Faktabørs - V10

DeletedUser

Guest
Alle verdener trenger en faktabørs. Så tok meg friheten til å lage v10 sin.

Fakta er at masserek vil ingen ende ta. Trodde kanskje vi var forbi det stadiet.
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå vil jeg ikke si at 25 medlemmer, selv om det er maks antall, kan betraktes som en masserec-stamme. Hadde det vært en grense på 100 medlemmer, og stammer allerede nå hadde hatt rundt 70 medlemmer, finnes det ingen tvil.

25 medlemmer i en stamme er langt ifra noen masserec-stamme du kommer.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil tro at folk dømmer en masserec-stamme, ikke ut ifra max antall medlemmer de har, men ut ifra det at de bare sender rundt invitasjoner til random folk uten og sjekke hvem de er, om de er bra for stammen eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil tro at folk dømmer en masserec-stamme, ikke ut ifra max antall medlemmer de har, men ut ifra det at de bare sender rundt invitasjoner til random folk uten og sjekke hvem de er, om de er bra for stammen eller ikke.

Det har jeg gjort før :eek: Følte meg ikke akkurat som massrec da...

Tror det handler litt om hva som foregår i hodet på den som sender invites i hytt og pine. Dersom spilleren tenker... "jah, trenger noen flere folk i min stamme", og dersom de ikke vet hva de skal se etter, kan det fort blir 25 randoms. Jeg vil ikke kalle dette massrec. Men dersom de tenker "OMGZ MANGE FOLK JEG VIL HA ALLEEEEEE!!!111!!!" så betrakter jeg det som massrec :p
 
Topp