Ryktebørsen

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Da ryktes det at Torg13 trekker seg.

Det å sende adelstog når han sover er ikke lovlig lenger. Skal man angripe og adle så må man gjøre det når fienden har tid!
Og jeg som trudde jeg hadde respekt for han :confused:
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Da ryktes det at Torg13 trekker seg.

Det å sende adelstog når han sover er ikke lovlig lenger. Skal man angripe og adle så må man gjøre det når fienden har tid!
Og jeg som trudde jeg hadde respekt for han :confused:

skjønner godt at du går over til natt tog jeg ;) må være frusterende å være så overlegene og ikke utrette noe særlig
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Nå var det ikke jeg som sendte de togene da, men når man har en annen døgnrytme pga. nattevakter her og der så må det jo være lov å bruke all døtiden til å spille om natta også?
Men nå settes det ikke så mye energi i togene for min del. Når alt som gjøres hos fienden er å dodge, så må man jo gå til en annen metode for å få drept tropper. Det å sende tog har vist seg å være det mest effektive. For når muren deres er nede og det settes inn ett og to def like forran toget, så sier det seg selv at det er mye tropper som blir drept. Tok en spansk'en og sendte katapult tog, som da Torg trudde var adelstog. Mye tropper som ble drept den dagen. Men adling kan jo skje forløpende når det begynner å bli lite med tropper hos dere.
Borte blir dere uansett, grå eller adlet, samme takka.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ryktes at nå blir det fart på Pondus kontoen.
Håper dere i Gs har fått tatt det dere trenger, for nå er det ikke lengre en konto uten eier som dere adler.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at TK/Torg ikke dodger noen av angrepen som blir sendt på han :eek:
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at nå blir det fart på Pondus kontoen.
Håper dere i Gs har fått tatt det dere trenger, for nå er det ikke lengre en konto uten eier som dere adler.

Åhhh, så nå adler de faktisk en spiller?
Det blir jo mer creds til gs når de klarer det da? :rolleyes:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
http://no3.tribalwars.no.com/public_report/dcbd59349e86af00a382824741f93a56

Ryktes at Gs taktikk for å stoppe adelsnuksa er å stacke nestsiste adels, men dessverre så har jeg OP nukes :cool:

Angriper: dommola
Opprinnelse: 661552 UNI(652|615)K66

Antall: 0 0 5105 0 50 2772 0 0 219 337 0 1
Tap: 0 0 4621 0 50 2456 0 0 198 305 0 1

Tro: Enhetene var troende. Kampstyrke: 100%

Forsvarer: alive35
Mål: 663617 gullungen kommer(667|631)K66

Antall: 15968 0 0 8545 164 0 0 3439 0 0 0 0
Tap: 15968 0 0 8545 164 0 0 3439 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Ryktes att atter en gang har jeg greid å trykt på "rek Deff" i alle off byene mine :rolleyes:

Pass dere for mine op nukse!! :cool:
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes att atter en gang har jeg greid å trykt på "rek Deff" i alle off byene mine :rolleyes:

Pass dere for mine op nukse!! :cool:

Haha!
Gjorde ofte samme tabben sjæl, helt til jeg fant ut at det er smartere å sette de to scripta litt fra hverandre... (Bare et lite forslag bunny :rolleyes: )
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Er det fremdeles inn med massrec scripts?
Er det ikke bedre å sette inn i den fine greia som man finner på masserekrutteringssidene? Da har du ett oppsett til hver gruppe, og kan umulig ta feil av off og def rec;)
 
Topp