Top 20 spiller

DeletedUser

Guest
ja men har bare nb å adle og for tiden virker det litt for lett. sjøl du klarer jo det ;)
 

DeletedUser

Guest
Skulle gjerne gjort det, men har nok ikke god nok kjennskap til spillerne på v5, enda ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Bare å lage en og gå utifra tw-stats det;) kan bli spennende å lese det! :eek:

Btw ny über kar? welcome
 

DeletedUser

Guest
Mange takk :)

Nei, liker å basere mine meninger på fakta, ikke synsing ^^ hehe
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
det har vel litt med at halvparten, og vel så det, av de som er på topp 20 lista ikke spiller. og at de som eventuelt har tatt over ikke er noen som jeg vet noe om.

så med det i tankene blir det en kort liste.
 

DeletedUser

Guest
1 runinter -NB- Forsatt nr. 1, men er langt fra så aktiv og dominerende som før. Gode spillere!!
2 176-176 PMS Kommer til å ta første plassen, ekstremt aktiv og god!! Uten tvil PMS beste spiller :)
3 2rkil -NB- Grå by adler :-(
4 Nattsvermeren PMS En av de beste i PMS, han tar ekstremt med NB byer!!
5 AimEffect PMS Kjempe kriger som pusher folk i gang,ekstremt viktig i PMS!! Bra stats:)
6 Chaos898 PMS Nok en kjempe kriger fra PMS, gode stats:)
7 slemrev PMS Den som har adlet flest NB byer siden krige startet, sier mye. Veldig god OD:)
8 Chaosisalex PMS Dette er en spiller som har spilt seg kraftig opp siden han var i BERM, stats taler for seg:) Viktig i PMS og veldig God!
9 Leiv Eiriksson PMS kvalitets spiller, adler bra med NB byer i perioder:)
10 Zagzag PMS PMS Veit for lite, sorry
11 granpa -NB- Originale Granpa var en av v5 beste , den tiden er forbi:-(
12 Goyakleh -NB- veldig god spiller, stats sier det meste. En av NB beste for tiden:)
13 176-276 PMS Ny mann som eg tror vil gjøre det kjempe bra:)
14 billytheking PMS Kvalitets spiller, en av PMS beste krigere:)
15 bgm75 PMS Meg selv:) Ny på listen og ny i krigen mot NB. Skal ligge høgt oppe på alle erobrings lister og OD lister i 2012:)
16 Krigaren PMS Jobber veldig bra, en stamme sliter som bidrar over alt, krig og intern adling. Veldig god kriger!!
17 Phsykes PMS Kjenner han fra v1, veldig god spiller som eg er glad er med oss:)
18 Übersetzung -NB- Her er det nye folk, må få opp aktivitet skal dem overleve:)
19 Ebbern -NB- Veldig god spiller, en av bærebjelkene i NB
20 Villarreal -NB- Veit ikke hvem som er der lenger, originale var en kvalitets spiller:)
22 varanior08
Tar med Svein og Myh, to av v5 beste spillere. Bærebjelker i NB, kanskje de som holder NB flytende. Kvalitets spillere som PMS vil slite mye med i 2012:)



Konklusjonen er : PMS dominerer listen totalt, NB må gjøre drastiske tiltak i 2012 vist dem vil overleve i v5. Akkurat nå har PMS 13 spillere inne på topp 20 og så og si alle er veldig aktive:) NB har kun et par spillere som tar PMS byer , PMS har mange som tar store mengder byer og mange som tar byer av og til. I sum så knuser PMS NB i krigen!!
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
veldig bra liste der. eneste lille korreksen er vel rettet mot 2kil og de andre rundt der. det blir tatt mye gråbyer, jeg er enig der. men saken er jo den at mange i -NB- går grå nå for tiden. og da er valget enten at vi tar dem, eller at ImTheBest eller AimEffect tar dem.
og da gir vel svaret seg selv?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Poenget med 2rkil er vell at han aldri har vist stort insjiativ med å angripe fienden heller da... ikke ofte jeg ser folk har fått inc av han. Bare litt i nyere tid. Ellers har han ikke imponert meget.. ^^
 

DeletedUser

Guest
Der er eg enig knallis, det er veldig ofte viktig å ta grå byer og tette cluster. De som gjør den jobben får ikke den respekten og honnøren dem kanskje fortjener !! Så var kanskje litt ufin mot 2rkil.

Men anbefaler han og la andre tette litt og heller prøve seg i krigen selv, det vil både han og NB tjene på i lengden:)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Bare for å sette ting litt på plass her.Den orginale Granpa er på kontoen sin,det har heller aldri vært noen andre der.Selv om ryktene gikk på at både den ene og andre satt på denne kontoen.Vi bare ikke avkreftet dem,men heller helte litt mere bensin på bålet.
Ryktene skyldtes vel inaktivitet i lange perioder,og i periodene da jeg har vært aktiv begynte ryktene om f.eks Brann på denne kontoen.

Dere kan være sikre på en ting,da jeg legger inn håndkleet for godt,er jeg enten nedadlet eller gått grå:eek:
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Ligger litt på latsiden om dagen, men det er vel bare bra?? ^^

Det var stort oppslag da 2rkil tok sin første PMS by :D
Gråbyer kan være ganske trixie de altså, så ikke undervurder de som adler grått :D
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Bare for å sette ting litt på plass her.Den orginale Granpa er på kontoen sin,det har heller aldri vært noen andre der.Selv om ryktene gikk på at både den ene og andre satt på denne kontoen.Vi bare ikke avkreftet dem,men heller helte litt mere bensin på bålet.
Ryktene skyldtes vel inaktivitet i lange perioder,og i periodene da jeg har vært aktiv begynte ryktene om f.eks Brann på denne kontoen.

Dere kan være sikre på en ting,da jeg legger inn håndkleet for godt,er jeg enten nedadlet eller gått grå:eek:

Jeg som trodde det var brann som kicka PMS butts :O
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ja,det gjorde du vel din pyroman,og legg nå vekk den bensinkanna;)
Man har jo ikke mere moro enn man lager selv.
 
Sist redigert:
Topp