"If you got my thrust, don`t lose it"

DeletedUser

Guest
Fine ord fra The Punishers profil, eller om de var riktig stavet, så hadde det vært det.

Det gir et sånt fint inntrykk av en ærlig spiller som man virkelig bør spille på lag med! Og noen gjør det.
Enkelte TW-spillere sjekker ikke opp fortiden til spillerne de velger å spille med, og faller for denne fyrens ord som at de skulle vært sanne. Mange fordi de ikke vet bedre, noen fordi de rett og slett er uheldige og merges inn i en av hans stammer, mens noen lærer bare aldri.

La meg beskrive denne spilleren med to ord, feig og egoistisk. Det er begrenset hva man kan trekke inn her uten at ting skal falle utenfor forumsreglene, men feig og egoistisk er gode ord, som passer utmerket. Dette er en spiller som aldri tørr å angripe noen som helst først byen hans er godt stacket. Dette kjenner jeg og flere igjen både fra V9 og V10. Stammen hans på v9 falt som fluer, mens deffet stod hos han så han kunne slenge med kjeften og skrive dritt på sin profil. Når adlingen feilet, slutten han umiddelbart og gav like bort byene til folk utenfor stammen. For en fantastisk lederskikkelse å ha i en stamme.

Tok vel ca. et par timer før TheCleaner (The Punisher) avslørte sitt fakenick her på V10. Rett og slett gjennom måten han pratet på, men likevel var det en god ide å ljuge for stammen sin. Først var det snakk om ei dame i 20-åra, så ei 40-åra, før han forstod at det å ljuge innad i stammen ikke var noe vits når alle andre visste hvem han egentlig var. Historien gjenntok seg i grunn igjen da han gikk til angrep mot P0k3. Slang ut mye dritt både på PM og profil, før han blokket alle, og ba om masse støtte. For så å gå til angrep. Videre går han ut av stammen og spør andre stammer om deff fordi han er redd for å få et adelstog mot seg, noe som den gang var ganske så urealistisk.

Så er spørsmålet, vil historien gjenta seg? Navnet TheCleaner heller synonymt med fiasko. Night på V5 gikk nedover da han tok over. -PLAY- på V8 hadde vel heller ingen storhetstid, og for å ikke snakke om FoR på V9. VIRUS på V10 er det "store nye". Hvor mange naive spillere klarer man å finne i ett kontinent? Hvor lang tid tar det før de slutter å riste på hodet av denne posten og tenke "oi, han hadde rett"? Og ikke minst, hvor lang tid tar det før TC gir opp V10? Før nyttår, eller holder han ut februar? En ting som i alle fall er sikkert, han adles aldri. Når faren er stor nok for at det kan skje, er han ute av kontoen og rømt vekk for å redde sitt eget "rykte".

Dette er en spiller som er stor i ord, men liten på jord. Utretter sjelden ting, og liker mest å leke med diplomati før han forsvinner. Det skjer garantert på V10 også, så spørsmålet er: hvor mange skal han lure?

Klart han leser denne posten, men om han kommer til å svare, det får vi heller vente å se på. Slenge usannheter på internt forum kommer nok heller til å skje, som vanlig. Han vil nok kalle meg feig, som han pleier. Han kommer til å kalle meg en som bruker andre til å lage en enkel vei for meg selv, som heller ikke stemmer. Er i grunn overrasket över hvor mye han klarer å komme med. God fantasi, det skal du ha.!.
Aerodactyl høres ut som noe man bruker for å tynne ut maling.

Jaja. Dette var bare en liten advarsel til alle dere som tenker på å alliere dere med denne spilleren og hans stamme. I mine - og mange andres - øyne er i alle fall det et sosialt nederlag på TW. Å bli TC's nye lakei, er så langt ned man kan komme på TW.no. Det er så mye mer man kunne skrevet, men det er greit å holde seg innenfor forumsreglene.

