Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

Mener du det burde være 1 døgn fred på .no i forbindelse med hendelsen i Oslo/Utøya?

  • Ja

    Stemmer: 153 74,3%
  • Nei

    Stemmer: 53 25,7%

  • Totalt antall stemmer
    206
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Helt klart for fred her!
Dette er en tragedie for hele det norske folk, selv om enkelte her inne muligens har fått en stein i hodet og ikke skjønner det. Kjente selv to personer som var på Utøya - og begge er heldigvis i god behold. Det er andre ting å bruke tiden på nå enn å sitte med tw. Følg med på nyhetene Zippy, så kan du se at dette ikke var noe "ulykke"...
 

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Altså, er man berørt så sitter man jo ikke på tw, og det er jo da et valg man tar. Er det så farlig for deg at man får inc og det er så farlig for deg så er man faktisk ikke så berørt av hva som har skjedd på Utøya og i Oslo. Det sier seg selv.

Er noe feil med seg selv hvis man er berørt og prioriterer tw, men andre skal ikke lide fordi noen er berørt, alltid blir noen berørt, enten av bilulykker, etc., men andre straffes ikke for det i form av fred på tw. Sett opp en kv da som Lappa sier.

Selv om det er en tragisk ulykke så kan man ikke la verden stoppe opp.


zippy :) ! bra du støtter meg ass ,

enige der ass mann sitter ikke på tw når noe slikt .
 

DeletedUser

Guest
Er det mulig?

Helt i mot dette her. Er du røret eller noe slikt få en kontovakt å ikke la de gå ut over resten av folket her !

Ta deg sammen litt, og vis litt respekt for Norge og pårørende... Et døgn med fri fra Tribalwars skader vel ikke ? Fått deg familie her eller ?
 

DeletedUser

Guest
Altså, er man berørt så sitter man jo ikke på tw, og det er jo da et valg man tar. Er det så farlig for deg at man får inc og det er så farlig for deg så er man faktisk ikke så berørt av hva som har skjedd på Utøya og i Oslo. Det sier seg selv.

Er noe feil med seg selv hvis man er berørt og prioriterer tw, men andre skal ikke lide fordi noen er berørt, alltid blir noen berørt, enten av bilulykker, etc., men andre straffes ikke for det i form av fred på tw. Sett opp en kv da som Lappa sier.

Selv om det er en tragisk ulykke så kan man ikke la verden stoppe opp.

Kunne ikke vært mer eing.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ha Fred!

Synes det er respekt av folk og si imot dette her når hele norge er snudd opp ned! Vis litt respekt og 1 dags fred skader ingen -.-
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
beklager mine inkompetente ex-"venner" driver kødd medmeg nå, det jeg selvprøvde å srive er at selv om jeg ikke er "søring" eller kjenner til noen involverte kan jeg reknes som "utenforstående" å min mening er at det ikke har noe å si om jeg er del av en respektfull påause som følge av denne tragiske hendelsen.

dette er sikkert noe av det værste som har hendt. og jeg kan nesten ikke fatte at dette skjer norge.

takk for meg, og overse spammen.
 

Alienelite12

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Klart det skal bli fred? Sikkert flere TW spillere som har dødd og! Ikke lang fred, men ca 48 timer , burde være riktig.
 

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ta deg sammen litt, og vis litt respekt for Norge og pårørende... Et døgn med fri fra Tribalwars skader vel ikke ? Fått deg familie her eller ?

Jeg viser respekt !
Men ser ingend vits med 24 timmer fred. Vibs 24 timmer fred å Norge er reddet og alt er glemt ?
Folk komer ikke over dette om 1 dags fred dette kan ta uker månder år dette blir ikke glemt kansje dere glemmer en Kompiss etter 1 dags fred på tw.
 

DeletedUser

Guest
Er selv berørt av tragedien men ser ikke noen grunn til en dag med fred, som mange har vært innpå, det finnes kv og det er alltid ting som skjer, ser ingen grunn til at dette skal få ødelegge v9 sin start.

Spillere sånn som f.eks zippy med ress feltene i 10 vill jo tape mye på en dag med fred når han ikke får farmet, imotsetning til spillere med ressursnivåene i 25. Trodde vi skulle stå sammen mot terror. Ikke la det påvirke oss? Vell, en dag med fred vill gjøre livet ganske surt, og gi noen spillere MYE større fordeler enn andre.

Dette er jo en dag der farmer vill få sjanse til å bygge seg opp.

