Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

Mener du det burde være 1 døgn fred på .no i forbindelse med hendelsen i Oslo/Utøya?

  • Ja

    Stemmer: 153 74,3%
  • Nei

    Stemmer: 53 25,7%

  • Totalt antall stemmer
    206
Status
Stengt for ytterligere svar.

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Det er uttrykt ønske om fred på .no i forbindelse med tragedien som nylig har skjedd i Oslo og Utøya. Det ser ut til å være delte meninger om dette og vi ønsker derfor å kjøre en avstemning for å få et inntrykk av hvor mange som ønsker det.

Gi din stemme asap. Resultatet vil være med å avgjøre hvorvidt vi setter fred på .no. Freden vil vare i 1 døgn og vi har ikke noen definerte tidsrammer på hvor lenge denne avstemningen vil stå.

EDIT
: Det vil bli 1 døgn fred på .no -->
 
Sist redigert:

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Helt i mot dette her. Er du røret eller noe slikt få en kontovakt å ikke la de gå ut over resten av folket her !
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Lappa, vis no litt respekt!

Dette er langt ifrå kva som skjer i Norge dagleg, og mange kan ha det tøft no!

Bryr du deg virkeleg meir om TW en om alle dei som blei slakta på Utøya?

Er positiv til ein fred, so folk kan få roan ned, skaffa KV, eller rett ut la det synke inn...
 

DeletedUser

Guest
Det viser storhet at dere i ledelsen også bringer dette på banen. Vi er de fleste nordmenn, og da burde vi helt klart markere denne tragedien med en fred. Det skader ingen, det bare fremmer menneskerett, demokrati og alt Norge står for :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det finnes mange som på en eller annen måte berøres av massakeren på Utøya og i Oslo. Da virker det temmelig meningsløst å sitte å krige på et spill.
Tankeløse utsagn som det lappa92 kommer med får meg til å lure på hvem det er som er røret!

Om dette spillet er så viktig at vi ikke kan vise etterlatte og skadde denne respekt, da er det på tide å slutte.. og ingenting blir ødelagt av ett døgns fred.
 

-tosa-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg driver selv med en stor offansiv mot mine fiender, men på grunn av dette som har skjedd, vil jeg ønske fred. jeg er ikke like påvirket som mange andre kan være, men jeg tar hensyn til de som kan være det. så Ja for fred fra meg.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Altså, er man berørt så sitter man jo ikke på tw, og det er jo da et valg man tar. Er det så farlig for deg at man får inc og det er så farlig for deg så er man faktisk ikke så berørt av hva som har skjedd på Utøya og i Oslo. Det sier seg selv.

Er noe feil med seg selv hvis man er berørt og prioriterer tw, men andre skal ikke lide fordi noen er berørt, alltid blir noen berørt, enten av bilulykker, etc., men andre straffes ikke for det i form av fred på tw. Sett opp en kv da som Lappa sier.

Selv om det er en tragisk ulykke så kan man ikke la verden stoppe opp.
 

DeletedUser

Guest
Hold fred nå en stund, la oss vise respekt for menneskene det gjelder og verdiene vi tror på.
 

DeletedUser

Guest
Ja!

Et klart Ja! fra meg, en god kompis av meg og to venner av han var på utøya. 2 av dem er kommet til rette, 1 er fortsatt savnet. Jeg kjente savnede fordi jeg går parallellinje med henne, og for meg er dette tungt. Jeg kan virkelig ikke fatte at folk ønsker å stå i veien for en fuckings dag med fred etter en slik tragedie. 90% av Norges befolkning trenger tid til å la dette synke inn, en dag er kanskje for lite, men her inne er det et must! Takk til ledelsen som nå gjør dette mulig!

- Bjerkomp
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
synes det burde bli fred for respekt for de som ikke overlevde og pårørende, godt mulig det er pårørende/omkommende som spiller tw.
 

DeletedUser

Guest
Ja til fred. La oss vise respekt for de som har mistet venner og familiemedlemmer.
 

DeletedUser

Guest
ja

jeg mista 10 venner + kjersten min som jeg var sammen med . jeg var i oslo nor bomba gik av da blei jeg skada i armen . jeg håpper dere ikke mista noen som dere var venn med eller sammen med .
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Er klart for denne freden, er en fin måte å vise respekt for de som har mistet noen venner, familie osv.
 

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er STERKT i mot. Ja er leitt hva som har sjedd , men mener at har du blit rammet av dette så bør du heller la pcen la stå. Eller kansje dere komer over hva som har sjed etter 1 døgn med fred ? Dette er bare et spill hadde tatt ja får fred vist ikke de hadde vært får verden 9. En aktiv bra konto taper mye ressuser skal jeg sitte i utlannet og kjede ræva av meg i 24 timer når jeg har ferie pga noe slikt ?


Dere får si hva dere vil jeg er i mot de uansett å håper virkeligt at Ja må ha 3 ganger så mye stemmer en nei.

-Heralf
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ved en evt. fred vil det da være mulig å angripe grått og farme av dette eller blir denne muligheten også borte da?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp