Faktabørsen

DeletedUser

Guest
fakta er at de gir guttebarn merkelige navn på møre, i så tilfelle.
 

DeletedUser

Guest
Mine damer og herrer!

La meg presentere en gammel kjenning. Dere har nok alle hørt om...

[spoil]
Camorra i dag klokken 21:53
Jaokda.. :F Ser ingen vits å være her i [ally]Noble[/ally]..

- Trekker tilbake anklagende og vil gjerne bli med i Snipe.. Om dete er mulig..

- Hva sier du?

Trenger du en søknad?

Guttaboys i dag klokken 22:00
hvorfor har du gitt opp noble, og hvorfor vil du plutselig inn i snipe?

Camorra i dag klokken 22:02
Noble har ingen sjangs... alle har gitt opp.. :F

- Vil gjerne ha en stamme som iallefall greier å vise noe - som Snipe da gjør. Noble viser ingenting nå.. :S
[/spoil]

Noble-lederene har gitt opp hele stammen. Etter uroligheter i stammen den siste tiden kommer ikke dette som noe sjokk for mange. Vi har sett tendensen, og nå ser vi resultatet. Noble er i full oppløsning!

Flere spillere har nå forlatt Noble; Ballert og Camorra (hmm?). Fakta er også at flere andre spillere har gitt seg, har planer om å gi seg eller er inaktive. Hvordan skal Noble håndtere dette? Vil det komme opp en ny ledelse med tillitt fra stammen og få skuta riktig vei, eller vil det vi nå ser være spikeren i kista?

Som Newsted liker å si: Tajm will shåw!
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hehe, siden det er ute allerede.

GG, det var gøy. Men jeg orket ikke meg jeg heller :)

V7 ble nettopp en kjedelig verden.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du er latterlig Hakkespetten. Det eneste du gjør er å klage. Bare fordi du ikke har møtt særlig motstand. Du veit ikke hva du prater om. Det eneste du vet om oss her i sørøst er at vi har dårlig stat. Du har ikke prøvd vår posisjon. Såklart går man lei. Syntes du burde respektere det og ikke bare snakke drit hele tiden..
 

DeletedUser

Guest
Ja Snipe utnyttet dette til fulle, for han gikk ut uten avskjedd på forumet, og direkte i kamp, og med en slik stor konto så var det utrolig ødeleggende for stemmningen i stammen.
Du kan selv tenke deg omrokkeringer som måtte gjøres fort å gale, mens han og Snipe kunne plannlegge dette
før han gikk ut.
Dette har medført at stamme-medemmer mistet totalt lysten på å spille videre.
Da ble det plutselig ikke rettferdig.
Hadde han i det minste gjort det som IsBjørn der 7H fikk
1 uke med fred, så hadde det kanskje gått.
Selv om det å gå til fienden aldri egentlig er greit, det er som jeg har beskrevet tidliger folk uten baller.

Snipe vil vinne denne V, la de vinne den med en "bismak" i munnviken.

Det er bare ett spill sa toshi alltid, ja det er bare ett spill, men selv om det er ett spill så forventer folk rettferdig
spill, og i dette tilfelle har det vært under enhver kretikk.
Vil se det ann noen dager nå, men vurderer også å slutte bare sånt uten videre, så hipp hurra for Snipe som vant
V på en unfear måte.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Du er latterlig Hakkespetten. Det eneste du gjør er å klage. Bare fordi du ikke har møtt særlig motstand. Du veit ikke hva du prater om. Det eneste du vet om oss her i sørøst er at vi har dårlig stat. Du har ikke prøvd vår posisjon. Såklart går man lei. Syntes du burde respektere det og ikke bare snakke drit hele tiden..

Vedder på jeg har hatt mer motstand her på V7 enn hva du har hatt i hele din TW historie :).
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Karten67. Du er vel neppe rette mann til å preike om bismak og unfair spill. Sorry, men ble bare teit å lese :)

Om Snipe til slutt skulle vinne V7, er det intet annet enn fortjent.
 

DeletedUser

Guest
40.8% av det hakke har adlet er barbs.
16,2% av det RMB har adlet er barbs.

trenger vi å se på OD?
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
fakta er at Snipe har faktisk vært den stammen som ikke har gjort noe dårlige ting ;) d var dem i noble som gjorde
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at i lang tid nå så har snipe kunne omdisponere sine off/def tropper vekk fra malf, for guess what? ... kynisk.
 

DeletedUser

Guest

Bare helt tragisk og kynisk måte å vinne på, og det værste av alt er at folk totalt mister lysten
på og spille, TW ledelsen burde sett på dette, og i det minste gjort det slik at når store kontoer
skifter side så ble det en automatisk blokk i f.eks 1 uke på angrep ifra den kontoen som i tilfelle
gikk ut og over til fienden.
Her har Snipe virkelig fått tid på og omdisponere på tropper i god tid før dette skjedde, og det i seg
selv er under enhver kretikk, om en ikke klarer å se dette ifra vårt synspunkt så må en være blind -- dum - døv
Snipe burde hold seg for god til dette, de har mistet all den respekten jeg hadde.

Nå vil jeg se hva som skjer fremover, mulig jeg også gir meg, mister piffen når slikt unfear spilling pågår.

Villarreal jeg kan da slutte med god samvittighet. For når alt kommer til alt så er det ikke mye forlangt å
få fearplay, når en tross alt bruker mange timer på dette i uken.

Time will show.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes da en del om at du var ganske hardt innblanda i hackingen på kontoen til Toshi?
 

DeletedUser

Guest
Karten..

Den som gir, den får. Du har ikke akkurat vært noe forbilde når det gjelder fairplay, så du burde ikke skrike høyest akkurat...
 
Topp