok dere tar 2 barb byer på tiden rng og bol tar en by av dere, men dere synker forsatt:)
vi kan si dere får en 200 byer i uken, bol får 200 og 50 av dem er fra dere. Det samme med rng.
Men så må du og tenke på at for vær uke dette skjer blir det en ny INAKTIV fyr i stammen deres, så da kan vi vel si 300 landsbyer i -...

Så da ligger dere ann med 200 byer i - vær uke(h)

Og vi tar ingen byer av dere? -_-
Greit nok at vi mister byer... Og at vi har innaktive spillere..
Men ikke kom her og si at det er bare vi som har det slik!
Tror faktisk vi har færre innaktive spillere enn de fleste stammer ;)

Og du aner heller ikke hva du snakker om...

Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: RNG BOL
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 397
Side 2: 273
Forskjell: 124

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,592,470
Side 2: 2,544,437
Forskjell: 1,048,033

chart




Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: RNG BOL
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 3
Forskjell: 11

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 132,403
Side 2: 28,215
Forskjell: 104,188

chart
 

DeletedUser

Guest
Idiotiske tråder? Neh.. er veldig moro med disse trådene! Og du som kommer og hakker på dette, da er det du som er idiotisk! :D

Jeg morer meg og dere prøver å ødelegge for meg? Hvorfor ikke bare ta et surfebrett og bli med på bølgen? Selv brann2006 har på en måte blitt med! Det er et stort framskritt! :p

Hvis dere er så dumme at dere ikke forstår hvorfor jeg skriver på dette forumet, kan dere heller la være å svare.
Jeg kan godt forsvare meg mot alle anklageleser og påstander, men dette blir for dumt! Kritisere meg for å få opp aktiviteten? Skam dere..


Joda, Men så åpner man forumet, yey noen har skrevet.
Åååååå, bare Magic :(
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hehe, magic vil bare bevise at vi IB-fam er den beste familien ;) Ikke sant magic :D
 

DeletedUser

Guest
jeg likte det forslaget ettersom jeg ikke er stor nok til å ta opp kampen mot de store spillerne:eek::cool:
 
Topp