BNP vinner av V4

DeletedUser

Guest
Ja Grattis.

Dokker har tatt uttrykket Mergwars ut til sitt fulleste ved å merge to av dem største stamman for å vinne.

Gratts!(Håpe virkelig dokker ser ironien i det i sir...)


Ekke lett å slå en stamme når dem har så mye meir deff å pumpe inn i deffwallen som e kortere for dem enn for oss.

Men nei vi e fleire som ikke har gidd oss enda - Beware? i veit ikke, wait and see...

Om dokker ikke hadde merga så tror i at 7Bulls hadde hatt en god mulighet men slik e det jo ikke.

My Opinion - Johan

Sterkt skrevet fra en stamme som faktisk ble dannet av en merg? Credz til deg får å klage på merging (Y).

Dessuten, BNP merget aldri med Varg, at vi derimot rekrutterer dyktige spillere som ligger bra plassert når de søker til oss kan ikke kalles merg. Dessuten er det vel snakk om ett fåtall spillere. Bulls rekrutterte jo også Varg spillere :rolleyes:

Easy var en stamme som slet med innaktivitet og stammen sto på hell. BNP valgte da å rekruttere de aktive spillerne, og av det jeg har sett av Bulls så hadde dere tapt stort uansett om dere hadde fått Easy og BNP mot dere hver for oss eller som en stamme. At 7Bulls har lite samkjøring og vilje til å støtte hverandre kan dere jo ikke gi BNP skylden for? Den forrige 'mergen' som ble utført her på V4 var jo da dere tok inn medlemmene fra fienden vår, -F-. Credz for å ha merget etter mergen dere legger skylden på fordi dere blir så grundig eid av BNP ingame.

-Snø
 

DeletedUser

Guest
@ Snø

7BULLS merga med -F- til ca 130-140 mill..

BNP merga den 20. februar.. Aner ikke hvor mye de hadde før mergen, men et kjapt regnestykke tilsier at dere merga fra rundt 180 mill til ca 245-250. Det er 70 millioner, ca 7000 byer om vi går ut ifra 9735-oppsettet.


Forskjell? :confused:

Og det at 7BULLS har mistet motivasjonen sier jo seg selv - 260 mill vs. 140 mill, ut ifra den nåværende rangeringslista er BNP 1 by unna og ha nøyaktig dobbelt så mange byer som 7BULLS. (01:19 22.04)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tja, en merg er da en merg, å beskylde oss for mergwar når de selv har merget etter at den andre mergen fant sted blir jo litt feil..
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Det var jo alltid 260 mill mot 140 mill, de var bare fordelt på to stammer. Det var altså to små grupperinger som organiserte seg mot én stamme, i stedet for én stor gruppe som organiserte seg mot en stamme. Samma antall byer, samme antall personer.
 

DeletedUser

Guest
Tja, en merg er da en merg, å beskylde oss for mergwar når de selv har merget etter at den andre mergen fant sted blir jo litt feil..

Personlig ville jeg absolutt ikke kalt det det samme, da 7BULLS ville hatt rundt 110-120 mill. poeng, og da mest sannsynlig enda mindre motivasjon. Hadde vært noe annet om f.eks 7BULLS hadde fått inn både -F- og SDDN, da ville de nærmet seg 200 mill og ingen som sitter og adler baken dems. Og da en sjangse. Som det ser ut til nå, vil 7BULLS bli adlet ned, deretter står oss i SDDN sjangseløse.

Det var jo alltid 260 mill mot 140 mill, de var bare fordelt på to stammer. Det var altså to små grupperinger som organiserte seg mot én stamme, i stedet for én stor gruppe som organiserte seg mot en stamme. Samma antall byer, samme antall personer.

Som da vil si at det blir ingen siste verdenskrig mellom 2 stammer som kunne hatt rundt like mange byer og benytte(Altså tidligere EASY og BNP), men heller at 7BULLS har to stammer mot seg selv: En stamme som er dobbelt så stor, og noen noobs i bakgården som koser seg. Uansett hvor erfarne spillere som er i 7BULLS eller BNP, så blir dette en stack wars, der BNP vil vinne med overlegent antall byer/def/off.


Men nå kan jo dere spørre dere selv om BNP vinner pga. skills eller mergen da.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg koser meg uansett jeg :) Jaja, BNP kommer nok til å ta seieren, og jeg finner det litt hysterisk at når BNP var i krig mot VARG var det de som skrek høyest om hvor feig det var at VARG hadde merget seg til toppen og når de var i samme situasjon gjorde de akkurat det samme - det blir litt for dumt.

