Historien til V2

DeletedUser

Guest
Var litt inne på Domini siden som var hauset litt opp. ellers en nice webside :)
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Var litt inne på Domini siden som var hauset litt opp. ellers en nice webside :)

Hehe, kildene der er fra litt forskjellige parter ,men det er skildret litt av det gammle av Domini, resten er jo i arkiver som TW stats så er ikke noe spesielt viktig å få med seg.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er med i X-V uten å vite noe om XiG. Kunne noen fortelle litt?
 

DeletedUser

Guest
Har lenge vært planer om å poste historien til AriCa.. Men jeg har jo snart glemt hele starten :p

Håper Pointwhore kan ta seg av den biten, eller kanskje LittleNewbie? Blir nesten ledelsen i hver stamme som må sørge for at historien kommer på plass.
 

DeletedUser

Guest
"Jo mere vi er sammen"? Vi lager historie alle sammen, så får folk stemme på den versjonen de liker best! Får se om det blir noen sene vinterkvelder, eller søndagsmesser hvor jeg kan sitte og klodre ned noe. Men det er over et år siden siste jeg gadd å skrive så mye som dette vil kreve om det skal være litt utfyllende :p
 

Jarl360

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Personer?

Glitter, shanks82, Ganondorf, Dimitri Han som var leder i rome (husker ikke navn)
Muligens ta en vanelig person som er litt dyktig og spørre han/hun hva den personen synes om v2

Er ikke så flink med navn :p
 

DeletedUser

Guest
Tror du misforstår litt :) Dette er tråden som skal inneholde stammehistoriene. AriCa har dessverre ikke postet sin enda, men håper den kommer. Når det kommer til enkeltspillere og deres tanker om v2, så blir intervju-delen det riktige arenaet for deres synspunkter. Skriv dine ønsker der :)
 

Jarl360

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror du missforstod meg litt :)

Mente han kunne interjue en av dem els
Og muligens en person som har vært her lenge men ikke er så "berømt"

Muligens "Historien til v2" kunne trengt litt synspunkter

(Mulig jeg er ute å kjører nå) :D
 

DeletedUser

Guest
Det Shanks mente var at forslag til intervjuobjekter hører til i tråden "Forslag til intervjuobjekter" i subforumet "V2 Nyheter/intervju".

Men intervjuene bør inkluderes i "Historien til V2" ja :)
 

DeletedUser

Guest
Tror du misforstår litt :) Dette er tråden som skal inneholde stammehistoriene. AriCa har dessverre ikke postet sin enda, men håper den kommer. Når det kommer til enkeltspillere og deres tanker om v2, så blir intervju-delen det riktige arenaet for deres synspunkter. Skriv dine ønsker der :)

Vel, egentlig så var denne tråden ment for tråder som kan være viktige for beskrivelsen av V2. Det trenger ikke nødvendigvis bare være historier til stammer, men for eksempel propagandatråder for større kriger, merger, eller andre forandringer på V2.

Meeen det var bare historier som folk kom med som forslag før jeg stoppet å gidde å oppdatere tråden :p

Kan gjerne legge inn intervjuene her jeg. Gi meg to minutter.
 

DeletedUser

Guest
Historien til fantastiske Elite kommer her: (short, short, short version)
- Vi kom.
- Vi sloss.
- Vi ble store.
- Vi fikk juling.
- Vi gadd ikke merre.
- Vi dro hjem igjenn.

Du verden... jeg er flink å skrive historie. :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, hadde det ikke vært for at Elite allerede har postet sin historie, så ville denne ha funket veldig bra :p
 
Topp