Hvorfor?

DeletedUser

Guest
Dette er no bullshit! Så og si over halve servern har joina en stamme for å få ress og de fleste har joina en epic nub stamme de ikke får se gut av.
 

Death Zyklon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Lol

Er ikke vits og spille på en verden vist man ikke kan skifte stamme. Tribalwars team kan like godt bare slette hele driten, vist de ikke har noe bedre og servere folk som er trofaste og har lyst til og spille. Jeg joinet en stamme selv for og få ressurser og for og sjekke ut om den hadde noen og komme med. Men etter 10 minutter fant jeg ut at jeg ikke kunne forlate. Hilsen jævelig sur death zyklon
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Innstillingene ble annonsert for nesten 1 mnd siden. Om dere ser der så står det ganske klart at det å forlate en stamme ikke vil være mulig.
 

DeletedUser

Guest
har en løsning på ditt stammeproblem.. slett kontoen din og start på nytt.... :rolleyes:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hahahaha :D

Jaja, les innstillingene før dere starter er vel det dere lærer her? :)
 

Death Zyklon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Innstillingene ble annonsert for nesten 1 mnd siden

de kunne blitt annonsert for 1 år siden og jeg hadde brydd meg like mye. Tingen er jo at du må spille på en verden i 4 månder uten og skifte stamme. Dette er rett og slett for dumt, ikke går det ann og oppløse stammer heller. aldri i livet om jeg gidder og spille på den verdenen der. Innstillingene er rett og slett f*****
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
de kunne blitt annonsert for 1 år siden og jeg hadde brydd meg like mye. Tingen er jo at du må spille på en verden i 4 månder uten og skifte stamme. Dette er rett og slett for dumt, ikke går det ann og oppløse stammer heller. aldri i livet om jeg gidder og spille på den verdenen der. Innstillingene er rett og slett f*****

Er ikke verre enn å lage en ny konto da..

En viktig egenskap er å tilpasse seg egenskapene til verdenen du skal spille på. Ser ut som at du bomma litt der :D
 

Death Zyklon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er ikke verre enn å lage en ny konto da..

En viktig egenskap er å tilpasse seg egenskapene til verdenen du skal spille på. Ser ut som at du bomma litt der :D

Hvorfor skal jeg lage en ny konto på en så dårlig verden?. Og hvorfor skal jeg gidde og tilpasse meg noen sånne ekle egenskaper som det, det er jo ikke gøy og spille på en verden vist man ikke kan forlate stammen. jeg har ikke bommet på noen ting
 

DeletedUser

Guest
Så lojal du er mot stammen din, må nok være en bragd å ha deg i stammen sin .
 

no limit

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ååå

nå harjeg og dualen min strande i en stamme!!! for oss selv, kan ikke bytte

det får gå at det er her men vær så snill og ikke lag den regelen mer
 

DeletedUser

Guest
haters gonna hate, ikke grisk etter ressurser er folk å...
 
Topp