Verden 8 revolusjoneres i dag

DeletedUser

Guest
Dette er ingen krigserklæring, men heller et forsøk på å vekke litt liv og energi her i verden. Jeg har som en av medlemmene i TSFS aldri opplevd en real fight mot noen av disse stammene vi har erklært krig for. For å nevne noen eksempler så har ES, JFF-familien, THA, Cold, TD og ikke minst -PLAY- fallt som fluer etter vår massenuking. Hvilke stammer som står i den grønne kamparenaen om et halvt år er ikke lett å si, men jeg vil til slutt ønske våre venner og fiender masse lykke til videre på Verden 8, måtte jernet smies.

MVH
Barracuda
Diplomat og Duke i TSFS

Tror ikke J.F.F er en stamme dere skal undervurdere tiltross for "massenukingen deres" Så har stammen vokst jevnt og trutt, og tar inn forspranget TSFS har hatt i krigen.
På de to siste ukene står det 18-5 i J.F.F sin favør. Den siste uka11-2 og de siste tre dagene 6-0. Takket være massenukingen til TSFS og noe 3.14, sitter vi nå på en betydelig del OD og ligger 3 på ODD rangeringen. Vi er en stamme som biter fra oss, og det har nok også TSFS fått merke :) (Moral hjelper jo også <3)

Watch yourself! Vi kommer! :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
vi har den siste tiden hatt fokus litt andre steder enn jff, men vi skal nok få gjort noe med dere også igjen snart :) nå har vi jo fortsatt 402365 poeng i pluss når det gjelder adlinger mellom stammene, så jeg er ikke veldig bekymret foreløpig ;)
 

DeletedUser

Guest
Så taktikken er å konse på ein krig av gangen? Da trenger man trening på krig. Eg har aldri kunnet hatt den instillingen der. Som oftest når eg har vert i krig, har det vert ein mot ein krig, eller krig mot heile verden for den del. Man begynner nesten å bli grå i håra av krig :D
 

DeletedUser

Guest
Gammel, trur ikkje det, spilt lenge er vel det som er svaret her :p
 
Topp