Verden 8 - Innstillinger

Vil du ha kirke på V8?

  • Ja

    Stemmer: 27 14,0%
  • Nei

    Stemmer: 166 86,0%

  • Totalt antall stemmer
    193
  • Avstemningen er stengt .

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Verden 8 lanseres 16.2 og teamet ønsker DIN mening om hvorvidt vi skal ha kirke!

Resultatet av denne avstemmingen vil avgjøre og DIN stemme er viktig for oss.


Det vil bli relativt rask speed, pakker mulighet for å redusere byggetid og små stammer. Utover dette ønsker vi deres mening om hvilke andre ønsker dere har :)
 
Sist redigert:

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg er sikker på at det blir nei, derfor svarer jeg Ja for å gjøre det spennende :D
 

DeletedUser

Guest
nei til kirke, men er viktigere å få høyere speed. tror de fleste er enige i det
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Er en fan av kirke på verden, men nå har det seg slik at det er kirke på V7. Derfor synes jeg vi bør droppe kirka på 8
 

DeletedUser

Guest
Kirke ødelegger mora med spillet. Syns også moral burde ha mer å si.
 

DeletedUser

Guest
Nei til kirke ofc, drit kjedelig med den. Og høy speed er alltids greit ellers går man lei fort :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
nei til kirke og høy ress intjening så n00bs eller mindre aktive spillere får en sjangse til å ikke bli et farmeobjekt.
 

DeletedUser

Guest
Dobbel speed villle vært deilig, vil også ha med buemenn og gullmynter, ikke oppgraderingssystem i smie.
 

DeletedUser

Guest
Dobbel speed villle vært deilig, vil også ha med buemenn og gullmynter, ikke oppgraderingssystem i smie.

Kunne ikke ha vært mer enig. :) Høy speed, buemenn, gullmyntsystemet og vanlig smiesystem.
 
Topp