Om det skal være 1 dag med "fred", frys heller alle servere.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg blir sjokkert over hvor lite medfølelse enkelte av dere viser her! Går det virkelig an???
Vis de drepte og deres etterlatte den respekt de fortjener.. Det handler også om å vise solidaritet, og at vi står sammen imot terror!
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen kan bry seg så mye om et spill, at de ikke synes at fred er på sin rette plass. Selvfølgelig sitter man ikke på TW om man er direkte berørt, og det er jo akkurat av den grunn at freden bør innføres. I tillegg til respekt for både ofre og pårørende.

I dette lille landet skal det mye til for at man ikke blir merket av det som har skjedd de siste dagene. Jeg tror jeg kan påstå at alle her kjenner noen som har det tungt akkurat nå.. Enten det er direkte ofre, pårørende eller venners venner..

Nei, en fred her kan ikke fikse noe, eller gjøre noe bedre i den forstand. Men det viser sympati og medmenneskelighet, samt respekt for andre mennesker.
 

DeletedUser

Guest
Fred

la oss holde fred! vi at vi står sammen for det som har skjedd! vi i travian.no har hatt et døgn fred allerede! syns ledelsen på .no her burde satt fred uten noe avstemming! få fred ta ansvar dere i ledelsen på .no!
 

DeletedUser

Guest
Altså, er man berørt så sitter man jo ikke på tw, og det er jo da et valg man tar. Er det så farlig for deg at man får inc og det er så farlig for deg så er man faktisk ikke så berørt av hva som har skjedd på Utøya og i Oslo. Det sier seg selv.

Er noe feil med seg selv hvis man er berørt og prioriterer tw, men andre skal ikke lide fordi noen er berørt, alltid blir noen berørt, enten av bilulykker, etc., men andre straffes ikke for det i form av fred på tw. Sett opp en kv da som Lappa sier.

Selv om det er en tragisk ulykke så kan man ikke la verden stoppe opp.

Zippy er du en idiot? Hvis du virkelig føler at du er straffet bare på grunn av en dag med fred burde du slutte med TW og gå ut en tur. Det er noe normale mennesker som oss andre gjør. Og hvorfor skal du sitte inne og krige på et spill når noe trist som dette har skjedd? Dette er noe du burde tenke over.

:mad:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Helt klart for fred her!
Dette er en tragedie for hele det norske folk, selv om enkelte her inne muligens har fått en stein i hodet og ikke skjønner det. Kjente selv to personer som var på Utøya - og begge er heldigvis i god behold. Det er andre ting å bruke tiden på nå enn å sitte med tw. Følg med på nyhetene Zippy, så kan du se at dette ikke var noe "ulykke"...

Unnskyld, men jeg har sett på nyhetene fra 15.30-02.00 i går og fra 09.30-23.30 i dag så jeg har nok fått med meg dette.

Og jeg vil fortsatt kalle det en ulykke, hele greiene. Selv om det var var planlagt og en terroraksjon vil jeg kalle det en ulykke, så får du bare være uenig med meg der.

Så vil jeg også påstå at denne freden ikke vil løse sørgen for Norge's innbyggere.

Vil man vise respekt så kan man gjøre det på sin personlige måte, man må heller ikke sette inn en fred for å ikke angripe folk. Om andre fortsatt vil spille og bearbeide seg gjennom på den måte synes jeg det blir feil at andre skal stanse dem for det.
 

DeletedUser

Guest
vell, det er jo på en måte greit å ha en fred, men så opplever jeg at nrk, som er eneste tvkanalene jeg har tilgang til for tida er ute, selv nyhetene er avslått, og da søker jeg no å gjøre, feks tw, som tross allt er et spill for å få tida til å gå. så av den grunn kan det kansje fungere som en avkobling fra den ikke så alt for hygglige virkligheten. det tror jeg det er mange som kunne trenge akkuratt nå. har selv ei veninne som er savnet der, og tenker en del på dette. tw er bra for å tenke på no annet.
 

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Zippy er du en idiot? Hvis du virkelig føler at du er straffet bare på grunn av en dag med fred burde du slutte med TW og gå ut en tur. Det er noe normale mennesker som oss andre gjør. Og hvorfor skal du sitte inne og krige på et spill når noe trist som dette har skjedd? Dette er noe du burde tenke over.

:mad:


Omg sier jeg bare.... Ja dette blir en hard straff får oss med ress felt i nivå 2-5 på v9 så vil kansje tape opp mot 200-300k ress begrund av en fred. Følger med på nyhetene jør vi nok alle mann.

Å 1 dag fred har ikke noe betyding får folk som er ødelagte etter dette. Å mener at Nei til fred.
 

DeletedUser

Guest
Altså, jeg ser ikke poenget med en fred? altså, enten spiller du, eller så spiller du ikke?

Om du absolutt er så sykt berørt av dette så setter du opp en kontovakt, som sagt over.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp