Slutt med TW...

DeletedUser

Guest
Ja, jeg vil anbefale dere alle å slutte med tw, jeg oppdaget helt nye sider ved meg selv, både sosialt, på skolen og i idrettslivet. Som gammel tw spiller vet jeg hvor mye man offrer. Kvelder, skole tid, sosialt samvær, ting man ellers ville satt stor pris på. Grunnen til at jeg skriver dette er for å få dere til å åpne øynene! TW gatherings er vel blitt det næmeste man kommer "normal" sosial affære her på TW...

At aktive spillere har sunket fra 10 000 til 8000, ser jeg ikke på som en overaskelse etter alt som har skjedd i Oslo og på utøya, kanskje fikk det folk til å åpne øynene og verdsette andre sider ved dere selv.

Folk kan argumentere så mye de vil til denne tråden, men å nekte for at tw går ut over et ellers sosialt liv går jeg ikke med på.


Do as I, Quit tribalwars now and get a better life!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du tror du gjør det inntil en dag hvor du slutter og finner helt nye sider ved deg selv. Been there done that.
 

DeletedUser

Guest
Vel, den tiden jeg bruker på tw forsvinner til et annet spill om jeg slutter.
Jeg har jobb, henger med venner. Hva mener du jeg kan forvente?

Det jeg vet jeg kommer til å møte er masse dødtid, og jeg kommer til å enda opp med å kjede ræva av meg.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Sluttet. vært borte flere måneder. Kom tilbake. Eneste forandringen, synes ikke TW er så viktig lengre :)
 

DeletedUser

Guest
TW er som et virus. noen klarer å slippe å slippe å bli smittet. mens andre bli og klarer å kombinere det med venner og familie. Mens siste parten blir stuck på rommet sitt hele dag ;)
 

DeletedUser

Guest
Tviler på at teamet vil la denne stå
emoticon-00102-bigsmile.gif
 

DeletedUser

Guest
ser ingen grunn til å ha den oppe uansett ;) blir bare spam
 

DeletedUser

Guest
Vel, den tiden jeg bruker på tw forsvinner til et annet spill om jeg slutter.
Jeg har jobb, henger med venner. Hva mener du jeg kan forvente?

Det jeg vet jeg kommer til å møte er masse dødtid, og jeg kommer til å enda opp med å kjede ræva av meg.


Tenk på det du dropper fordi du MÅ tagge, og MÅ dodge snipe osv, osv... Den tiden kommer du til å merke at ikke blir dødtid...
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tenk på det du dropper fordi du MÅ tagge, og MÅ dodge snipe osv, osv... Den tiden kommer du til å merke at ikke blir dødtid...

Vel... Da jeg sluttet på TW, merket jeg faktisk ikke så store forskjellen. jeg MÅ aldri tagge, siden angrep i store mengder kommer som oftest fra lange hold, har jeg da god tid å tagge.
Dodging det samme egentlig... :)
Sniping er verre, der har jeg mistet litt søvn.

Men... Poenget mitt her, jeg følte ikke store forskjellen, muligens siden jeg ikke hadde noe annet å gjøre på fritiden uansett..
 

DeletedUser

Guest
Vel... Da jeg sluttet på TW, merket jeg faktisk ikke så store forskjellen. jeg MÅ aldri tagge, siden angrep i store mengder kommer som oftest fra lange hold, har jeg da god tid å tagge.
Dodging det samme egentlig... :)
Sniping er verre, der har jeg mistet litt søvn.

Men... Poenget mitt her, jeg følte ikke store forskjellen, muligens siden jeg ikke hadde noe annet å gjøre på fritiden uansett..

Jeg lå ihvertfall i en sånn posisjon i v7 at jeg konstant måtte ha noen på kontoen...For å klare seg i det lange løp, er sinnsyk aktivitet et must
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1

hmm?

Jeg lå ihvertfall i en sånn posisjon i v7 at jeg konstant måtte ha noen på kontoen...For å klare seg i det lange løp, er sinnsyk aktivitet et must

Selvsagt er aktivitet ett must... Og jeg hadde sikkert ikke klart en stor konto nå, både pga tid og motivasjon..
Pointet mitt var ikke aktiviteten jeg hadde, men at jeg rett og slett ikke følte noen spesiell forskjell på livet mitt før og etter :)
 

DeletedUser

Guest
Vel, den tiden jeg bruker på tw forsvinner til et annet spill om jeg slutter.
Jeg har jobb, henger med venner. Hva mener du jeg kan forvente?

Det jeg vet jeg kommer til å møte er masse dødtid, og jeg kommer til å enda opp med å kjede ræva av meg.

hva skjer med familie og barn da ?
 
Topp