Artige mailer DU har fått!

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Man kan da bare ta direkte kontakt med vedkommende, da han som har lagt ut denne morsomheten ikke har fulgt reglene når det kommer til det å ikke gå ut med nicks.

Så det ikke før nå :p

Når det er sagt lurer jeg fortsatt på hvor i reglene det støtter opp om det mange moderatorer kommer med at man må sensurere navnene. Ingen vil svare meg på V5, forumet, så tar det opp her også :)
 

DeletedUser

Guest
Man kan da bare ta direkte kontakt med vedkommende, da han som har lagt ut denne morsomheten ikke har fulgt reglene når det kommer til det å ikke gå ut med nicks.

Tok vekk navnet, men linken til spilleren var fortsatt der.. beklager det. Straff meg:)
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ooops... Takker :eek:

Jaja, men det betyr at vi ikke trenger å sensurere meldinger hvis vi legger dem ut i andre tråder! Strålende :)

tror kanskje du bør ta deg tid til å lese den innholdet i den linken en gang til ,,,,, men jeg kan gjøre det litt enkelt for deg ,,les det som nå kommer : PABben skriver : Samtidig så vil jeg informere om at vi kommer til å slå hardere ned på personangrep generelt.

men her er linken en gang til
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=8478
 
Sist redigert:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
tror kanskje du bør ta deg tid til å lese den innholdet i den linken en gang til ,,,,, men jeg kan gjøre det litt enkelt for deg ,,les det som nå kommer : PABben skriver : Samtidig så vil jeg informere om at vi kommer til å slå hardere ned på personangrep generelt.

men her er linken en gang til
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=8478

Jeg tror du er pent nødt til å forklare deg litt bedre.

Mener du at det er noen fornuftig grunn til at man ikke skal kunne bruke IG mail til for eksempel propaganda formål?
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
ja ja ,jeg trodde du forsto dette :) det står jo ganske enkelt forklart da,, at personangrep i uansett tråd vil bli slått ned på ,,, men dersom det går på viljen til å forstå??ja,, da kan ikke jeg hjelpe deg ,,, og jeg vil faktisk gå så langt som å hevde at du ofte balanserer på kanten og vel så det :) ,,, jeg ønsker forøvrig ikke å diskutere dette temaet mer inngående,, så eventuelle tilsvar på dette innlegget vil ikke bli besvart. det hele var bare ment som opplysning som skulle være til hjelp.. :)
 

DeletedUser

Guest
Å legge ut poster er ikke personangrep. Og det står at det bare er i funny mails det skal sensureres. Så da regner jeg med at det er lovlig i alle andre tråder, inntil reglene sier noe annet.
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke komme med noen fasit på dette, da det er nok av kverulanter som klarer å vri på dette på en eller annen måte.
Generelt kan jeg si at dersom jeg kommer over noe jeg oppfatter som mobbing, trakasering..osv. Så tar jeg fram TW-Pisken og straffer hardt og brutalt. :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
ja ja ,jeg trodde du forsto dette :) det står jo ganske enkelt forklart da,, at personangrep i uansett tråd vil bli slått ned på ,,, men dersom det går på viljen til å forstå??ja,, da kan ikke jeg hjelpe deg ,,, og jeg vil faktisk gå så langt som å hevde at du ofte balanserer på kanten og vel så det :) ,,, jeg ønsker forøvrig ikke å diskutere dette temaet mer inngående,, så eventuelle tilsvar på dette innlegget vil ikke bli besvart. det hele var bare ment som opplysning som skulle være til hjelp.. :)

Å legge ut poster er ikke personangrep. Og det står at det bare er i funny mails det skal sensureres. Så da regner jeg med at det er lovlig i alle andre tråder, inntil reglene sier noe annet.

What the Beast guy said.

@Pio: Er ikke du en sånn, du veit, IG mod, og ikke forum mod?
 

DeletedUser

Guest
Logga inn på V2-kontoen en tur her, og så denne meldinga ligge innboksen.

Etter en rask titt på twstats fant jeg ut at i perioden spilleren var i -Rome- (og det var en stund), så adlet ikke NS en eneste by av oss. Snakk om produktiv spion. :D
xxx den 10.09. klokken 23:49
Du var en av lederen i Rome sant? må bare si at jeg var en spion fra NS som fikk tak i masse nyttig informasjon der inne =)=
 

DeletedUser

Guest
haha, fine greier ;)

så kan man jo lure på hvor opplyst han var, siden han nesten måtte spørre om du var i ledelsen...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vedkommende er jo også veldig "tøff" som sier dette til deg nå som du bare har en by :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jepp. Flott at jeg fortsatt har kontakt med noen av hans naboer da. Får se hvor dette bærer hen :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
VIKTIG!

Det har blitt vedtatt på Team-møte 19.10.10 at alle innlegg og samtaler som ikke er sensurert, og som tydelig går ut på å sette spilleren i et meget negativt lys, med det mener jeg at meningen med innegget er å drite ut spilleren, mobbing etc er strengt forbudt, og det vil heretter bli tatt som personangrep! Ord som "noob" og andre ord slike som dette er fortsatt lov, og vil ikke bli slettet/redigert bort. Jeg regner med dere ser grensen mellom dette.

Oppfordrer alle til å få med seg dette før dere poster mail fra Ingame eller fra PM på dette forumet!:)

Ha en fortsatt fin kveld!
 

DeletedUser

Guest
Gjelder det også hvis målet er å drite ut spilleren innenfor politikk & propaganda? Eksempel: Spiller A sier noe på forumet som direkte kan motbevises ved hjelp av en IGM som spiller B har.
 

DeletedUser

Guest
Gjelder i alle tilfeller der det forekommer person fornærmelser eller mobbing.
 

DeletedUser

Guest
Aight. Da tar jeg bare å later som om du ikke bare gjentok det han sa uten å egentlig besvare spørsmålet mitt. Samtidig velger jeg å anta at vi fortsatt kan bruke det meget IG relaterte verktøyet IGM til bruk i propaganda, da dette forumet muligens har noe med det å gjøre.
 
Topp