Verden 8 revolusjoneres i dag

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Denne kunngjøringen er rettet til både spillere av 3.14, men også resten av Verden 8.

Vi har alle ventet på denne dagen, både allierte og fiender. Verden 8 er i ferd med å endres drastisk. Den mest velkjente alliansen på Verden 8, alliansen mellom 3.14 og TSFS er nå brudt, dette på initiativet av TSFS og stammens ledelse.

Begrunnelsen av dette initiativet er fremdeles ikke noe hokuspokus. Det gjenstår igjen 3 stammer på Verden 8 som utpeker seg som fremtidens stormakt; TSFS, 3.14 og WD. Sistnevnte har vi i TSFS ikke en praktisk angrepsradius da vi kun har 25 byer i kontinent 55 da denne uttaelsen ble skrevet. På denne begrunnelsen har vi i TSFS måttet tenke på både følelser og fornuft når det gjelder våre neste skytterskiver, derfor ble valget så enkelt som å avbryte alle våre allianser på Verden 8 og starte fra scratch.

TSFS og 3.14 har hatt en god allianse, vi har gode venner på kryss/tvers av stammene og vi har hatt noen gode stunder på både i forum og i vår Skypechat. Vi er nå, som dette spillet presser oss i å være, på vei til å bli fiender. Mann mot mann, jern mot jern. Verden 8 er i ferd med å revolusjonere seg og jeg håper at både TSFS, 3.14 og WD ser frem til en lang og ærefull kamp mot seierspallen i Verden 8.

Dette er ingen krigserklæring, men heller et forsøk på å vekke litt liv og energi her i verden. Jeg har som en av medlemmene i TSFS aldri opplevd en real fight mot noen av disse stammene vi har erklært krig for. For å nevne noen eksempler så har ES, JFF-familien, THA, Cold, TD og ikke minst -PLAY- fallt som fluer etter vår massenuking. Hvilke stammer som står i den grønne kamparenaen om et halvt år er ikke lett å si, men jeg vil til slutt ønske våre venner og fiender masse lykke til videre på Verden 8, måtte jernet smies.

MVH
Barracuda
Diplomat og Duke i TSFS
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Skal jo sies at dei fleste av disse krigene var dere vel i veldig overtall? Poengmessig mot Cold f.eks var 2-3 spillere like stor som heile stammen
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hva har dette med saken å gjøre? :confused:

Dessuten gikk ikke hele stammen mot dere, det trengtes ikke :)

Nei, men 5-6 som blir dobbelt så stor som stammen gjorde. Ekke koselig vettuå våkne med 5-10 inc nukes. BTW det var med 2 byer+ at eg satt KV så der hadde jeg mye å gjøre. Frekkaser måtte opp i 6 tida PGA dere. Gjorde så jeg sovna på skulen:(
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg må le! :D Endelig noen som klarte å stikke hodet opp av jorda. Ble det for mange "hjertemeldinger" til dere, kanskjee?

Jeg er bare glad for at det endelig skjer noe, så bra!
 

kokelv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er du misunnelig scar? Av alle postene jeg har sett du har posta, har du skrevve ting om 3.14 og TSFS som om du var misunnelig..
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jeg må le! :D Endelig noen som klarte å stikke hodet opp av jorda. Ble det for mange "hjertemeldinger" til dere, kanskjee?

Jeg er bare glad for at det endelig skjer noe, så bra!

Jeg må avsløre at grunnen for TSFS sin avgjørelse var kun for å tilfredstille egoet ditt.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg må avsløre at grunnen for TSFS sin avgjørelse var kun for å tilfredstille egoet ditt.

Njaa, heller tvilsom til det. Jeg tok ikke på meg noe som helst cred for noe, så jeg skjønner ikke hvor du får dette fra?

Er du misunnelig scar? Av alle postene jeg har sett du har posta, har du skrevve ting om 3.14 og TSFS som om du var misunnelig..

Misunnelig? På hvem? Jeg er her for å krige jeg, ikke for å sende kosemeldinger til hverandre. Så om du ser på det sånn, så er det heller dem som burde vært misunnelig på meg ;)
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Misunnelig? På hvem? Jeg er her for å krige jeg, ikke for å sende kosemeldinger til hverandre. Så om du ser på det sånn, så er det heller dem som burde vært misunnelig på meg ;)

skikkelig misunnelig på deg som har kriget til deg hele 0 oda og 980 odd..
 
Topp