Rate en spiller!

DeletedUser

Guest
2Fargone4U

Poeng: 848,355p, rank 11. taper nesten ikke byer denne karen. 9/10
ODT: 6,058,496, rank 11. 75% i ODA, angrepsvillig. 9/10
Posisjon: ligger veldig godt plassert for å adle HG, så bare kjør på videre! 10/10
Rykte: har jo rykte på seg til å være litt triggerhappy, litt sånn enten elske eller hate. etter å ha blitt kjent med ham, så har jeg blitt glad i galskapen som er 2fg4u! 8/10
Stamme: 300 S. vært gjennom mye rart, og har kriga nesten siden de ble stifta. vært en del styr etter at de skifta side ift Snipe/HG. håper ting roer seg, så gir jeg mer poeng neste gang ;) 7/10

Totalt: 43/50


IsBjoeRn har spoken
 

phoenix1000

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
IsBjoeRn


Poeng: 805.867, rank 24.haner over meg så her blir det 10/10:D
ODT: 3,57 Mio, rank 40. Mye mer en poeng 10/10.:D
Posisjon: Sist jeg skjekket va han på V7 10/10:D
Rykte: lle har da hørt om isbjørner !:D 10/10
Stamme: 7H Må Være deilig og være i himmelen:D 10/10

Totalt 50/50 :D
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ballert;

Poeng; Rank 26 med 800k, ikke så allerværst. Lite oppbygd på fiendeadling, men ligger som sagt høyt på rank. 7/10
ODT: ODA rank 59. Litt lavt i forhold til poengsummen, er du ikke enig? 4/10
Possisjon: Ligger relativt godt unna fronten etter hva jeg har fått med meg. Ligger mer ut imot rimmen, og vokser seg feit og god der. Som sagt, litt for langt unna action. 6/10 (liten generøs edit)
Rykte: Jeg har sett nicket ditt, men det er alt dessverre. 2/10
Stamme: En av toppstammene. Taper endel imot Snipe, men hey hvem av motstanderene deres gjør ikke det? :eek: Har holdt seg stabilt på top 3, så en 8/10 der.

27/50 - midt på treet :).
 
Sist redigert:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ait, jeg skal være snill. Tippa den 2 poeng opp :). Stusser litt på possisjonene deres i vest, har bare TWmap og se etter hehe :).
 

phoenix1000

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hakkespetten;


Poeng; Rank 13 med 922.192, Fin poengsum kan komme blant topp 5 om han ikke får for mye motstand nå..:) 9/10
OD: 3.614.724 Rank: 40 3 ganger mer en poeng Great !:) 9/10
Possisjon: fant deg ikke på kartet:p men ligger vel fint til ; ) 5/10
Rykte: Rykte ditt ser dårlig ut i følge forum poengene så 2/10 her ; )
Stamme: HG Kriger mot 300s Har vel hadd litt problemer ? men ser ut som de har det fint nå : ) 7/10

Totalt 34/50 : )
 

DeletedUser

Guest
Ballert

Poeng; 800.871, Helt greit, ca. havlparten av meg. 7/10
OD: 1.174.831 (88.), Meget lav. 4/10
Possisjon: Ligger safe til, muligheter for vekst. 6/10
Rykte: Aldri sett/hørt om deg før 2/10
Stamme: Noble, en stabil toppstamme det 9/10

28/50
 

DeletedUser

Guest
Guttaboys

Poeng - Lite å si. Stabil poengspiser, rangert blant toppen over lang tid. 10/10
OD - Bruker nukene sine effektivt, møter den motstanden man kan forvente. Ville hatt mer OD om det trengtes. 10/10
Posisjon - Ligger nokså elegant til, og har muligheter til å sloss mot Noble, den kanskje største fienden til Snipe. Kunne vært presentert på en videre front. 9/10
Rykte/rep - Er velkjent på denne verdenen. Gjør seg bemerket ved å adle fiender, og ikke gråbyer. Vært i toppen lenge. 9/10
Stamme - Er i Snipe. Få gode spillere som tar seg selv lite høytidelig og leder statistikk mot alle. 10/10

Totalt: 48/50 - en elitespiller
 

DeletedUser

Guest
Rate Bunnpris, så kan noen ta å rate deg.
Er vel ikke så vanskelig å følge rettlingslinjene i tråden?
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Poeng - Bunnpris er bare fantastisk god. 7h er vell snart borte om han fortsetter? 10/10
OD - Bruker nukene sine effektivt, møter den motstanden man kan forvente. Ville hatt mer OD om det trengtes. 10/10
Posisjon - Ligger nokså elegant til, og har muligheter til å sloss mot Noble, den kanskje største fienden til Snipe. Kunne vært presentert på en videre front. 9/10
Rykte/rep - Er velkjent på denne verdenen. Gjør seg bemerket ved å adle fiender, og ikke gråbyer. Vært i toppen lenge. 9/10
Stamme - Er i Snipe. Få gode spillere som tar seg selv lite høytidelig og leder statistikk mot alle. 10/10


45/50
 

DeletedUser

Guest
Poeng - Bunnpris er bare fantastisk god. 7h er vell snart borte om han fortsetter? 10/10
OD - Bruker nukene sine effektivt, møter den motstanden man kan forvente. Ville hatt mer OD om det trengtes. 10/10
Posisjon - Ligger nokså elegant til, og har muligheter til å sloss mot Noble, den kanskje største fienden til Snipe. Kunne vært presentert på en videre front. 9/10
Rykte/rep - Er velkjent på denne verdenen. Gjør seg bemerket ved å adle fiender, og ikke gråbyer. Vært i toppen lenge. 9/10
Stamme - Er i Snipe. Få gode spillere som tar seg selv lite høytidelig og leder statistikk mot alle. 10/10


45/50

48/50 Sondre :rolleyes::p
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Spiller; Camorra

Poeng; Rank 15 med 996k poeng. Mye som er basert på internadling her, er ikke akkurat noe og skryte av. 7/10
OD; Relativ lav OD, tyder på lite mostand, evnt lite sending av tropper? 6/10
Posisjon; Har mange byer i safe sone, og etpar ved Snipe. Er helt klare ekspansjonsmuligheter om han bare får litt baller og viser muskler ovenfor Snipe, noe Noble har til gode og vise. 7/10
Rykte; Skriver mye på forumet, men er ikke akkurat kjent for og være noe spesielt god (?).. 4/10
Stamme; Noble, god stamme som holder seg på topp. 9/10

33/50
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Spiller; Camorra

Poeng; Rank 15 med 996k poeng. Mye som er basert på internadling her, er ikke akkurat noe og skryte av. 7/10
OD; Relativ lav OD, tyder på lite mostand, evnt lite sending av tropper? 6/10
Posisjon; Har mange byer i safe sone, og etpar ved Snipe. Er helt klare ekspansjonsmuligheter om han bare får litt baller og viser muskler ovenfor Snipe, noe Noble har til gode og vise. 7/10
Rykte; Skriver mye på forumet, men er ikke akkurat kjent for og være noe spesielt god (?).. 4/10
Stamme; Noble, god stamme som holder seg på topp. 9/10

33/50

skulle hvertfall had 40/50:cool:
 
Topp