Vurder en V8 spiller

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Til zippy sin vurdering av meg:

:p tar deg igjen i natt :)
Deilig med ferskt rykte;)

Hehe, hadde ikke gjort det hvis jeg hadde fått loj til 1 da :p

Uansett bra at du står på da ;)

Uansett, så neste gang noen skal vurdere meg, ikke vurder meg arishmael, la noen andre gjøre det, vurdering av samme spiller 10x om samme spiller blir kjedelig...
 

DeletedUser

Guest
Pssh! du ligger 10 gode k bake meg nå :) og mer skal det bli ;)
Får jeg en 10'er da eller :D ?
 

DeletedUser

Guest
Zippymaster syns jeg (noen andre) skulle vurdere deg :) lenge siden sist :p

Poeng: 160.248 4. plass 21 byer... Grei sum det.. Men bak meg :p 9/10
ODT: 406.207 ODT (70k ODD) ODD Bra detta :) Men du har en 11. plass ODT 9/10
Rykte: Spiller du v8, har du hørt om Zippy... ikke mer å si... 10/10
Stamme: 3.14, rank 2, men 700k bak nr 1 TSFS. Kvalitets spillere :) 9/10

37/40

Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Husk å bygge ressursfelt og varehus!
3: Gjenopptagelses medaljen?
4: Kan jeg være med i stammen din plizz?
5: Tja...
6: Lært deg å snipe?
7: TW på mobiltelefonen?
8: TW er blitt en (for) stor del av livet ditt!
9: De fleste kommer ikke høyere...
10: ....nøøørd.. med evig god tid

IG nick = Blofaen (dual)
 

DeletedUser

Guest
Blofaen

Poeng: 805.607 En god femteplass, godt oppe i toppen så en ganske enkel 9/10
ODA: Totale od = 3 plass og en god annen plass på ODA gir også en ganske forutsigbar 10/10
Rykte: topp20 kjøper deg ganske enkelt et rykte, men jeg har også fått hørt endel om deg den siste måneden i noen koselige pm's fra andre <3 9/10
Stamme: TSFS = 2 plass. Men ikke min favorittstamme. Det at de har failet med og opptatere profilen sin og ikke klarer å holde styr på medlemene sine sier jo litt. Det jeg er mest overrasket over er at dere taper statestikken de siste ukene mot lille J.F.F 8/10 ( Heldige oss! :) )


Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Husk å bygge ressursfelt og varehus!
3: Gjenopptagelses medaljen?
4: Kan jeg være med i stammen din plizz?
5: Tja...
6: Lært deg å snipe?
7: TW på mobiltelefonen?
8: TW er blitt en (for) stor del av livet ditt!
9: De fleste kommer ikke høyere...
10: ....nøøørd.. med evig god tid

IG nick = Krona (solo) yay <3
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Krona:

Poeng: 129.694 poeng, altså det er ikke svært mye, men under tøffe vilkår fra TSFS og en ellers så liten stamme så er det veldig bra ville jeg si. Men 1/8 størrelse av lederen sier jo litt og. 4/10
ODT:194k ODA og 100k ODD, fått litt motstand, men ODTen er jo i en mye lavere rang enn poengrangen, dere er i krig, men du har ikke blitt et target, har dette noe med skillz å gjøre? Eller fikk bare TSFS andre prioriteringer før det ble deg? Uansett, det er lavt så her blir det 3/10
Rykte: Ikke veldig godt kjent, men sett jo litt til deg og du ser faktisk ganske lovende ut, men du er for ukjent. 4/10
Stamme: Stammen er sterkt undervurdert og har en fantastisk leder i RUAB som er dyktig, og da også innenfor prating :p
Vel å bra, har også Gandor og flere ved sin side, en sterk ledelse som klarer å fokusere på det viktigste med TW. J.F.F, noe få klarer, respekt, i tillegg er de gode og smarte. Mindre aktivitet, mer def. Smarte hoder. 9/10

Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Husk å bygge ressursfelt og varehus!
3: Gjenopptagelses medaljen?
4: Kan jeg være med i stammen din plizz?
5: Tja...
6: Lært deg å snipe?
7: TW på mobiltelefonen?
8: TW er blitt en (for) stor del av livet ditt!
9: De fleste kommer ikke høyere...
10: ....nøøørd.. med evig god tid

IG: Zippymaster (lenge siden noen har vurdert meg så ikke klag ^^)

Bra du tok opp tråd Krona :)
 

DeletedUser

Guest
Krona:

