Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

DeletedUser

Guest
Og hvem skulle jeg i tilfelle ha lært av...DEG???

Du tar ting totalt ut av sammenheng, men hensyn til ODDèn.

Er vel flere som er prisgitt av å være i gode stammer?, så du mener at jeg er ett enestående
unntak i så måte i V5??.....Herregud for en dårlig argumentasjon.

Hva med deg selv, tror du at du hadde vært på kartet om du ikke hadde vært i BERM.?..spørs
hvor lenge du er på kartet der, men det er en annen sak.




gode spørsmål der kartern, men må nok desverre si, vet ikke om eg hadde vært her forsatt da.

mest sanynelig hadde eg gått lei og quitet på tw IGJEN, eller så hadde eg blitt adlet av leiv:rolleyes:

men forsatt mulig at eg hadde fortsatte og overlevd.



og om eg kommer til å være på kartet videre?

dunno, and dont want to know it eather:rolleyes:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Begynner å bli litt drita lei av å se folk blande verdner her hele tiden. i v5 er jeg Leiv eiriksson, ikkno brann2006 her. Jeg vil, sammen med BERM, bli analysert ut fra det vi har gjort og gjør her i v5, ikke hva pokker vi har gjort i andre idiotiske verdner.

takk
 

DeletedUser

Guest
Begynner å bli litt drita lei av å se folk blande verdner her hele tiden. i v5 er jeg Leiv eiriksson, ikkno brann2006 her. Jeg vil, sammen med BERM, bli analysert ut fra det vi har gjort og gjør her i v5, ikke hva pokker vi har gjort i andre idiotiske verdner.

takk

Ikke mange ganger jeg er enig med deg, men akkurat her skal jeg si meg enig.
Ikke det at jeg har noe å skjemmes over i V3, (Hidden) med 2% tap.
Totalt har stammen utrolige "bare" 0,45% tap!.....men men en annen V, kanskje
de beste tallene/statestikken i den V og ganske nøyaktig 1mil. mere poeng en din
stamme har i denne V
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ikke mange ganger jeg er enig med deg, men akkurat her skal jeg si meg enig.
Ikke det at jeg har noe å skjemmes over i V3, (Hidden) med 2% tap.
Totalt har stammen utrolige "bare" 0,45% tap!.....men men en annen V, kanskje
de beste tallene/statestikken i den V og ganske nøyaktig 1mil. mere poeng en din
stamme har i denne V

Hvorfor drar du opp tidligere verden når du sier du er enig i at folk ikke skal snakke om det?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vennligst ikke bland verdene her inne :) Hold dere on-topic, hvis dere ikke kan det, så hadde det vært fint om man ikke poster noe i det hele tatt, for å holde forumet ryddig.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
LVK

da kan jeg prøve å få diskusjonen rundt topp 20 stammer på V5 igang igjen:)

flere av stammene som er på top 20 fortjener aldeles ikke å være der etter hva de har bevist! da tenker jeg spessielt på LVK, å kicke spillere for å ungå å få tapet på statistikken blir for drøyt spør du meg.



01/08/2010 ****** Ingen 542 =8,634 =3 +18,818 =7,758 +11,060
31/07/2010 ****** LVK 543 -8,634 -3 =16,383 =7,758 =8,625


merk at den 31 mister han en by, neste dag står han uten stamme. det finnes støtte tropper også gutter!;)
 

DeletedUser

Guest
kan hende det finnest andre årsaker også varanior kan det ikke*?
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
5 BERM er en av de stammene jeg trur ikke vil gi opp, nesten uansett hva..
Med Leiv Eiriksson som plyndrer alt å ingenting, kommer disse fra sør-vest(Bermuda Trianglet) å går til krig mot solens dal og prøver å senke mørket over den.
Med nytt påfyll av krigere er nok disse snart klar til å hamre på sine fiender som aldri før.

En av de nye krigerne har allerede mista et par kjerker og er ganske tom for tropper :) Han biter i og kjører på.
 

DeletedUser

Guest
En av de nye krigerne har allerede mista et par kjerker og er ganske tom for tropper :) Han biter i og kjører på.

Du har delvis rett i det point :)
Jeg har mista 1 kirke, og ja jeg har mista en god del tropper, men har fortsatt noe igjen.
Men jeg har ikke tenkt å gi meg uten å gi dere en god kamp om byene min, det hadde vel ikke hvert noe gøy?!
 

DeletedUser

Guest
hehe:) vel, kem vet hva som skjer videre framover? det er vel det ingen vil vite heller, for da er ikke dette spillet noe gøyt.


thats it!
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du har delvis rett i det point :)
Jeg har mista 1 kirke, og ja jeg har mista en god del tropper, men har fortsatt noe igjen.
Men jeg har ikke tenkt å gi meg uten å gi dere en god kamp om byene min, det hadde vel ikke hvert noe gøy?!

1 er og underdrive..

du har da mista 2 stk :) en lvl 3 og en lvl 2. Dvs i by nr 4 og 10.. første kjerka di er i by nr 11 :)
 
Sist redigert:

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Rart ikke BERM stacka deg før du stakk btw :)

Hadde kanskje ikke spilt noen rolle, siden vi har spart på byoversiktene dine i flere månder ;)
 
Topp