Ha en ellers god natt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Der fikk du ryktepoeng ifra meg iallefall :D

Har lyst til å ramme inn det der for å gi det til et museum. For det er der virkelig kunst hører hjemme :)
 

DeletedUser

Guest
Btw, tok en titt på kontoen hans;

...blir de underlegen jukser de gjerne og lar ikke folk få spille FEAR PLAY.

Er FEAR PLAY når man truer folk til å slutte eller gi deg ressurser, om ikke får du nukes imot deg?
 

DeletedUser

Guest
Amen.!. :p

Jeg ble også blokkert da jeg kommenterte profilen hans "litt" :(
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ah TC karen ja...

TC - kan stammen din være meatshield imot gråby naboene våre? Da får dere vel gjort litt nytte av dere :eek:
 

DeletedUser

Guest
Btw, tok en titt på kontoen hans;



Er FEAR PLAY når man truer folk til å slutte eller gi deg ressurser, om ikke får du nukes imot deg?

Jepp.. TC er selve symbolet på fair play.. La meg sitere dette intervjuet fra V2.
Kan du dele noen av de felles målene du har sammen med TC?

Opprør, splittelse, sabotasje, hevn, samt å ha det gøy.
Opprør har dere forsøkt på. Splittelse også. Dette uten nevneverdige resultater. Men hvem har dere sabotert da? TC har jo vært en del av Alliansen i laaang, lang tid.

Tja, både jeg og TC har et godt kontaktnett, dette gjorde at vi begge fikk tak i viktig info vi brukte i mot andre. Sabotering kan være mye, men jeg vet ikke hva jeg bør si her. Da jeg ikke veit hvor mye TC ønsker at vi skal gå offentlig ut med. Så kan evt. la han få sitt her om han ønsker å gå mer ut om dette.
TC lærte meg alt om propaganda og en smart spillerstil. Alle har vel sett mitt nære forhold til TC. Jeg og TC er som dynamitt, han er lunta og jeg er eksplosiven. Han slutter med TW og har tent lunta som igjen gjør at jeg slutter og trekker meg fra TW og blir med på eksplosjonen og forsvinner.

Les gjennom hele intervjuet (mye morro der..).
 

DeletedUser

Guest
Haha, morsomt med litt aktivitet :p


Men stiller deretter spørsmålet: Hvis han TC eller hva han nå heter er såpass feig og dårlig, hvor fikk du motivasjonen til å skrive et helt innlegg om han? Altså hvis han er helt ubrukelig og bare trekker seg med en gang han møter motstand så betyr vel det bare en gratis by? :eek:


Skjønner ikke hvordan en ubrukelig TW spiller kan skape så mye irritasjon hos deg, uten å ha noen form for "skills" innad i spillet som irriterer deg..
 

DeletedUser

Guest
Men stiller deretter spørsmålet: Hvis han TC eller hva han nå heter er såpass feig og dårlig, hvor fikk du motivasjonen til å skrive et helt innlegg om han?
Fordi han oppfører seg som en idiot.
Altså hvis han er helt ubrukelig og bare trekker seg med en gang han møter motstand så betyr vel det bare en gratis by? :eek:
Det kan en si, men den gis jo selvfølgelig bort før man kommer så langt:)
Skjønner ikke hvordan en ubrukelig TW spiller kan skape så mye irritasjon hos deg, uten å ha noen form for "skills" innad i spillet som irriterer deg..
Reagerer ikke på skills sånn som dette jeg. Møter man en ærlig og redelig spiller som spiller godt, så skriver jeg neppe et sånt innlegg. Dette har fullt og helt med oppførsel å gjøre, og forhindre at en sånn fyr skal lure med seg flere i starten.
 

DeletedUser

Guest
Kan si meg enige i deler av påstandene dine etter å ha leste intervjuet.. Du hadde iallefall rett i en ting, morsomt lesestoff.
 

DeletedUser

Guest
*profesjonell tone* Min observasjon tilsier...

