Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
berre og gjøre det viss du vil, vi tar forsatt ikke og vokser på Gråbyer/internadling:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det der var en spøk, ikke sant?

At dere vokser så fort i OD er vel egentli veldig negativt? Dere mister jo en del tropper mer enn alle andre og regner med at dette gjør at dere vokser saktere :confused:

Hahaha, nei :p Vi mister tropper og får byer :) Dessuten mister fienden mer, og da tjener vi på det ;-) Det OD'en vår beviser, er at vi har mye tropper :)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Pøh, tror deg ikke.
Har du noen statestikk som tilser hvor mye byer dere øker vs Oda ?
Det er generelt negativt og øke så fort i OD, nå regner jeg jo med at de dere angriper ikke lar dere nuke byer fulle av adelsmenn og off tropper.
Så da blir troppene deres skadet ettervært og vær gang noe dør av betyr det at dere må farme det inn igjen pluss vente på igjen oppbyggings tid.
^^ nå er det ingen måte og beregne dirkete hva dere taper på en krig nå men regner med at dere taper så mye at det merkes på veksten Vs forte :)
 

DeletedUser

Guest
ja la oss alle slutte og angripe, det er ingenting og tjene på det. Kan ikke alle holde seg til sin første by.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
ja la oss alle slutte og angripe, det er ingenting og tjene på det. Kan ikke alle holde seg til sin første by.

^^ Hvorfor så spydig? Du ødlegger jo bare Stemmninga her på forum ^^.

Uansett to the point...
1. dere resikulerer poeng inadd i stammen og internadler det betyr tap av tropper og ressuser farmet opp av kontoen i form av gullmynter.
2. Dere har mer enn, en krig hvor dere må holde nede fienden det betyr tap av tropper.

Nei sier ikke at noen skal slutte og angripe jeg sier at fra et prespektiv utenfra så ser det ikke ut som om dere har så veldig mye tropper igjen.
Jeg tror ikke valgene deres er noe smarte og tror at dere kommer til og tape på at de andre går ifra dere, men dere vil jo ikke engang svare den forgie posten min med annet enn spydigheter så da gir jeg opp, kan noen kompetente fra IP komme og svare eller har dere ingenting og si?
Å sånn helt tilslutt så vil jeg si at dere kan jo gjøre som alle andre og spille normalt en stund til ved å ta ut naboene dine å adle dere stor og feit.
 

DeletedUser

Guest
:p

Granny du fikk tydligvis ikke med deg hva jeg sa


anyways..

Når du stiller dumme spørmål, eller kommer med dumme kommentarer så hva forventer du? Da får man dumme svar tilbake:)
 

DeletedUser

Guest
Granny du fikk tydligvis ikke med deg hva jeg sa


anyways..

Når du stiller dumme spørmål, eller kommer med dumme kommentarer så hva forventer du? Da får man dumme svar tilbake:)

Det vakke mye dumt svar det der da. Ganske logisk.
 

DeletedUser

Guest
-.-

Noe som er ganske logisk er å intern adle når noen slutter eller merger. Bedre å beholde byene i stammen enn at de blir grå/røde. Hvis man ikke skjønner det, har man ikke noe her å gjøre..
 

DeletedUser

Guest
Er vel kun internadling? :p

Også vil jeg jo si at det er bedre å internadle enn å la fienden ta dem og :eek:

men så når man internadler er det vanelig og dele med resten av medlemmene i stammen slik at de skal få sjangse til å vokse seg store og.;)
 

DeletedUser

Guest
LOL

Aaaaahh, enda et mindre intellegent svar... no offence :)

men det har jo no med beliggenheten å gjøre, noe som også er ganske åpenbart. Så derfor adler ikke spillere i nord, spillere i sør, enkelt å greit.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at DN og Divine ikke er uvenner lenger, og leker elskelig sammen i sandkassen :eek:
 

DeletedUser

Guest
lit kosing må da være lov!! fap fap fap! ( i like fap)

Joda, men det finnes da grenser.... blekket på krigserklæringen dere har jo så vidt rukket å bli tørt, så hadde vel forventet at det var litt mer sprut i det hele, men men..
 

DeletedUser

Guest
Må jeg legge ut rapportene før man kan innrømme at man sendte halvnukes og nå da? :p

Trenger ikke det, bare det at så tidlig i gamet er det NORMALT å ikke ha fulle nukes.. Men du er vel av den typen som forventer at du bare kan sitte der, miste bitte litt tropper når du tar en by.. du skjønner sånn er det ikke, vi må kjempe for hver forbanna by vi tar.. og da mister vi tropper så enkelt.

Skulle likt å se deg sloss mot folk som får seg selv stacka til taket gang på gang på gang. :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Trenger ikke det, bare det at så tidlig i gamet er det NORMALT å ikke ha fulle nukes.. Men du er vel av den typen som forventer at du bare kan sitte der, miste bitte litt tropper når du tar en by.. du skjønner sånn er det ikke, vi må kjempe for hver forbanna by vi tar.. og da mister vi tropper så enkelt.

Skulle likt å se deg sloss mot folk som får seg selv stacka til taket gang på gang på gang. :)

Hehe, nå har jeg jo kjempet for 9 byer da, kun den siste det ikke har vært motstand i, selv om byer blir gråe blir de ikke troppeløse, selvsagt blir de ikke stacket heller så ser pointet ditt, men tror ikke det er normalt med halve nukes lenger heller.

Og av det jeg vet så er man i en stamme for å hjelpe hverandre så at byer blir stacket er vel normalt og en sjangse man tar når man går mot folk som har en grei stamme?
 
Topp