"If you got my thrust, don`t lose it"

DeletedUser

Guest
Synes folk skal få muligheten til å finne ut på egenhånd hvordan han er, før de lager seg en mening. Jeg vet at han har gjort masse dumt etc. men det burde være opptil hvert enkelt å bli kjent med spilleren hvis det er nødvendig for dem. :p
 

DeletedUser

Guest
Mulig at tråden ble opprettet for å skåne folk fra å finne ut hvordan han egentlig er? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, da er du jo klar over at du bør styre unna de spillerne... noe ikke alle er, og denne tråden var muligens for å hjelpe de spillerne å forstå hva de ikke burde gjøre? :p

Dette er visstnok en spiller som ser på det som sin livsoppgave å lage kvalm og kaos, og drar dette med seg på alle verdener han starter på. Så å advare mot en slik spiller blir ganske legitimt, syns jeg :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Har kjendt TC/TP siden v1. Og helt korrekt, at det har vært mye blest om hans spillestil, eller som noen vil si: mangel på spillestil. Har hatt mine diskusjoner med TC og en del av hans "diciple", bla vores alles Renegade90 alias DeeDee. Begge disse har vært gjenstand for store og omfattende diskusjoner og styr.

Men likevel, er det ikke en del av spillet selv å erfarer, hvem som er problematiske å spille med?

Og jeg tror ikke så mye på folks "høje moral" i dette spill, at man lager en tråd, KUN for å advare mot en spiller, på den omfattende måte som det er gjort her, men om så er, da tar jeg hatten av, for mannen med det lange og rare navn:)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, nei. Er vel bare jeg som er naiv nok til å tro noe sånt :eek:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Tråden er jo tydelig en advarsel til uerfarne spillere som TC lurer for å hjelpe seg selv..

Så hvertfall en raport av en by som ble adlet hvor all støtten sto hos TC

Mener å huske dette også var tilfelle på v9?
 

DeletedUser

Guest
Hva med dem som ikke spiller for noen av delene? Jeg spiller for forumets skyld, hvilken kategori havner jeg i? :)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Tenkte på å lage en egen kategori for det, men tenkte at det må gå under spillets del, fordi forumet ofte kan ha henspeiling på spillet...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Syns hele tråden kan stenges, er uthenging av en spiller.

Dårlig av alle å snakke om en person på denne måten.

Dårlig av de som driver forummet også.


Fy FY
 

DeletedUser

Guest
Han legger jo ikke opptil noe? Alle har sin måte å spille spillet på og hvis han velger å spille spillet slik TS skriver, så er det vel opptil han selv? Trenger ikke å lage en hel tråd for kun en spiller hvor man sier masse stygt om han. Synes ingen fortjener det uansett hvor mye man har latt folk gå gjennom. Men det er jo min personlige mening. :confused: trolol
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Men hvis han skal få lov å til å spille sitt eget spill. Så gjør vi også det. Kan være noe med pshyken til spilleren. Nå er han jo borte. Kanskje det var det vi ønsket? Få han bort på denne måten fordi vi fryktet hans egenskaper IG.

Dette er bare et eksempel da. Fordi vi frykter ingen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Om det er sant som sies, så kan jeg vel legge til at verden (10) er et bedre sted! :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Syns hele tråden kan stenges, er uthenging av en spiller.

Dårlig av alle å snakke om en person på denne måten.

Dårlig av de som driver forummet også.


Fy FY

Dårlig av deg som bruker av forumet å spy ut slike utalelser..

Det er jo AKKURAT dette forumet er til for, "Politikk og propoganda" heter det... og skal brukes for å svekke sin motstander. Virker da tydelig for meg at Aeorydictal (KAN INGEN BRUKKE ENKLE NICK LENGER???) lyktes med svartemalingen av TC, og at han nå har tatt kvelden med samme unskyldning som alle andre ganger... Stammen har vell også falt i grus, sammen med RAM som da var ebola sine allierte såvidt meg bekjent?

Tråden burde ikke slettes, den burde rammes inn som et prakteksemplar på hvordan forumet skal brukes!
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker TC jeg :D Han er en god og ekstremt taktisk spiller. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å hatt han med på laget!


Kan legge til at det blir "litt" feil å kontakte noen irl(facebook) på den måten han gjorde.
 
Topp