Undersøkelse

Hvem skal bli intervjuet?

  • Malfurion

    Stemmer: 8 22,9%
  • Valkyrian Wolf

    Stemmer: 8 22,9%
  • TranzX

    Stemmer: 2 5,7%
  • 2FarGone4U

    Stemmer: 3 8,6%
  • Atzon

    Stemmer: 4 11,4%
  • Toshi

    Stemmer: 3 8,6%
  • TheSithLord

    Stemmer: 7 20,0%

  • Totalt antall stemmer
    35
  • Avstemningen er stengt .

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Da skal vi ha en undersøkelse om hvem dere vil ha til den første etter at jeg tok over jobben. Den vil bli stengt fredagskveld/Mandagsformiddag
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Fordi det var mange som ble nevnt. Da plukket jeg ut noen. Det kommer altid en ny sjangse.
 

DeletedUser

Guest
Fordi han har tatt navnet sitt fra en rotte pokemon ;)

STEM THE SITHLORD OG FÅ EN RESSURS! :D
 

DeletedUser

Guest
Kanskje fordi Rattatta bare ble nevnt 3 ganger i nominasjonstråden.

Wait.. wut?! :confused:

Malfurion - nevnt 2 ganger
Valkyrian Wolf - nevnt 1 gang
TranzX - nevnt 1 gang
2FarGone4U - nevnt 4 ganger
Atzon - nevnt 3 ganger
Toshi - nevnt 3 ganger
TheSithLord - nevnt 0 ganger

Hva var egentlig poenget med å nominere? I forgot.

Fordi det var mange som ble nevnt. Da plukket jeg ut noen. Det kommer altid en ny sjangse.
Når det blir for mange som nevnes er den generelle fremgangsmåten å da plukke ut de som har blitt nevnt flest ganger. Hvertfall ikke finne en som aldri ble nevnt å legge til. Finn en bedre unnskyldning.
 
Sist redigert av en moderator:

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Det er 4 stk som har fått lite stemmer0 (Tok med Malfurion og siden han har mindre enn Rattatta). Disse har jeg valgt ut på grunn av dette:

TranzX=Det ville være intressant å se historien hans på v7 fordi den har vært noe turbelent.
Valkyrian Wolf=Han er mystisk og det er ikke alle som vet hva som skjer her.
Malfurion=Fordi jeg ville ha med en fra Noble også, så får vi nesten en fra hver topp 4.
TheSithLord, samme grunn son Malfurion og Valkyrian Wolf tilsammen.

Kan være jeg var litt upresis i min forrige post. Men dette er det jeg mener.
 

DeletedUser

Guest
Hrmf... jeg vil fortsatt ha Rattatta og! :(

Får vente til neste intervju da:)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Såklart var Rattatta med når jeg tok avgjørelsen. Men nådde ikke helt frem.
 

DeletedUser

Guest
Må faktisk si meg enig med dem ovenfor... Valkyrian er en svært hyggelig type, og har imponert meget her på v7.. men jeg mener allikevel bestemt at hvis noen fra Snipe skal intervjues, så må det bli Rattata. Så klart er det jo mange andre gode alternativer, uten at jeg skal gå mer inn på det.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Litt rart at intervjueren sine meninger skal gå fremfor leserene sine, men nåvel. Akkurat som man skulle forvente, alt annet her inne er jo korrupt så yeah :).
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hadde jeg ikke brydd meg om leserne hadde jeg jo ikke hatt nominasjons tråden, da hadde jeg bare kjørt på. Jeg har jo tatt 3 fra leserne, 3 som er satt sammen av meg og leserne, og 1 som jeg ville ha med for å få flere representanter fra stammene.

Rattatta fortjener sikkert en plass med. Men nå er valget tatt, og han blir nok med i neste undersøkelse!
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Posetivt at noen har lyst til å gjøre dette. Vil alltid være noen som på en eller annen måte er misfornøyd med noe.
Stå på dere som tar initiativ!
 

DeletedUser

Guest
Stå på Kalou, bra valg og en snert av journalistisk frihet kan du innvilge deg! :cool:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Stemmer på meg selv eller noen som har blitt nevnt.
Ellers får du bare ta de du vil skrive om å ikke spørre oss:p
 
Topp