ODT:194k ODA og 100k ODD, fått litt motstand, men ODTen er jo i en mye lavere rang enn poengrangen, dere er i krig, men du har ikke blitt et target, har dette noe med skillz å gjøre? Eller fikk bare TSFS andre prioriteringer før det ble deg? Uansett, det er lavt så her blir det 3/10
Slenger inn en liten kommentar, noe mål har jeg aldeles ikke vært for TSFS men at jeg har vært delaktig i krigen.. Så absolutt! Jeg koser meg her oppi kalde nord mens troppene dør som fluer nede i konfliktområdet. At jeg blir snytt for en masse ODD er jo synd! :) Jeg er jo definitivt en defansiv spiller. :cool:
 

DeletedUser

Guest
zippymaster

Poeng: 9
snart 1mil (904.355p) gir deg en 9er då

ODT: 9,5
En veldig fin ODT du har, ligger på andre plass, (7.720.356 (2.)) men ikke første :D så 9,5/10 mulige får du fra meg.

Rykte: 8
jeg tror veldig mange fra V8 og fra V1 vet hvem du er og hva du gjør på fritiden
[spoil]
hehe_1168480244.jpg
[/spoil]

Stamme: 9,5
Jeg vil si stammen 3.14 er en enestående stamme, men litt trekk på grunn av en del rekrutering av fienden i den siste tiden, ellers ikke noe særlig annet å trekke på, (greit, dere har nok hatt en avtale med de siden mars eller noe sånt, men forsatt noe å trekke på :D

Tilsammen: 9

De fleste kommer ikke høyere enn deg ^^, <3

Neste Vurdering blir på Kovu
 

DeletedUser

Guest
Kovu:

Poeng: 289k... Du forlot den mest fantastiske og herlige kontoen for dette, great choice! 1/10

ODT: 1,77 mill... Dine 800 sverdfakes gjorde ikke store utslaget på ODTen din desverre. Lav, lav score. 1/10

Rykte: I og for seg en grei spiller, men tapte seg mye i absolutt alles øyner da han forlot v8s mest fantastiske konto for noe så smått som den han har nå. Dessuten syns Are han er noob. 1/10

Stamme: WD startet friskt, men har glemt hvordan en beholder byene sine. 1/10

Tilsammen: Forlot alles favorittkonto for å spille på noe ræl, lite dyktige sverdmenn og er i en stamme som liker å gi vekk sine byer. 1/10.

Nå kan dere vurdere deres Gud!
Pappa betaler
Dollar_flashes.gif
Dollar_flashes.gif
Dollar_flashes.gif
 

DeletedUser

Guest
pappa betaler:

Poeng: 1/10 mesteparten ifra gråbyer og folk på rimmen, måtte flykte fra PLAY spillere ibegynelsen av V8.

ODT: 1/10 3,349,601ODT er ikke noe, er bare noen usle nuke som rimmen har ikke klart å tatt fra den skumle vetle

Rykte: 1/10, pappa betaler tror han er kul, men det er han ikke :rolleyes:

Stamme: 1/10 3.14, tok inn deg, det sier sitt

Tilsammen: en fin flyktning fra sin stamme, kapteinen (lederen) ville ikke gå under med skipet den gang, på piratvis skulle han blitt skutt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hmmmmmmmmmm, jasså...

Er vel egentlig bedre enn deg i det som er, men du forsøker å undergrave dette ved å utelate 0-en bak 1-tallet. Greit nok, jeg klandrer deg ikke.
 

DeletedUser

Guest
Kovu:

Poeng: 2/10 - Bare 290k, Snowy.
ODT: 5/10 - You were pretty brave too... Njaa, delvis.
Rykte: 1/10 - Prøver og legge skylden på andre, når du gikk og, men se hvilken konto som er best nå hihi :p
Stamme: 4/10 - Dere er ikke noe spess.
 

DeletedUser

Guest
Pappa Betaler:

Poeng: 10/10
ODT: 10/10
Rykte: 10/10
Stamme: 10/10

Rett og slett fordi dere er awesome! :cool: Er under nicket PB jeg også, btw :rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
snow: bare for å erte deg litt, du ga min stamme (3.14) 9.5 poeng, men PBs stamme (3.14(samme)) 1 poeng. Hvor er nøytraliteten din her? :p
 

DeletedUser

Guest
torres5599, men hvor han spiller.. nei, det får du finne ut av :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er på PB, u didnt knew? :eek:

PB:

Poeng: 7/10
ODT: 17 plass, fryktelig! 4/10
Rykte: Alt for mange dualer, viser til at dere må være mange for å ha en passe konto, hva sier det om dere? :rolleyes: 4/10
Stamme: 3.14, ja, leder, masse rec. 1. plass ODT, 2. plass ODA, ja en 8/10

Vurdering:

7. Pappa'n din bestakk meg ikke mer, are u poor? :eek:
 
Topp