Kampen om K55 - Legend, Honkie og -NF-

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Selvsagt er det morsomt å adle, men på de byene møtte dere jo ingen motstand. Synd du ikke prøver deg mot meg Malfurion, tror ikke du hadde vært like kjepphøy etterpå da. Den 1 ligger i toppen på v8 og har mye der mens nr.3 var nesten helt borte han også, var bare innom kontoen. Synes bare det er viktig å få info på bordet når dere skyter dere selv opp i skyene.

Når vi adlet Arielle viste vi godt samarbeid og samspill i stammen når vi stod opp midt på natten for å sende angrep og angripe i sekundene etter angrepsbonusen. Om Arielle var aktiv eller ikke visste vel ikke vi. Tror nok de hadde mistet de byene uansett om de var pålogget eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Når vi adlet Arielle viste vi godt samarbeid og samspill i stammen når vi stod opp midt på natten for å sende angrep og angripe i sekundene etter angrepsbonusen. Om Arielle var aktiv eller ikke visste vel ikke vi. Tror nok de hadde mistet de byene uansett om de var pålogget eller ikke.

Ja jeg så det, 2 sek mellom treff på begge byene så det var veldig bra, men samtidig, hun hadde jo ingen sjanse til å snipe, hadde det vært så enkelt hadde jo Malfurion vært betydelig mindre, hvis vi tenker tilbake litt :rolleyes:
 

seig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
McB hørt om Kontovakt? det er sånn man kan sette opp om man ikke får tid til kontoen sin, ganske genialt, skjønner at du kanskje ikke vet om den, den er jo litt gjemt, ligger under innnstillinger, også går du ned på kontovakt, litt vannskelig, men er sikker på at du finner den etter hvert ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja jeg så det, 2 sek mellom treff på begge byene så det var veldig bra, men samtidig, hun hadde jo ingen sjanse til å snipe, hadde det vært så enkelt hadde jo Malfurion vært betydelig mindre, hvis vi tenker tilbake litt :rolleyes:

Jeg bpmmet på knappen! :D hoho
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ja jeg så det, 2 sek mellom treff på begge byene så det var veldig bra, men samtidig, hun hadde jo ingen sjanse til å snipe, hadde det vært så enkelt hadde jo Malfurion vært betydelig mindre, hvis vi tenker tilbake litt :rolleyes:

Random kommentar fra sidelinjen:
Det er da alltid mulig å snipe?
 

DeletedUser

Guest
Ja jeg så det, 2 sek mellom treff på begge byene så det var veldig bra, men samtidig, hun hadde jo ingen sjanse til å snipe, hadde det vært så enkelt hadde jo Malfurion vært betydelig mindre, hvis vi tenker tilbake litt :rolleyes:

Jeg hadde klart å adle meg selv, dere klarte det ikke. SUCK IT BITCH!

(Det er morsomt fordi du heter McBitch ingame)
 

DeletedUser

Guest
Selvsagt er det morsomt å adle, men på de byene møtte dere jo ingen motstand. Synd du ikke prøver deg mot meg Malfurion, tror ikke du hadde vært like kjepphøy etterpå da. Den 1 ligger i toppen på v8 og har mye der mens nr.3 var nesten helt borte han også, var bare innom kontoen. Synes bare det er viktig å få info på bordet når dere skyter dere selv opp i skyene.

Så ikke denne, skulle jo ha svart på den først :mad:

Jeg kommer jo til deg McBitch, så får vi se åssen det går. Tar bare litt tid ettersom du har invitert hele K55 inn i stammen din (SUCK IT). Få all info på bordet hvis det gleder deg, at vi skryter av våre ville SKILLZzZ får du bare takle :p
 

DeletedUser

Guest
Så ikke denne, skulle jo ha svart på den først :mad:

Jeg kommer jo til deg McBitch, så får vi se åssen det går. Tar bare litt tid ettersom du har invitert hele K55 inn i stammen din (SUCK IT). Få all info på bordet hvis det gleder deg, at vi skryter av våre ville SKILLZzZ får du bare takle :p

At jeg inviterer hele K55, det blir litt feil å si når dere har rekruttert flere enn oss? :D
 
Reaksjonspoeng
3
Så at det var noen som kalte Honkie gråbyadlere her.

