Faktabørs

DeletedUser

Guest
Jeg gjorde det L-13 medlemmene gjorde mot meg, snudde ryggen til. Det er fakta
 

DeletedUser

Guest
Å herre..... Vi slet med innaktivitet i stammen, ikke at medlemmer snudde ryggen til deg. Er du serriøst SÅ firkanta og selvopptatt..???

Ikke no vits i og poste noe mer her på faktabørsen for deg i hvertfall! Det er jo helt klart når du kommer med sånn bullshit.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
gøy

Tidligere innlegg viser tydelig til dine beskyldninger angående spionen i L-13.. Du sitter i tilleg på kontoen sammen med Numberone(om du gjorde det da dette valget om å forlate L-13 vet jeg ikke og bryr meg ikke) og derfor må nesten lille deg bare forvente å bli dratt inn når diskusjonen om handler Numberone...

Håper ikke det ble for vanskelig for deg å forstå Simon ? :) Ellers får du be Roar forklare det for deg:) Sikker på at han er i stand til å forstå det :D

Og om vi nå etter min siste post kan dra diskusjonen inn på noe annet slik søte scar ønsker, hadde det vært gøy :D
 

bluewolf1818

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hadde vært flott om du slutta og følge opp alle spor som omhandler livet mitt da ;) virker som du er litt syko i huet... Men lykke til skal du ha, Roar eller faren min kan vel til og med du klare å holde utenfor.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Eun

Utifra mine beregninger er du 94 modell, og derfor over den seksuelle lav alder, ergo det blir ikke pedofilt. Om det er en smule pervo kan selvsakt diskuteres:)

MEN FAKTA! Jeg har den siste dagen steget en del på ODA listene , takket være en liten snik på rundt 50 K og han tvinger meg til å trekke tilbake så og si alt det negative om stammen EUN. Da han begynte å få incs ga ikke denne karen opp, slevom han var no match for mine tropper gikk han inn og fikk støtte av stammen. Og her sviktet ikke EUN på noen måte! De støttet spilleren fult ut, og stacket byen mer en flere av byene til feks Numberone. De måtte da selvsakt se seg slått, men skapte store problemer, med tanke på at jeg er større en hele stammen :) Så creds til dere gutta :)
 

DeletedUser

Guest
no er det kommet til den tiden igjen (samme som rett før jul) kor eg har veldig mye å gjøre. så derfor har eg bestemt meg for å slutte på tw neste gang eg blir rimmet. (noe som sikkert blir snart siden eg har en gammel danske fra berm på ryggen) greit nok hans 2.2 mill mot mine 50.000 er nok ikkje noe problem for meg, men pga lite aktivitet så tror eg han vil vinne, iallfall når han får hjelp fra andre i berm. vet mine venner på tw (leiv, chaosisalex, sindick, jvikan og sunræven mm) men selv om eg no skuffer dere så vil eg alltid være tilgjengelig på skype så dere kan fortsatt komme til meg for å få råd og tips. gjerne litt dumt av meg å skrive dette her, ettersom det kunne fått flere til å angripe meg for å bli kvitt meg fortere, men så kom eg på at det er jo ingen som misliker meg her så da var det trygt å legge dette ut. men uansett så får dere kose dere framover......


mvh morten84
 

DeletedUser

Guest
Fakta at -NB-'s ledelse på over 180(vippet nesten over på 190) byer har krympet til 15 i skrivende stund. Føler jeg har har hørt om lite aktivitet fra -NB- i det siste. Men -NB- koker sikkert opp til skikkelig rabalder i nærmeste tid. Som dem sier, stille før stormen.
 

svenna

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Yey!! Gratulerer!

Kan jo hende at dere treffer på litt hardere motstand fremover:)
 

DeletedUser

Guest
Så Runinter med sine ekstremt stacka byer er ikke noe av den "hardeste motstanden" dere har?
 

svenna

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skal vel mye til å få stacket bedre enn det har blitt hos runinter..

Men det er ikke på runinter dere har fått forspranget synes jeg. Heller andre spillere som er er fraværende fra kontoen sin:)
 

DeletedUser

Guest
Siden vi starta på runinter har han vel mista ca.40 byer, og vi lå vel under med rundt 190 byer. Så runinter med 40/190 er vel den som har mista mest.
 

DeletedUser

Guest
Vi er ikke høye på pæra. Vi har hele tiden hatt et overtak på NB.
 
Topp