Men som sagt, jeg koser meg uansett, og jeg kan som dere ser over innrømme at jeg nok tror krigen kommer til å gå i BNP sin favør, men dere kan iallefall banne på at jeg ikke skal gi opp :)

Jeg referer sitatet som jeg (så lenge jeg kan huske) har hatt som signatur:

You have enemies? Good.
That means you've stood up for something, sometime in your life.
 

DeletedUser

Guest
Hadde SDDN vært litt oppegående i huet hadde de jo prøvd og få til en merg/allianse/IAP med 7BULLS så det hadde blitt mer fear fight.. men neida en overlegen stor stamme og en mindre stamme skal attacke dem fra alle kanter. Dette går overhode ikke på skills , det går på hvor lenge 7BULLS har tropper til og holde ut. BNP har det dobbelte av tropper og kommer selvfølgelig til og vinne vis 7BULLS og SDDN ikke får noe sammen.
 

DeletedUser

Guest
Handler også om og tilpasse seg, tror 7Bulls kunne gjort det mye bedre en det de har gjort, Får håpe de bygger tropper og dogder, det er jo også viktigt.. Sånn som visse andre ikkje gjør :p
 

DeletedUser

Guest
Hadde SDDN vært litt oppegående i huet hadde de jo prøvd og få til en merg/allianse/IAP med 7BULLS så det hadde blitt mer fear fight.. men neida en overlegen stor stamme og en mindre stamme skal attacke dem fra alle kanter. Dette går overhode ikke på skills , det går på hvor lenge 7BULLS har tropper til og holde ut. BNP har det dobbelte av tropper og kommer selvfølgelig til og vinne vis 7BULLS og SDDN ikke får noe sammen.

Sett fra vårt synspunkt, burde 7BULLS ha vært litt oppegående i huet hadde de ikke gått i krig med oss. Nå for dem som fortjent, og vi er neste. Forskjellen er at SDDN har faktisk ikke en sjangse mot BNP når 7BULLS er borte, men kommer likevel til å dø kjempende. :D

Ærlig talt, tror jeg ikke 7BULLS forventet så mye motstand som de har fått fra SDDN, og at de egentlig forventet oss til å være borte før krigen mellom dem og BNP ville komme. Om de i det hele tatt tenkte nok da, til å skjønne at de var BNPs neste mål.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hadde SDDN vært litt oppegående i huet hadde de jo prøvd og få til en merg/allianse/IAP med 7BULLS så det hadde blitt mer fear fight.. men neida en overlegen stor stamme og en mindre stamme skal attacke dem fra alle kanter. Dette går overhode ikke på skills , det går på hvor lenge 7BULLS har tropper til og holde ut. BNP har det dobbelte av tropper og kommer selvfølgelig til og vinne vis 7BULLS og SDDN ikke får noe sammen.

Nå har det seg faktisk slik at det ble tilbudt en IAP. Men 7bulls ville ha byene våre, så vi fikk svaret "Enten merg eller krig".:eek: Fail på deg..

Fear = frykt, tror nok du mente "Fair" = jevn/ordentlig. Fail på deg x2

Hvis det er så sykt stort problem for dere i 7bulls å spille mot noen som er dobbelt så store.. How come at dere ikke har klart å adle ned SDDN enda da? Fail på deg x3

- Gamle marre69
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Slik jeg ser det skjønner jeg ikke hvorfor SDDN og 7BULLS ikke får til en eller annen form for diplomatisk avtale som sørger for at begge stammene er mer klare for en krig mot BNP... Jeg er rett og slett ett frustert 7BULLS medlem.. La oss gjøre denne kampen morsom :) La oss gjøre det fair, SDDN, join us!


Jeg kan tilby dere masse godteri hvis dere blir med... :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Slik jeg ser det skjønner jeg ikke hvorfor SDDN og 7BULLS ikke får til en eller annen form for diplomatisk avtale som sørger for at begge stammene er mer klare for en krig mot BNP...

Fordi fjortisssgutten mats/Xtrah styrer i SDDN :p
 

DeletedUser

Guest
[01:17:15] Henningr1: Yeh. . .så lenge det ikke kommer ut så nazi jeg kan være, er jeg fornønøyd.
 

DeletedUser

Guest

I'm the BOSS! :D

Neida, men så kan ikke jeg fordra et par spillere i 7BULLS, så merg skjer ikke ;)

(Veit ikke om de spiller enda da, men var hvert fall noen kids der når vi snakket om merg for første gang)
 
Topp