Gratts TP med seieren

DeletedUser

Guest
Grattis med seieren TP, som helt for tjent og vinne, men ja kunne vell ha latt SaD fått litt meire tid, men dere var noen sleipe folks som kunne og spille dette taktisk og gode ledere og fått taki mange medlemmer i TP og noen har utrolige 5-10 dualer på kontoen sine, hehe gode er dem da. Så ja dere har gjort enn kjempe jobb fra første steg, men bare enn stamme i gjen som kan sørge for verdene holder litt spening og moro da og d eer deff? men ja dere tar oss til slutt, men vi skal kjempe til siste slutt. Ole har gjort enn kjempe jobb i føresette i TP og ført denne stammen til seiere men lette marginer. Men for dere og lage litt spening hvorfor ikke latt oss i deff? få 1-2 uker for og forbedre oss :)? eller vil dere ha enn verden med bare dere som er? Kan vell bli litt kjedelig. Artigere og ha litt spening i settet vell? Men dere har gjort enn kjempe jobb. Hvor mange timer sitter kvar av dere :rolleyes: tror d blir noen timer uken. Men dere er gode og deff? var som sakt ikke enn premade som var meining og lage, den var for aritghet, men så joine 12 gode folk den og da fant vi ut at vi skulle gjøre alt for og holde dere bort fra seieren i noen uker. Men ja dere er enn kjempe stamme som fortjener skrytt, men tror verden kunne ha vært annerledels om d hadde gått ann og leavet stammene og ikke dere har tatt bort iapen med SaD da vi var iap/ally med dere, men dere var sleipe og tok oss på senga og vi hadde ikke nok til og stå i mot d. Men ja vi skal gjøre alt for enn sen seiere :D og jeg ser at d har vært litt krangling og diskusjoner her om dette her, men grattis TP


MVH: Sondre
 

DeletedUser

Guest
For de vile jo git ganske mange spillere bedre sjangser.


Men Gratulere dem ikke før Deff er borte. mye mostand der tenker eg.
 

DeletedUser

Guest
men så joine 12 gode folk den og da fant vi ut at vi skulle gjøre alt for og holde dere bort fra seieren i noen uker.
Om det er 12 gode folk, hva gjør du der da?
Deff er bare en humle i vinduet som det tar litt tid å få fjernet. Vil ikke brenne meg på fingrene vettu.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Tatt på senga og tatt på senga. Var enten oss eller dere, og jeg VET at dere hadde planer mot oss, men utsatte dem så vi skulle bli badboyene.

Deff? er også en god gjeng. Tror nok jeg undervurderte Fabian når han sa han skulle samle et par deffhorer for å booste han :(
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Er vell også en måte å si det på ja. Jeg er nok en av de få i TP som har troa på at dere kan utrette noe mot oss
 

DeletedUser

Guest
De gir oss noe å gjøre iallefall. Kanskje flere fra TP har lyst å bli med på morroa?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ja, jeg er sur. Noen spiket meg nettopp på uk sin classic som startet i dag. Andre til 10k ress og først til 100 runs. Slik går det.

Men Sondre da, vi har ikke vunnet, og vi har latt dere vokse lenge nå... Er dere virkelig ikke klare enda?
 

DeletedUser

Guest
Men Sondre da, vi har ikke vunnet, og vi har latt dere vokse lenge nå... Er dere virkelig ikke klare enda?

Gi øss litt slækk da! Du må husse på at vi itte har mætt me gubber på hør konto. Je estimerer at vi er klare en gong i mai.

:)
 

DeletedUser

Guest
Det var itte gøtt nitt.

Je estimerer at vi er borte inna mars.

:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at TP fikk seg en smekk på pungen i natt. og hvor ble det av den nattdualen din sander/honour?

Forsvarer: Aviciii
Mål: xxxxxxx

Antall: 0 79 4028 0 0 1650 319 0 144 0 4 0
Tap: 0 79 4028 0 0 1650 319 0 144 0 4 0

har flere slike rapporter fra nattan
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vel, et halvt nuke er vel ikke så ille at det kvalifiseres til "smekk på pungen".
 
Topp