Ok. Slik jeg har oppfattet det er det ikke det at spilleren har skills som er så ufattelig irriterende. Det er at han ser det som sin livsoppgave å lage kvalm, og må la dette gå ut over andre spillere. Man trenger ikke å være flink i matematikk for å lage kaos i en mattetime - på samme vis trenger man ikke være flink i TW for å ødelegge spillopplevelsen for andre.

Slik jeg ser det er denne posten en advarsel til spillere som har vært så heldige å ikke erfare hvordan denne spilleren er. Rent hypotetisk sett :)
 

DeletedUser

Guest
*profesjonell tone* Min observasjon tilsier...

Ok. Slik jeg har oppfattet det er det ikke det at spilleren har skills som er så ufattelig irriterende. Det er at han ser det som sin livsoppgave å lage kvalm, og må la dette gå ut over andre spillere. Man trenger ikke å være flink i matematikk for å lage kaos i en mattetime - på samme vis trenger man ikke være flink i TW for å ødelegge spillopplevelsen for andre.

Slik jeg ser det er denne posten en advarsel til spillere som har vært så heldige å ikke erfare hvordan denne spilleren er. Rent hypotetisk sett :)

Her er jeg uenig. Jeg ser ikke helt hvordan det er en mulig for en person å ødelegge spillopplevelsen din når personen ikke har "skills" og klarer å utrette noe som helst på spillet. Hvis personen ikke klarer å utrette noe vil personen aldri komme i en posisjon der han får såpass stor inflytelse at han kan ødelegge for deg. Selvfølgelig kan han spamme deg ned med meldinger osv, men synes ikke noen par mld i inbox er nok til å kvalifisere seg som å "ødelegge spillopplevelsen".

Jeg anser forresten diplomati som en del av det å ha "skills" i spillet. Tribalwars er et online spill, da handler det mye om mellommenneskelige evner.
 

DeletedUser

Guest
Troublemaking er ikke en del av spillet. Enhver kan lage kvalm om en prøver, så det har ikke noe med skills å gjøre. Det som gjør at TC tydeligvis er så forhatt, er at han har en holdning som gjør at egenskapen til å lage kvalm kommer til uttrykk.

Det virker på meg som om trådstarter ikke er veldig redd for hva TC kan komme til å gjøre mot ham selv, men ikke kan godta at han skal ødelegge for mange som ikke vet bedre. Rett meg om jeg tar feil ^^

Ellers så vil jeg ikke kalle all slags mellommenneskelige evner for diplomati. Det er noen evner, eller mangel av dem, som gjør at enkelte faller utenfor denne kategorien. For all del, du kan kalle hva som helst diplomati - men for å ha skills i det burde man vite hva man driver med. Alt TC oppnår med en slik holdning er å få mange folk forbanna på ham, og det kommer han til å få igjen ;)

Vet ikke stort mer om TC enn jeg har lest nå i etterkant av denne tråden, så beklager dersom jeg bommer på et par fakta. Dette er bare mitt inntrykk av fyren :eek:

EDIT: Ellers så er mye av spillopplevelsen det som foregår på den sosiale kanten, av og til såvel så mye som ingame. Så å vrake denne vil kveste spillopplevelsen ganske grundig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Troublemaking er ikke en del av spillet. Enhver kan lage kvalm om en prøver, så det har ikke noe med skills å gjøre. Det som gjør at TC tydeligvis er så forhatt, er at han har en holdning som gjør at egenskapen til å lage kvalm kommer til uttrykk.