Vi ser på fakta:

De siste 6 sidene med adlinger har jeg sett på(for Legend har bare 6,4 sider omtrent)

På Legend ligger resultatet på: 32
Og... På Honkie ligger de på... Wait for it: 33!

hmmm...

Greit nok at det har vært utrolig mye gråbyadling de par siste dagene(vet ikke hva som går av folk), men Honkie har faktisk kommet dit de er i dag ved hjelp av 1 fler gråbyadling enn Legend :)

Bare sånn btw og fyi.
 

DeletedUser

Guest
Så at det var noen som kalte Honkie gråbyadlere her.

Vi ser på fakta:

De siste 6 sidene med adlinger har jeg sett på(for Legend har bare 6,4 sider omtrent)

På Legend ligger resultatet på: 32
Og... På Honkie ligger de på... Wait for it: 33!

hmmm...

Greit nok at det har vært utrolig mye gråbyadling de par siste dagene(vet ikke hva som går av folk), men Honkie har faktisk kommet dit de er i dag ved hjelp av 1 fler gråbyadling enn Legend :)

Bare sånn btw og fyi.

Fakta er fakta, slutt å adle farmene mine! Parasitt-stamme!! :mad:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Så at det var noen som kalte Honkie gråbyadlere her.

Vi ser på fakta:

De siste 6 sidene med adlinger har jeg sett på(for Legend har bare 6,4 sider omtrent)

På Legend ligger resultatet på: 32
Og... På Honkie ligger de på... Wait for it: 33!

hmmm...

Greit nok at det har vært utrolig mye gråbyadling de par siste dagene(vet ikke hva som går av folk), men Honkie har faktisk kommet dit de er i dag ved hjelp av 1 fler gråbyadling enn Legend :)

Bare sånn btw og fyi.




Tja vil jo si at når dere tok inn (lederen) i BoS (20) byer mye grått så får dere telle de i gråby statsen. Samt en til på top 20. så vokste dere ca 200k bare på det.
Så når stammer er såpass små så tidlig i spillet har små ting mye å si.
Syns det er meningsløst å fighte om hvem som har adlet mest gråe. Det blir gjort i stor skala i denne verden. Men er ikke så veldig gøy da:)
 

DeletedUser

Guest
Hadde JEG adlet masse gråbyer hadde ihvertfall ikke jeg turt å kommentere denne saken :rolleyes:
---> Link <---
 

DeletedUser

Guest
Personlig har jeg som mål å kun adle grått. Skal skremme alle mine motstandere til å bli grå, slik at jeg kan adle dem etterpå.
Ikke si at jeg ikke har visjoner!
 
Reaksjonspoeng
3
Helt enig med RDI.

Men det er visse personer her inne som er så barnslige og feige at de kommer med slike uttalelser uten å ha et fnugg av rot i virkeligheten.
Fakta er at dere adler like mye grått som oss. Jeg har 2 byer i mine farmebokmerker som hører til deg. Jeg kansellerer altså de angrepene 8 ganger daglig... Jeg personlig våger å påstå at jeg har 0 av deg...

De 5-7 bokmerkene som har byer med tomsover trenger vi ikke engang snakke om... :p

Men helt seriøst Malfurion. Regner med du forstår at selv om dette er et forum for politikk og propaganda/løgn og manipulering så kommer man ikke unna med sånne usannheter uten å ha gjort litt research som holder mål.

Selv om vi alle er veldig lei for at du har mistet farmene dine :( så har du faktisk adlet 3 gråbyer selv. Gjett hvor mange fler det er enn gjennomsnittet for Honkie da Malfurion :) Vil du ha et hint? 42/28 ;)

Så hold godt kjeft om den gråbybitchingen din. Du er mye verre enn flerparten i Honkie så du tjener på å la denne diskusjonen ligge
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Forstår ikke hva dere klager over jeg :p
ser ut som dere har det bra med tanke på gråbyer samenlignet med f.eks Cresta som på 4sider med adlinger har hele 39 gråbyer :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp