Den Demokratiske Folkerepublikken Korea

DeletedUser

Guest
Den Demokratiske Folkerepublikken Korea er grunnlagt av Kim Il-sung.

Verdensherredømme er vårt beskjedne mål, hvor alt og alle skal underkaste seg vår fantastiske leder, Kim Il-sung, som også skal tilbes.

Det er en fantastisk stor ære å få ofre sine tropper og ressurser for vår ufeilbarlige leder, hvis ordre skal følges blindt uten spørsmål eller protester.

For de som viser stor offervilje, kan man få bli medlem av partiet, og således også få lov til å spørre om støtte!!!

De mest fanatiske kan også bli opphøyet medlem av partiet, og bli partikommisærer hvor de så kan beordre og herse med lavtstående proletarer etter eget ønske.

Som fanatisk menes da de mest perverse og sadisitiske hvis handlinger kan anses som "sykelig" avvikende atferd.

Vi søker ikke etter nye medlemmer. Blir du derimot invitert bør du takke JA til denne enestående ære...eller bli adlet.

Vi hyller vår eminente leder Kim Il-sung :)
 

DeletedUser

Guest
Enda en IRL hermegås?:p
Og de andre er...Hardyguttene? De tar jo også inn jenter da, så den stammen er ikke gjennomført akkurat.

Den Demokratiske Folkerepublikken Korea er derimot gjennomført, og eier ingen skam. Vi ligger ute på rimmen og tar inn alt av Noobs og avskum som flyktninger eksempelvis, så lenge de er i stand til å produsere tropper som ofres for deres guddommelige leder Kim Il-sung :)

Kall det gjerne "bruk & kast" prinsippet, men så lenge medlemmene tilber sin allvitende leder, blir de iallefall ikke kastet ut av stammen. Kort sagt en drømmestamme for oss voksne, som ønsker å holde barna der de hører hjemme, i rennesteinen hvor de kan ha sine telleleker langt unna alt som har med stammeledelse å gjøre, hehe :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Og de andre er...Hardyguttene? De tar jo også inn jenter da, så den stammen er ikke gjennomført akkurat.

Den Demokratiske Folkerepublikken Korea er derimot gjennomført, og eier ingen skam. Vi ligger ute på rimmen og tar inn alt av Noobs og avskum som flyktninger eksempelvis, så lenge de er i stand til å produsere tropper som ofres for deres guddommelige leder Kim Il-sung :)

Kall det gjerne "bruk & kast" prinsippet, men så lenge medlemmene tilber sin allvitende leder, blir de iallefall ikke kastet ut av stammen. Kort sagt en drømmestamme for oss voksne, som ønsker å holde barna der de hører hjemme, i rennesteinen hvor de kan ha sine telleleker langt unna alt som har med stammeledelse å gjøre, hehe :)

Ja, vi ser nødt til å ta inn jenter. Fikk nettopp en krigserklæring fra JeB (Jenter er best), tittelen på krigen sier seg selv: Mot diskriminering! :D
 

DeletedUser

Guest
Girl-applies-to-VA-tits-or-gtfo.jpg
 

DeletedUser

Guest

Den Demokratiske Folkerepublikken Korea tar sterk avstand fra diskriminering mellom kjønn. Her behandles alle likt, og vi verdsetter alle som ønsker å bidra til den store saken.

Selvfølgelig nekter vi ingen å vise sine pupper for å få noen goder som eks. støtte, eller kanskje vise mye mer for å komme inn i den politiske krets.
Men ved å virkelig gå inn for det kan man også komme inn i den ypperste politiske ledelse, hvor man så nyter godt av uinnskrenket makt som å kreve tropper, nukes, ressurser, kunne adle byer av den laverestående proletarklassen, "just for fun" :)
 

DeletedUser

Guest
Den Demokratiske Folkerepublikken Korea tar sterk avstand fra diskriminering mellom kjønn. Her behandles alle likt, og vi verdsetter alle som ønsker å bidra til den store saken.

Selvfølgelig nekter vi ingen å vise sine pupper for å få noen goder som eks. støtte, eller kanskje vise mye mer for å komme inn i den politiske krets.
Men ved å virkelig gå inn for det kan man også komme inn i den ypperste politiske ledelse, hvor man så nyter godt av uinnskrenket makt som å kreve tropper, nukes, ressurser, kunne adle byer av den laverestående proletarklassen, "just for fun" :)

HEY!:mad:
 

DeletedUser

Guest
Ikke klag. Du hadde faktisk sklidd rett inn i den politiske eliten :)
 

DeletedUser

Guest
hadde jeg vel ikke!:( jeg er demokratisk tvers igjennom

Nope. Ute ved rimmen er det bare ynkelige restartere som ikke fortjener noe respekt og må behandles som de lavmålsspillerne som de er. Her kan man ikke ha noe demokrati, og det ville heller ikke du ha gått inn for om du startet opp litt sent i V7 fordi du egentlig ikke hadde tenkt å bruke mer tid på dette møkkaspillet :)
 

DeletedUser

Guest
Nope. Ute ved rimmen er det bare ynkelige restartere som ikke fortjener noe respekt og må behandles som de lavmålsspillerne som de er. Her kan man ikke ha noe demokrati, og det ville heller ikke du ha gått inn for om du startet opp litt sent i V7 fordi du egentlig ikke hadde tenkt å bruke mer tid på dette møkkaspillet :)

Jeg lukter en gammel bekjente når jeg hører møkkaspillet.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo helt klart Nord-Korea.
IRL så het jo lederen dems faktisk Kim Il Sung.
Jeg tror han er der fortsatt, men jeg er ikke helt oppdatert. :)
 

DeletedUser

Guest
Det er jo helt klart Nord-Korea.
IRL så het jo lederen dems faktisk Kim Il Sung.
Jeg tror han er der fortsatt, men jeg er ikke helt oppdatert. :)

Hørt om wikipedia?

Nord Korea er selvfølgelig demokratisk, og Kim Il-sung har fått 100% av stemmene ved hvert valg siden den store far vet best, noe hele Nord Korea selvfølgelig er klar over, og etter hvert også vil resten av Verden 7 oppdage dette fantastiske gode budskap. Ingen grunn til å endre det som er perfekt :)

De få forvirrede som stilte som motkandidater ved ulike valg, har alltid endret mening og blitt svært sterke tilhengere av den allvitende leder...iallefall de som ikke valgte å begå selvmord av skam for å gjøre slike upatriotiske handlinger :)
 

DeletedUser

Guest
j4f er treg når han ikke vet hvem det er :p

OMG, tror du jeg kan bli med på demokratiet ditt?:p
 
Topp