Oh happy day! v7 går i Endgame!

DeletedUser

Guest
Da har vi blitt hørt på, delvis.
Se her om dere ikke har sett erklæringen enda

Da er vi på gang, folkens. Gogogogogo!

Edit; Er dog skuffet over at ikke begge blir utropt som vinnere, og at dere på den måten tvinger oss til en merge for at begge skal være offisielle vinnere.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tvinger oss til Merge

Spetten har begynt å hakke:

Hakkespetten skrev:
Hallo Ronja.

Først og fremst så må jeg si at TW teamet nok en gang skuffer både meg, min stamme og mine allierte, da med tanken på hvordan du har fremstilt end-gamen på verden 7. Vi har, som du sikkert har fått med deg, hatt en alliert igjennom hele verden 7, og står nå igjen som seiersherrer (om man ser bort ifra de folka som snart skal bli adlet ned. Ting tar tid).

End game er jo for seg selv vel og bra, men hva skjer med belønningene til spillerene? Det er helt utrolig at du regelrett tvinger stammene til og merge for at de skal få "premie" når vi har vært i forskjellige stammer i over 1 år. Dette er veldig svakt fra TW.no sin side, jeg er skuffet.

Merk: Det er kun en stamme som vil bli kåret som vinnere av V7. Dette betyr at selv om den største stammen måtte ha allierte, så er det dem som vil motta premier og Hall of Fame.

Hvordan kan det bare bli kåret en vinner når det er to stammer som står igjen? Hvorfor får ikke begge stammene Hall of Fame? Hvorfor får ikke begge stammene premium?

Er så tafatt arbeid at det er fristendes og oppfordre enda flere folk til og forlate .no til fordel for tysk eller internasjonal server. Dette er latterlig. Hadde trodd bedre om både deg og hva du(teamet) syntes var det beste for .no."
 

DeletedUser

Guest
ser ut som teamet har endret mening no. sjekk linken igjen
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
HG får både PK og blir sett opp i Hall of Fame som den seirende siden i Hall of Fame (med mindre noe annet skulle skje, noe som jeg betviler på det sterkeste).
 

Trippel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Virker som Dacopo (eller hva han heter) har allerede utropt "Snipe og HG" til vinner, må bare presisere at "Class!" er større enn HG.
Syns det er teit at han utroper dem til vinnere ...

Vil dette si at hvis Class vinner så vil de og deres ally's også få pp?
 

DeletedUser

Guest
I mine øyne, om dere klarer å snu dette til seier, så skal dere få pp. For det ville vært en stor bragd og en overprestasjon uten like i tw.no!

Og btw, Dakapo er hun :)
 

DeletedUser

Guest
Virker som Dacopo (eller hva han heter) har allerede utropt "Snipe og HG" til vinner, må bare presisere at "Class!" er større enn HG.
Syns det er teit at han utroper dem til vinnere ...

Vil dette si at hvis Class vinner så vil de og deres ally's også få pp?


Kjeda meg litt, så fant frem en liten statistikk;

Side 1:
Stammer: HG
Side 2:
Stammer: Class!

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 2,476
Side 2: 716
Forskjell: 1,760

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 76
Side 2: 3
Forskjell: 73

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 14,165,254
Side 2: 4,729,008
Forskjell: 9,436,246

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 526,891
Side 2: 18,955
Forskjell: 507,936

chart
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Men jeg trodde tw gikk ut på stammekrig jeg og ikke stammehug.. :eek:

Og hva mener du med den? HG har da alltid vært den minste stammen på V7 som har tatt imot mest pryl, men holdt ut selv med mye motgang. Det er noe annet enn hva man kan si om VA, 300 S, Autro og de stammene der. VA og deres allierte hadde de beste sjangsene for og ta ut både HG og Snipe, men klarte det dessverre ikke. Whatever ~
 

DeletedUser

Guest
Vel, all ære til motstanderen!
Jeg har kastet inn årene, og om 4-5 dager vil byene mine gå grått.

Gratulerer med seieren :)
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Grattis Snipe Og HG med seieren :)


Jeg prøvde og lage noen ulver i Class!, men dessverre var d for dårlige assa


Vil beklage at jeg var litt kjepp høy mot HG , men grattis dere 2 har fortjent d assa :)


Og enn beklagelse til Isbjørn for jeg var kjepphøy

Men kan hvertfall innrømme at jeg prøvde
 
Topp