Ny masseslett?

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er vi vitne til en ny masseslett?

Kontoene i SaD slettes nesten daglig nå for tiden. Hva skjer?


Er dere feeeeeeeeeige ? :D
 

DeletedUser

Guest
Det er vel mer et resultat av at folk innser at det ikke er nok til å kjempe imot dere, ei heller godt nok samarbeid.
Har Isbjoern blitt grå der enda?
 

DeletedUser

Guest
Det er vel mer et resultat av at folk innser at det ikke er nok til å kjempe imot dere, ei heller godt nok samarbeid.
Har Isbjoern blitt grå der enda?

den gikk grå:p
BTW: Jeg var den første i AriCa til en adle en BY av isbjoern :D


*stolt :cool:
 

DeletedUser

Guest
jeg skal ikke komme med noen bortforklaringer, du er kongen, akbar :D
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
tja, for min del var det motivasjonen som tok slutt. Å spille sammen med en haug av inaktive medlemmer, var ikke så morsomt egentlig :)
De få aktive var desverre ikke nok.
Alltho, gjerne se på meg/oss som feig, det bryr meg ikke så mye. For om dere hadde angrepet meg/oss og sett hvor lite motstand jeg/vi hadde gjort, så hadde dere jo kommet med hvor mye jeg/vi sugde. :)

Jeg puttet inn Oss/vi bare fordi det KAN være jeg snakket for flere. :)

Jeg må få gratulere AriCa, med seieren over oss som gikk grå. :)
 

DeletedUser

Guest
Om alle som var på motstandere at AriCa hadde hatt motivasjon, ville vi kanskje gitt dere den kampen dere fortjener. Men det var ikke tilfellet, det ser vi resultatet av nå.
Så om ikke noe utrolig skjer fremover, må jeg gratulere dere med seieren på v2, AriCa. Vel fortjent, om/når det skjer!!
 

DeletedUser

Guest
Etter det jeg vet har AriCa vunnet veldig uærlig, menmen, det er et spill..ikke sant?
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det er synd at dere slutter. Jeg hadde sett fram til at vi kunne fjerne dere på den skikkelige måten. Får bare håpe det blir igjen nok til å gi oss litt mer underholdning i tiden framover

Etter det jeg vet har AriCa vunnet veldig uærlig, menmen, det er et spill..ikke sant?

Har du tenkt til å begrunne den påstanden med noe konkret? :)
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg må si at jeg synes AriCa har vunnet mer og mer ærlig, for hver uke som har gått. I begynnelsen syntes jeg ikke dere fortjente seieren for noe... Men ettersom tiden har gått, så må jeg si jeg har fått respekt for enkeltspillere i AriCa, uten at jeg skal peke ut noen.

Finnes vel enkelte ting jeg kan trekke frem for å svekke AriCas ærlige spill, men for all del, velger heller å gå ned som en god taper, enn en dårlig en.
Hurra for AriCa :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Har du tenkt til å begrunne den påstanden med noe konkret? :)

Et godt spørsmål, ja. Har jeg tenkt å begrunne påstanden med noe konkret? Tenker nå at uansett hva man sier blir det vridd på, så for det eneste lure her er vel å holdekjeft, for på den måten slipper jeg å krangle her dagen lang.
:eek:

Men får si grattis til AriCa, om de er unfair eller ei, godt jobba å komme så langt uansett.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Et godt spørsmål, ja. Har jeg tenkt å begrunne påstanden med noe konkret? Tenker nå at uansett hva man sier blir det vridd på, så for det eneste lure her er vel å holdekjeft, for på den måten slipper jeg å krangle her dagen lang.
:eek:

Men får si grattis til AriCa, om de er unfair eller ei, godt jobba å komme så langt uansett.

Hehe, men hvis du vet noe, så kan det vel ikke vris på så alt for mye? :) Eller kanskje det rett og slett er det at du bare har hørt på noen som er litt bitre etter å måten de forlot V2 på, og du ikke ønsker å avsløre hvor ensidig dine, ahem, fakta er? Neh, umulig :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
Hører jeg at noen blir med meg fra AriCa og kjemper imot AriCa?? He? HeeeeeE? Camaaaan... :D

Men hvis dette fortsetter og SAD blir grå av kjedsomhet, bytter jeg kanskje side for å få litt liv!? Eller tør jeg? o_O
 

DeletedUser

Guest
Do it! Do it! Do it!
Dere har jo så godt som vunnet. Kjør en intern konkurranse. Alle-mot-alle!
 

DeletedUser

Guest
SaD sletter seg jo selv fordi ingen syns det er gøy eller har tid og lyst til og spille mot en stamme som vinner uansett. Hadde SaD fått noen AriCa medlemmer med seg så det hadde blitt mer likt er jeg 100% sikker på at v2 hadde blitt er morsom verden igjen..
 
Topp