BNP vs 7BULLS

Hvem tror dere vinner v4's siste krig ?

  • 7BULLS <3

    Stemmer: 30 32,3%
  • BNP <3

    Stemmer: 63 67,7%

  • Totalt antall stemmer
    93

DeletedUser

Guest
..husker vel det en vil huske! ;)

jo, vi sa dette opptill flerne ganger.


Skype-loggen juger ikke ;) Dere nevner aldri eksplisitt at dere er ute etter Easy. Dere nevner derimot at dere har lyst på byer som grenser til Easy/stoppe Easy å komme lengre ned i deres område. Dessuten spør vi dere 3 januar om deres forhold til Easy, hvor dere sier at dere har fått en IAP og ikke har gjort så mange tanker omkring de og GHB. Dessuten, hvilke lover har vi gitt dere angående Easy? Ingen som jeg husker...
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Skype lyver ikke nei. og joihvi (eller hva han het nå igjen), var vel den som dette ble sagt til bla.

;)

Men samme det.... Bryr meg ikke så mye i grunn. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Unnskyld meg hvis dette allerede har vært tidligere nevnt, eller forklart etc, men (hvis jeg ikke husker helt feil) så var jo BNP den stammen som skrek "høyest" ang hvor utrettferdig det var at VARG merget seg til topp.. Er det ikke akkurat det BNP har gjort nå? Litt hysterisk spørr du meg :rolleyes:
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
sannheten er at BNP har endret seg mye siste halvåret etter at dem fikk inn en del nye spillere etc.

Creds til BNP for at dem tidvis har kjørt over sine tidligere (naive) alierte i de fleste viktige saker. Kan nevne eks. som McRogn som vi 7bulls ville ta bort før han kom inn i BNP. Vi gav etter hver gang BNP forlangte noe som feks. når vi ville rekrutere x-varg spillere bla.
Dem klarte og lage delingen av karte (rester etter varg) veldig bra til sin fordel. Kunne sikkert nevnt mer også...

SKal ikke klage over dette, kun en pekpin på at BNP har kjørt en beinhard politikk mot alt & alle fra dag 1, noe som dem har kjent MYE på! :p

All ære for dem her. Men er også en smule skuffet da en i ettertid ser/leser & hører at dme har lurt litt i overkant noen ganger.. Men hey; alt er lov i krig & kjærlighet sies det.... :eek:
 

mcrogn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
sannheten er at BNP har endret seg mye siste halvåret etter at dem fikk inn en del nye spillere etc.

Creds til BNP for at dem tidvis har kjørt over sine tidligere (naive) alierte i de fleste viktige saker. Kan nevne eks. som McRogn som vi 7bulls ville ta bort før han kom inn i BNP. Vi gav etter hver gang BNP forlangte noe som feks. når vi ville rekrutere x-varg spillere bla.
Dem klarte og lage delingen av karte (rester etter varg) veldig bra til sin fordel. Kunne sikkert nevnt mer også...

SKal ikke klage over dette, kun en pekpin på at BNP har kjørt en beinhard politikk mot alt & alle fra dag 1, noe som dem har kjent MYE på! :p

All ære for dem her. Men er også en smule skuffet da en i ettertid ser/leser & hører at dme har lurt litt i overkant noen ganger.. Men hey; alt er lov i krig & kjærlighet sies det.... :eek:

Dere prøver vel fortsatt :) Creds for at dere fortsatt kjører på med nukes. Dere holder meg fortsatt rimelig opptatt med å sende støtte i øst og vest ;)
 

DeletedUser

Guest
Du en kjip kar du rognern :(

Sende adelstog midt i skoletida :O

Vær litt snill da :p dokker har jo så godt overtak fra før av x)
 

DeletedUser

Guest
Takk :)

Men seriøst altså klokka e 11:38 og i ligg allerede ann til dagens forsvarer med god margin...

Dagens forsvarer
Som forsvarer har du den i dag bekjempet flest enheter i denne verdenen (1.025.474 enheter)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Hehe:p Du kommer neppe til å få den medaljen med god margin (Om du for den)

Får nå er jeg dagens forsvarer hittil:D Takk BNP:)
 

DeletedUser

Guest
Dagens forsvarer
Som forsvarer har du den i dag bekjempet flest enheter i denne verdenen (3.487.692 enheter)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen

Må vel kunne si at det der ikke e dårlig på en dag? :)
Skryt til BNP for en egentlig god offansiv :) (om det va det dokker prøvde på da)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Dere prøver vel fortsatt :) Creds for at dere fortsatt kjører på med nukes. Dere holder meg fortsatt rimelig opptatt med å sende støtte i øst og vest ;)

Aner ikke jge da! Sluttet for mange månder siden... MEn hadde jeg fått viljen min så hadde du blitt adlet ned i høst ;)

Da hadde du nok måtte gi etter om du ikke satt på kontoen døgnet rundt og hadde ubgrenset med def.
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke så positivt ut menneh :p

Side 1:
Stammer: 7BULLS, 7Bull2, N-BULL
Side 2:
Stammer: BNP

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 171
Side 2: 2,085
Forskjell: 1,914

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,603,285
Side 2: 19,228,526
Forskjell: 17,625,241

chart
 
Topp