Forslag til Intervjuobjekter -Spamfri Sone

DeletedUser

Guest
Kjempeflott å få intervju her igjen. Gleder meg virkelig til dette her :)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Kjempeflott å få intervju her igjen. Gleder meg virkelig til dette her :)

Japp det blir nok kanskje det siste på en stund.
Da jeg blir nødt til å slutte som offentlig intervjuer på v4.

Men kan vel hende jeg tar meg en tur tilbake på tw etterhvert og kanskje jeg vil intervjue noen av dere ennå engang.
Veit jo aldri.

Men EASY stammen er den siste jeg tar, der Yatta er den som svarer :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Den dagen det finnes folk som vil ta jobben.
Men siden det ikke er sagt ennå;

Om det er noen som er interessert i å være intervjuer på V4, kontakt meg så skal jeg bringe det videre.

Hva er kravene for og være interjuve da? er det slik at en ikke kan spille på den verdenen som skal interjuves?
 

DeletedUser

Guest
Ja, man kan spille på verdenen.

Det er vel best hvis man spiller på den verdenen, da vet man hvilke folk som hadde vært artig å få ett intervju med.

Håper for all del at du tar jobben Blacki, hvis det var det du tenkte på? :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja, man kan spille på verdenen.

Det er vel best hvis man spiller på den verdenen, da vet man hvilke folk som hadde vært artig å få ett intervju med.

Håper for all del at du tar jobben Blacki, hvis det var det du tenkte på? :)

Ja, var det jeg tenkte at det vil være kjedeligt og intervjue i en verden som jeg ikke spiller i...


Tror jeg i hvertfall skal ha ledig tid til det utover høsten, min hovedjobb i RL er snart ute av sesong får dette året, (nei, jeg er ikke jordbærplukker! :p ).
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Haha, men de postene dine på Topp 20 Stammer eller noe, de var flotte, og ganske sikker på at du gjør en flott jobb her som intervjuer også! :)
 

DeletedUser

Guest
Skal bli deilig å få noen intervjuer igjen på V4 :) savnet sterkt
 

DeletedUser

Guest
Hva er kravene for og være interjuve da? er det slik at en ikke kan spille på den verdenen som skal interjuves?

Egentlig ingen spesielle krav, rent bortsett fra at vi ser etter folk som kjenner den gitte verdenen godt fra før av, og folka som spiller der.
Er en liten fordel å ha litt oppi hue i tillegg :) Er du interessert, så må du bare sende meg en melding.
 

DeletedUser

Guest
Egentlig ingen spesielle krav, rent bortsett fra at vi ser etter folk som kjenner den gitte verdenen godt fra før av, og folka som spiller der.
Er en liten fordel å ha litt oppi hue i tillegg :) Er du interessert, så må du bare sende meg en melding.

Der røyk du blacki..

Neida, du ville gjort det bra
 

DeletedUser

Guest
Du har skrevet at du "logget" deg ut av forumet senere idag --> håper du forsatt vil bli intervjuer :D hadde vært koselig blacki
 
Topp