Vill gjerne ha en konto i v2 :)

DeletedUser

Guest
Rogerwalde, du hadde ikke hatt noen form for glede av å tatt over en så stor konto hvis du ikke hadde hatt peiling på hvordan det fungerer... :p

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å plage de mindre erfarne spillerne? V2 må være sååå kjedelig..:eek:
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ebbern, v2 er kult ettersom jeg om et par dager ikke har flere defbyer igjen og vil da ha over 1600 nukes.. :)
 

DeletedUser

Guest
Rart og se DEG som nazi forum mod!

En nazimod ville ikke sagt "Heisann gutter og jenter, hvis dere ikke har en konto og tilby så trenger dere ikke sløse tiden til rogerwalde med tull. Play nice :)".
En nazimod hadde gitt dere alle et par infractions og deretter slettet innleggene.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ah, så du er grunnen til at Sverri har blitt litt aktiv igjen, Eirik? Velkommen til V2 - måtte ditt opphold her bli kort og smertefullt! :)
 

DeletedUser

Guest
Ah, så du er grunnen til at Sverri har blitt litt aktiv igjen, Eirik? Velkommen til V2 - måtte ditt opphold her bli kort og smertefullt! :)

Dere gidder vel ikke å vente til jeg får bygd opp gården på de utallige byene dere før har rivd?

Jepp, er nok grunnen til at sverri gjør et snev av motstand, men en ting jeg ikke skjønner, hvordan kan hvalen ha fått så mye poeng når han ikke greier å sende tog på under 5 sek?
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Dere gidder vel ikke å vente til jeg får bygd opp gården på de utallige byene dere før har rivd?

Jepp, er nok grunnen til at sverri gjør et snev av motstand, men en ting jeg ikke skjønner, hvordan kan hvalen ha fått så mye poeng når han ikke greier å sende tog på under 5 sek?

Kanskje? Jeg har mine nukes ute på tur nå, så regner med at du vil få bygd opp innen mine rekker å komme fram til deg :)

Hehe, aldri, kjære Eirik, undervurder hva man kan utrette med standhaftighet, vilje, sunn fornuft og rå kraft.
 

DeletedUser

Guest
I know, tok min først by av arfica nå *smiler stolt*
og flere skal det blir *ond latter*
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Hehe, ja, huff, vi burde slutte å nuke fiender. Det er ikke veldig hyggelig av oss. Håper du kan tilgi denne forferdelige synden.

I et håp om å få deres tilgivelse sendte jeg noen små langdistansenukes. Hvis dere smører dere med tålmodighet kan jeg sende flere seinere :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja, huff, vi burde slutte å nuke fiender. Det er ikke veldig hyggelig av oss. Håper du kan tilgi denne forferdelige synden.

I et håp om å få deres tilgivelse sendte jeg noen små langdistansenukes. Hvis dere smører dere med tålmodighet kan jeg sende flere seinere :)


huff, så stor gave er jeg usikker på om vi kan ta imot, lurer på om vi sender den i retur.

helt enig, ikke hyggelig av dere :p
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det må dere gjerne gjøre. Får jeg litt ekstra ressurser, og gårdene deres får litt mer juling :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det går greit - jeg kan ta meg av angrepene, mens dere tar dere av... vel, punching-bag-oppførselen.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kanskje? Jeg har mine nukes ute på tur nå, så regner med at du vil få bygd opp innen mine rekker å komme fram til deg :)

Hehe, aldri, kjære Eirik, undervurder hva man kan utrette med standhaftighet, vilje, sunn fornuft og rå kraft.

Standhaftighet holder faktisk. Sunn fornuft blir en selvmotsigelse. Det er ikke sunn fornuft å være så standhaftig. Helt tåpelig faktisk. Meeeeeeen, slik går no dagan.
 
Topp