Den store rapporttråden!

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Tja, for å piffe opp V5-forumet litt tenkte å kjøre i gang en ny tråd her. Mest for morroskyld, men hvem vet, kanskje den slår an.

Jeg begynner.

Lær å stacke som Night!

Alltid lurt på hvordan man skal stacke en by? Vel, Night gir deg herved svaret. Førsteman ut er Fakenick, som kjører en bra stil. Mur og kirke er definitivt UT, så da gjør vi det slik:

Rapport 1
Rapport 2

Kirke er definitivt ikke tingen i den gården. Det er det visst heller ikke hos KongHarald, som har valgt løsningen. Null kirke, litt deff, og masse, masse RB <3 Var er vel som å stille 5000 ridende bueskyttere inni borgen din og la de bare skyte ut det de har piler. Men uslåelig? Neppe.

Rapport

Om sekulære samfunn og ridende bueskyttere ikke har vist seg å fungere, så er det like greit å kjøre Attyla's livsmott; angrep er det beste forsvar.

Rapport

_______

Ser frem til å se dere andres rapporter også!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hihi :)

Der ser vi det at det hjelper lite med forsvarstropper hvis du ikke har muren på lvl 20 og at du ikke har en eller annen kirke!!

Dette var pent :)
 

ajina linnit

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er pokkers lei de snipingene dine villa, så har et forslag her :p

Du som syntes du manglet utfordring :) jeg kan sette opp et skype møte så kan du komme å gi de forelesning?
Så kan jeg sende tog mens du forelser... som da ikke blir snipa :)

Deal? som de sier på reklamene om dagen ;)


PS: har du småkakene klare?
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Haha. var jo ikke jeg som postet den engang!

Men jeg inrømmer lett at jeg gikk på en smell med de scoutsa. Håper du liker hestebiff, for troppene dine har en hel del de må spise opp mens de bygger gård;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250

DeletedUser

Guest
forsjellen på din og min, er at eg slipper og bruke mye ress på tropper, trenger bare og bygge opp muren, for du vet:) Noen dodger jo og;)
 

DeletedUser

Guest
neinei, men eg vil heller dodge troppene og sikre dem, enn å miste tropper + mur f.eks :) så kan eg backtime eller what ever etterpå ;)
 

DeletedUser

Guest
muren var ment viss det kommer nuke-.-

man vet jo ikke hva som kommer når det bare kommer rambs/katta incs.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Er pokkers lei de snipingene dine villa, så har et forslag her :p

Du som syntes du manglet utfordring :) jeg kan sette opp et skype møte så kan du komme å gi de forelesning?
Så kan jeg sende tog mens du forelser... som da ikke blir snipa :)

Deal? som de sier på reklamene om dagen ;)


PS: har du småkakene klare?

Sleng meg inn i en chat du ;o

Småkakene er klare. Handla en ny pakke på Rema med en gang etter forrige besøk :D
 
Topp