Guide: Adelstogtiming i Opera

DeletedUser

Guest
Originalt skrev jeg denne for folkene i Core, men jeg må jo dele med alle :)
Spørsmål/kommentarer ønskes, tror jeg hoppet over en del ettersom jeg skrev dette på kort tid.

Hvordan time adelstog på sekundet i Opera

Adelstog og alle andre angrep kan du sende nøyaktig på sekundet for at motstanderene dine ikke enkelt skal dytte inn support mellom adelsmennene dine.

Logg inn på TW, finn byen du skal sende angrepet til, høyreklikk på «send tropper» og velg «kopier lenkemål».
Eventuelt:
Kommentarer:
Istedet for å høyreklikke og kopiere lenkeadressen, kan du ganske enkelt holde musepekeren over "Send tropper" og trykke på scrolle hjulet 4/5 ganger, så åpner siden seg i fire bakgrunnsfaner.
Det er faktisk det jeg gjør nå fortiden, bare at jeg holder inne ctrl+shift istedenfor scrollehjulet. Smak og behag.

Så åpner du 4/5 faner og limer inn linken. Legg merke til at fanene ligge i rekke.
Klargjør angrepene, klikk angrip og ha alle «OK» fanenene oppe.
Ta markøren over «ok», klikk ok, og så trykk «2» på tastaturet og så gjentar du til du er ferdig med alle fanene.

Resultatet burde bli noe som dette.
Angrep på lol1s landsby I dag kl 18:22 0:17:42 avbryt
Angrep på lol1s landsby I dag kl 18:22 0:17:42 avbryt
Angrep på lol1s landsby I dag kl 18:22 0:17:42 avbryt
Angrep på lol1s landsby I dag kl 18:22 0:17:42 avbryt

merk: Du kan gjøre det samme i Firefox med Ctrl+tab, men det går mye treigere.

Skrevet av Zarazel
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
I nye Opera (9.5) må du gjøre dette for at dette skal virke:
Tools->Preferences->Advanced->Shortcuts->Enable single key shortcuts.
 

DeletedUser

Guest
Det er forresten en fyr som heter lol2 i V2, han blri farma som fa*n...
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Originalt skrev jeg denne for folkene i Core, men jeg må jo dele med alle :)
Spørsmål/kommentarer ønskes, tror jeg hoppet over en del ettersom jeg skrev dette på kort tid.

Hvordan time adelstog på sekundet i Opera

Adelstog og alle andre angrep kan du sende nøyaktig på sekundet for at motstanderene dine ikke enkelt skal dytte inn support mellom adelsmennene dine.

Logg inn på TW, finn byen du skal sende angrepet til, høyreklikk på «send tropper» og velg «kopier lenkemål».
Så åpner du 4/5 faner og limer inn linken. Legg merke til at fanene ligge i rekke.
Klargjør angrepene, klikk angrip og ha alle «OK» fanenene oppe.
Ta markøren over «ok», klikk ok, og så trykk «2» på tastaturet og så gjentar du til du er ferdig med alle fanene.

Resultatet burde bli noe som dette.
Angrep på lol1s landsby I dag kl 18:22 0:17:42 avbryt
Angrep på lol1s landsby I dag kl 18:22 0:17:42 avbryt
Angrep på lol1s landsby I dag kl 18:22 0:17:42 avbryt
Angrep på lol1s landsby I dag kl 18:22 0:17:42 avbryt

merk: Du kan gjøre det samme i Firefox med Ctrl+tab, men det går mye treigere.

Skrevet av Zarazel

Kommentarer:
Istedet for å høyreklikke og kopiere lenkeadressen, kan du ganske enkelt holde musepekeren over "Send tropper" og trykke på scrolle hjulet 4/5 ganger, så åpner siden seg i fire bakgrunnsfaner.
 

DeletedUser

Guest
Kommentarer:
Istedet for å høyreklikke og kopiere lenkeadressen, kan du ganske enkelt holde musepekeren over "Send tropper" og trykke på scrolle hjulet 4/5 ganger, så åpner siden seg i fire bakgrunnsfaner.
Det er faktisk det jeg gjør nå fortiden, bare at jeg holder inne ctrl+shift istedenfor scrollehjulet. Endret førsteposten min ;)
Med internet explorer da?:p

Da failer man :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg klarer det med explorer men da blir det 1 eller 2 sekunds forskjell -.-'
 
Topp