New king of ODD

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Morn kjære v3.

Jeg vil gjerne få sjansen til å gratulerer vår nye ODD konge, Alive35. Stakkar'n føik opp med rundt 10 mill med ODD på bare 2 dager, og hørt det ikke er over for ham enda..? Dette blir nok mye jobb, men er alltids fint å se det er noe liv i v3 enda. Begynte å lure på hvor lenge jeg skulle ligge å erobre ODD toppen med min fine lille poengsum :eek:

1 alive35 [HAWT] 105,59 Mio.
2 EliteWolf [~DA~] 104,55 Mio.
3 dommola [UNI] 95,32 Mio.

Så lykke til vidre Alive, ser ut som du klarer deg fint enda.
Er kanskje påtide med litt større motstand i gjenngjeld for dette?:cool:


Mvh
EliteWolf
 

DeletedUser

Guest
Hadde jo nesten 3 sider med rapporter som bare var på besøk oss han. . .så han kan vel regne med et noe mer mil med odd :)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hmm... Lurer på hvor lenge dere gidder å nuke løs på ham...
Kjenner jeg dere rett, så går det vel 1 uke... Max 2 uker om dere er i aldrings fasen deres igjen? :rolleyes:

Noen som har fått noe gult/grønt enda?
 

DeletedUser

Guest
er ikke så sinnsykt mye og skryte av med 40 nukes ca. da. eller veit ikkje korleis UNI ser på kor mange nukes ein treng for og ta alive. men er ikke nok med 40.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kanskje ikke mulig å ta alive med 40 nukes, men vet av det burde holde i massevis mot de andre hawt spillerne xD
 

Hanskriss

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har merket at Alive ikke er like aktiv med å selge jern lenger :p for meg er jo det pitbull shit for nå er det jo bare wtorleif igjen, men det blir spennende å se hvor lenge det er mulig for Alive å nogenlunde overleve
 

DeletedUser

Guest
trur nok det mest går på motivasjonen jeg. tar lang tid og få adlet han ned. og når han kjem tilbake adler han bare nye byer...


EDIT: han har ikke slutta. men han meinar selv at vis han slutter, adler han nye byer når ha kjem tilbake.
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Alltid fint å ha noen til å adle opp de store barbarene for oss, så ser det bedre ut på satsene ;)
 
Topp