DNA og akdm vs Honkie

DeletedUser

Guest
Joa, dna vil ha krig så tidli :O

Og da får vel vi bare farme dem ned. Synd at ikke adelsmennene våre ikke er klare enda.

Fyll fram mjøden DNA så vi kan drikke litt på veien mellom byene deres. Hos oss er ikke troppene lenger enn at de finner nye byer å angripe.

GL HF med deres foretak for å "fjerne" oss fra v7 og k55.

//McBitch #1
 

DeletedUser

Guest
Dette kommer nok til å bli et godt eksempel på hvor raskt en masse rek stamme kan gå ned ^^,

Anyways, lykke til begge to :jkul:
 

DeletedUser

Guest
Åssen avgjøres egentlig en slik krig? Med marked i level 4-5 kan man jo enkelt dodge alt av angrep uten skade.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
[SPOIL]
no7
[/SPOIL]
Selvoppdaterende TW-statskart for krigen. Honkie er orange og Pompel og Pilt er blå og blå

Dersom AKDM og DNA har gode ledere vinner de denne krigen.
 

DeletedUser

Guest
Flest spillere slutter pga blir farmet kan jeg tenke meg ? :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe, trenger ikke engang å cleare DNA spillerne rundt meg... De cleara seg selv ved å sende angrep på meg:)
 

DeletedUser

Guest
Flest spillere slutter pga blir farmet kan jeg tenke meg ? :D

Kanskje DNA ikke klarer å sende vekk ressurser, hvem vet? :jkul:

PS: Er faktisk i DNA selv, under annet nick. Fikk en litt dårlig plassering :jtrist:
 

DeletedUser

Guest
dakkars:p Da må du også farmes ;)

Akkurat nå er vi i Honkie bare fornøyde med krig erklæringen deres... Først clearer de seg selv.. også blir de farmet^^
 

DeletedUser

Guest
Dødskoselig då :)

Eneste jeg trenger nå er flere farme tropper.. men julefreden kommer snart -.- så gruer meg
 

DeletedUser

Guest
Jeg er nok desverre ikke i farmeposisjon for dere Honkie folk, så jeg slipper å sitte og dodge hele dagen :jkul:
Kan vel prøve å joine dere også, når DNA gir opp.
 

DeletedUser

Guest
haha, det var jammen meg en lojal medlem.. et tips.. aldri lurt å si noe sånt på forum x)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hmm, jeg trenger noe inside info om lederne i DNA og AKDM. Sargeras, send meg en mail? Jeg tror DNAKDM kan vinne dette her.
 

DeletedUser

Guest
Hva slags info trenger du om lederne i DNA/AKDM ? Er ikke akkurat noen hemmelig planer ute og går.
Om DNA/AKDM vinner er en annen sak. Så mange medlemmer er en klar fordel så tidlig i spillet. I tillegg har faktisk DNA 5 allierte og 2 IAP's (lol).
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hva slags info trenger du om lederne i DNA/AKDM ? Er ikke akkurat noen hemmelig planer ute og går.
Om DNA/AKDM vinner er en annen sak. Så mange medlemmer er en klar fordel så tidlig i spillet. I tillegg har faktisk DNA 5 allierte og 2 IAP's (lol).

Har de kontroll? Autoritet? Er de i stand til å lede stammene?

"I am more afraid of one hundred sheep led by a lion than one hundred lions led by a sheep"
 

DeletedUser

Guest
Likte det sitatet der, ligger nok noe i det.

Krigen ledes av Abobil fra DNA's side, en fyr jeg ser på som kompetent. Sender ut meldinger om krav til angrep og rapporter og ber stammen lage tropper og mur. Hvis alle 94 medlemmene gjør som han sier kan det fort gå dårlig for Honkie. Så får vi se om han klarer å holde kontroll på krigen alene, eller om fler står fram.
 
Topp