Det virker på meg som om trådstarter ikke er veldig redd for hva TC kan komme til å gjøre mot ham selv, men ikke kan godta at han skal ødelegge for mange som ikke vet bedre. Rett meg om jeg tar feil ^^

Ellers så vil jeg ikke kalle all slags mellommenneskelige evner for diplomati. Det er noen evner, eller mangel av dem, som gjør at enkelte faller utenfor denne kategorien. For all del, du kan kalle hva som helst diplomati - men for å ha skills i det burde man vite hva man driver med. Alt TC oppnår med en slik holdning er å få mange folk forbanna på ham, og det kommer han til å få igjen ;)

Vet ikke stort mer om TC enn jeg har lest nå i etterkant av denne tråden, så beklager dersom jeg bommer på et par fakta. Dette er bare mitt inntrykk av fyren :eek:

EDIT: Ellers så er mye av spillopplevelsen det som foregår på den sosiale kanten, av og til såvel så mye som ingame. Så å vrake denne vil kveste spillopplevelsen ganske grundig.


Jeg snakker på et generelt nivå når jeg sier at spillet omhandler mye om mellommenneskelige evner, ikke nødvendigvis om denne TC personen som jeg heller ikke har noen tidligere erfaringer med.
 

DeletedUser

Guest
Vi kan vel være enige i at TC er veldig flink i den delen som gjelder å være komplett troll i dette spillet. Og ikke helt holder seg innenfor det man vil kalle normal folkeskikk, normer og uskrevne regler kanskje?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Må si jeg gleder meg til TC selv svarer her, noe jeg selvsakt tviler sterkt på da han viser gang på gang hvor feig han egentlig er.



Men nå kan vi jo se litt på v10 så langt. Det at mannen later som om han er en DAME i 20 års adleren til egne stamme medlemmer sier jo litt.
Måten han heller ikke tårer å ta opp diskusjoner på forum eller andre plasser hvor folk faktiskt får muligheten til å svare, viser jo litt om hvilken "verdighet" denne mannen har.

De fleste jeg har prata med har blitt blokkert IG av TC med en gang de har prøvd å føre en diskusjon. TC tåler selvfølgelig ikke å få svar, men å poste motbydelige utsagn og idiotiske meninger på profilen sin om disse personene som han har blokkert har vist aldri vært et problem for ham?


Spilleren eier heller ikke ferdigheter (hvis man ikke teller egenskapen å skrike etter deff for ferdigheter that is) Men bruker stort sett yngre og uerfarne spillere til å booste ham opp. De fleste vet sjeldent bedre, de blir lovet gull og grønne skoger om de gjør hva han sier. Det eneste de ender opp med på sikt er en bombadert konto mens alle troppene står hos TC, fordi han trenger alle tropper han kan få etter han slenger med leppa i vildensky uten å ha noen som helst muligheter what so ever til å kunne backe up det som kommer ut av kjeften med handlinger IG.


Som trådstarteren skriver så kommer også TC til å stikke av så snart han møter ordentlig motstand, når adelstoget er på vei skal jeg love dere at han gir fra seg kontoen kjappere en kjappest bare fore å kunne hevde at han aldri ble adlet av en bedre spiller, men at han selv hadde sluttet for lenge siden.
 

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i deres beskrivelse av TC.
Jeg har spilt med han på flere verdener og for meg er han den beste jeg har spilt med.

Han er en taktiker av rang og bruker alle midler til det beste for vår stamme.


Skjønner at dere skjelver i buksa og prøver å sverte han.

Ingen i denne stammen er hans lakeier.

Jeg vet årsakene til at han sluttet på de andre verdnene,dere sitter bare å innbiller dere at dere vet årsaken!
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i deres beskrivelse av TC.
Jeg har spilt med han på flere verdener og for meg er han den beste jeg har spilt med.

Han er en taktiker av rang og bruker alle midler til det beste for vår stamme.


Skjønner at dere skjelver i buksa og prøver å sverte han.

Ingen i denne stammen er hans lakeier.

Jeg vet årsakene til at han sluttet på de andre verdnene,dere sitter bare å innbiller dere at dere vet årsaken!

[spoil]
1106514-cool_story_bro_super.jpg
[/spoil]

you are a funny man
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Synes stammeledelsen fungerer bra jeg, og så er det faktisk slik at de aller fleste har fått et lite sjokk når de kommer på besøk. :jkul:
 
Topp