Barbarlandsbyar

DeletedUser

Guest
Det här händer flera gånger per dag nu för tiden. Jag sitter, i all min ro, och farmar med mitt farmscript när jag plötsligt ser att en person har adlat denna by. Vad är det för fel på er människor? Barbarbyar är till för att FARMAS, inte adlas! Har ni ingen skam i kroppen? Skaffa lite trupper och adla en riktig spelare istället. Herregud. Från och med nu kommer jag att rensa och fortsätta farma alla spelare som adlar en av mina farmbyar. Tack och hej.
 

DeletedUser

Guest
Det fine med denne verden er jo at barbarene vokser seg til over 7k poeng (raskt), så adling av barbarer kommer nok til å bli en trend fremover, spesielt for spillere utenfor TP. Bare å glede seg til fortsettelsen ;)
 

DeletedUser

Guest
Det fine med denne verden er jo at barbarene vokser seg til over 7k poeng (raskt), så adling av barbarer kommer nok til å bli en trend fremover, spesielt for spillere uten for TP.

Men när folk adlar de byar som jag farmar med 5 LC är det inte okej.
 

DeletedUser

Guest
Har selv mistet noen LK på folk som adler barbarer (skal ikke nevne noen nick, JFF!). Tar det med ett smil, for hevnen blir søøøt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Har selv mistet noen LK på folk som adler barbarer (skal ikke nevne noen nick, JFF!). Tar det med ett smil, for hevnen blir søøøt :eek:

Jag ser inte ditt tapp som relevant för ämnet. Jag tar det inte med ett leende, och kommer aldrig att göra det heller.
 

DeletedUser

Guest
Vad är det för fel på er människor?

Ajabaja, den som gör ett misstag här är nog du grabben!

Du projicerar ditt antagande om vad som är optimalt över till mindre spelare. Men du måste komma ihåg at dom har inte gömt sig i en kraftfull premade som dig och kan därför inte sitta och yla om hur fåniga tokstollar alla andra är medan dom slår sig på igelkotten .

:)
 

DeletedUser

Guest
Ajabaja, den som gör ett misstag här är nog du grabben!

Du projicerar ditt antagande om vad som är optimalt över till mindre spelare. Men du måste komma ihåg at dom har inte gömt sig i en kraftfull premade som dig och kan därför inte sitta och yla om hur fåniga tokstollar alla andra är medan dom slår sig på igelkotten .

:)

Jag måste tyvärr meddela att ditt inlägg, trots dina komplexa formuleringar, enbart ser otroligt dumt ut. Att adla barbarbyar gynnar inte en mindre spelare på något sätt, då det bara skapar aggressioner hos oss större och bättre (och således även kommer in i bra premades, till skillnad från dig) spelare. Jag förstår för övrigt inte din metafor med igelkotten. Förklara dig gärna.
 

DeletedUser

Guest
hehe.. tror nok Mumle kommer inn i en hvilken som helst premade om han bare vil :)

og angående gråbyadling, så e d bare sånn.. bare å bli vant til d med en gang, og ingen vits i å hisse seg opp heller ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag måste tyvärr meddela att ditt inlägg, trots dina komplexa formuleringar, enbart ser otroligt dumt ut.

Dumhet är i betraktarens öga som man brukar säga.

:)

Att adla barbarbyar gynnar inte en mindre spelare på något sätt, då det bara skapar aggressioner hos oss större och bättre (och således även kommer in i bra premades, till skillnad från dig) spelare.

Spännande, speciellt med tanke på att Tranzx dreglade ner sina byxor i sitt försök på at värva mig till eMo-leden.

:)

Jag förstår för övrigt inte din metafor med igelkotten. Förklara dig gärna.

Jag bara skojade lite som man brukar säga, visste du att en igelkott kan springa över sex meter per sekund!

:)
 

DeletedUser

Guest
Dumhet är i betraktarens öga som man brukar säga.

:)
Okej.
Spännande, speciellt med tanke på att Tranzx dreglade ner sina byxor i sitt försök på at värva mig till eMo-leden.

:)
Då vet jag. Varför valde du inte att gå med i den stammen som uppenbarligen skulle vinna världen?
Jag bara skojade lite som man brukar säga, visste du att en igelkott kan springa över sex meter per sekund!

:)
Nej det visste jag inte. Källa tack.

För övrigt anser jag att detta inte har med topic att göra.
 

DeletedUser

Guest
Varför valde du inte att gå med i den stammen som uppenbarligen skulle vinna världen?

När fiskmåsarna följer trålaren är det för att de tror att sardiner kommer att kastas i havet som man brukar säga.

:)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kan du på bokmål (eller ikke alt for avansert dialekt) forklare meg hva du mente med det du skrev som inkluderte meg?
 
Topp